Texte introduse fraudulos de zelotisti in scrierile Sfintilor Parinti. Erorile teologice ale Pr. Hariton Karyotul din Athos

Sfantul Iustin Popovici isi exprima ingrijorarea cu privire la pregatirile viitorului Sinod panortodox inca din 7 mai 1977 : „

„Biserica noastra sarba sa se retina sa participe la pregatirile pentru „sinodul ecumenic”, si de buna seama, sa se abtina sa participe la sinod. Caci, Dumnezeu sa nu ingaduiasca ca acest sinod sa vina si sa treaca, ca sa se astepte de la el un singur rezultat: schisme, erezii si pierderea multor suflete.

Analizand problema din punct de vedere al experientei apostolice si patristice si istorice a Bisericii, un asemenea sinod, in loc de vindecare, va deschide rani noi in trupul Bisericii si va ridica in fata ei probleme noi si nenorociri noi.”

http://www.sfantulpolicarp.com/Cleopa/ecumenism/e26.htm

In urma sinodului talharesc de la Creta, de cateva luni, a aparut pe net o informatie precum Sf.Justin Popovici ar fi intrerupt pomenirea Patriarhului in ultimii 9 ani de viata, in urma aderari BOSarbe la CMB. Am cautat sa vad daca aceasta informatie este adevarata si am gasit urmatoarea marturie a unui monah roman, care a stat cateva luni in Serbia si acolo s-a intalnit cu ucenici ai Sf.Justin Popovici : „

 Iata ce-mi scrie … :
” … monahul
21:35 (Acum 10 ore)

către mine
Mie mitrop. Amfilohie Radovici mi-a spus că niciodată (Sf.Justin Popovici, n.n) nu a întrerupt pomenirea, deşi ei, ucenicii, l-au rugat să facă asta, şi le-a spus: Vedeţi-vă de studiile voastre şi de viaţa monahală. Aceasta este crucea mea şi lupta mea, iar Biserica nu e cu nimic vinovată.” Asadar, afirmatia ca Sf.Justin Popovici ar fi intrerupt pomenirea Patriarhului, este o minciuna. Cu ajutorul lui Dumnezeu, poate vom gasi si prima sursa a acestei minciuni de pe net.

Una din ereziile aparute dupa sminteala din Creta o stim cu totii, este ecumenismul, panerezie legiferata. Sf. Iustin spune „schisme, erezii si pierderea multor suflete”, folosind pluralul. Si care sa fie oare noile schisme ? Voi incerca sa deslusesc acest lucru in continuare.

Reluand citirea unor texte patristice prezentate de siturile si brosurile zelotiste, privind pozitia Sfintilor fata de episcopii eretici, mi-a sarit in ochi potrivirea “perfecta” cu situatia actuala. Asa ca am inceput sa fac cateva verificari. Sa fie oare o lucrare a Proniei Dumnezeiesti ?  Oare acesti Sfinti Parinti chiar au scris cu mana lor asa ceva ? Iata ce am gasit :

UNELE CITATE PATRISTICE, FOLOSITE CA DOVADA SUPREMA DE CATRE SITURI, PREOTI SI CREDINCIOSI IN ARGUMENTAREA NEPOMENIRII SI IMPARTASIRII SPRE OSANDA, NU EXISTA NICAIERI IN OPERELE SFINTILOR PARINTI. Cine confunda Adevarul cu citate inventate (sau scoase din contextul istoric), zideste de fapt o noua teologie post-patristica, aflandu-se in mare inselare.

Am cautat la Sf.Ignatie Teoforul urmatorul text :  ”Un episcop care a devenit eretic nu mai este episcop, dar dacă credincioșii continuă să-l considere pe el episcop ortodox, dacă continuă să vină la slujbele din bisericile ce îl pomenesc pe el, să primească “darurile” sau „binecuvântările” lui, atunci vor cădea cu toții în afara Bisericii.”

Am ramas surprins cand am aflat ca … NU EXISTA ACEST TEXT  IN CELE 7 EPISTOLE ALE SF.IGNATIE TEOFORUL !!! Aici sunt toate volumele din ciclul Parinti si Scriitori Bisericesti (PSB) traduse din greaca si latina in romana, iar Epistolele Sf.Ignatie Teoforul se gasesc la  pag 145-pag199 .

https://archive.org/stream/Psb-ColectiaParintiSiScriitoriBisericesti/01ScrierileParintilorApostolici#page/n171/mode/2up/search/pagina+145.

Aceasta este intreaga opera a Sf.Ignatie Teoforul : 7 Epistole. Sfantul Ignatie Teoforul-copilul din Evanghelie luat in brate de Insusi Hristos, dandu-l Apostolilor drept exemplu de smerenie, a fost martirizat la Roma la anul 107 de catre imparatul Traian, cu ocazia serbarilor pricinuite de cucerirea a 14 % din teritoriul Daciei-incluzand capitala Sarmisegetuza.

Sf.Ignatie Teoforul s-a luptat cu unii evrei si cu unii eretici care negau patimirile in trup ale Domnului, considerandu-le aparente si cu unii schismatici, care se despartisera de episcopul, preotii si diaconii lor.  Sf Ignatie nu vorbeste nicaieri in epistolele sale de episcopi eretici, de “daruri” sau “binecuvantari” eretice.

Dimpotriva, pentru vremea sa, era nevoie sa fie sustinuta unitatea dintre episcop, preoti, diaconi si credinciosi, ceea ce Sfantul Ignatie scrie in multe locuri, rezumat in cuvantul : ”Nici episcopul sa nu faca nimic fara Dumnezeu si nici preotul sa nu faca nimic fara episcop.”

Nu exista NICAIERI in toate cele 7 Epistole ignatiene, textul pe care-l folosesc preotii-credinciosii zelotisti ca precedent in “argumentarea patristica” a intreruperii pomenirii si impartasirii spre osanda !!!

Acest text ignatian este prezentat si in videoclipul intitulat ” Nou-Ecumenismul si Sinodul de la Creta”, https://www.youtube.com/watch?v=C-y6Q-eKXi0, la min 23:33, unde scrie pe un fond verde ca acest text al Sf.Ignatie Teoforul este preluat din Epistola catre crestinii din Filadelfia. NU exista un asemenea text in epistola catre Filadelfieni a Sf.Ignatie Teoforul, asadar citatul este un fals abject. Videoclipul apare pe Youtube la un cont numit Bianca Maria.

Fara nici un discernamant dar nu intamplator, citatul fantoma din Sf. Ignatie (si urmatorul citat, al Sf. Ciprian) este preluat tocmai de siturile zelotiste SACCSIV, GLASULSTRAMOSESC (+ brosura scoasa de acestia), ORTODOXINFO, PRESAORTODOXA etc. Am facut poze acestor situri, pentru a ramane posteritatii dovada inselarii.

Cautand mai amanuntit, am aflat acest text fantoma al Sf. Ignatie (si urmatorul “citat”, al Sf. Ciprian) intr-o revista stilista intitulata Traditia Ortodoxa nr.34 (dec 2011, p.6), scoasa de “Mitropolia” Slatioara (https://issuu.com/anavirlan/docs/traditia_ortodoxa_34).

Insa, prima sursa a citatelor am gasit-o intr-un comentariu din 1 dec 2009 al “mitropolitului” Antonie Orlov ROCOR-V, eretic caterisit tot de ROCOR. Il gasim pe „Mitropolitul” Antonie Orlov scriind un comentariu pe Blogul P.Savatie Bastovoi, in data de 1 decembrie 2009 la ora 16:18, iar la urma semnandu-se cu … + Mitopolit Antonie Orlov,
Intaistatatorul Adevaratei Biserici Ortodoxe Ruse din Afara Granitelor. https://savatie.wordpress.com/2009/11/28/david-il-trimite-pe-urie-la-moarte-grafica-2/#comment-10752.  Aici, in acest comentariu, am gasit pentru prima data cele doua texte falsificate si atribuite in mod fals Sf.Ignatie Teoforul si Sf.Ciprian al Cartaginei. „Mitropolitul” Antonie Orlov  fusese caterisit de catre gruparea ROCOR-V la 29 august 2007, dupa cum rezulta din link-ul urmator :  : https://veniaminilie.wordpress.com/succesiunea-apostolica/

Traseul” citatelor fantoma dezvaluie o mare ispita diavoleasca: precum iezuitii care inventau si falsificau citate sau intregi documente “patristice” in favoarea primatului papal, la fel si stilistii din Slatioara/biserici zelotiste paralele au inventat citate atribuindu-le apoi Sfintilor Parinti, citate care au fost ulterior preluate de zelotistii romani post-Creta, spre atingerea aceluiasi scop: negarea tacita si “patristica” a Harului si justificarea “impartasirii spre osanda” in Biserica Ortodoxa Romana.

Aceeasi amprenta iezuit-stilist-zelotista o poarta si urmatorul text “citat” din Sf.Ciprian al Cartaginei:  “Dacă episcopul care este pomenit in Biserica este eretic, dar oamenii nu-l consideră astfel, atunci o astfel de rugăciune Îl insultă pe Hristos Domnul, care nu poate fi parte din minciună. Oricine se împărtășește intr-o biserică unde este pomenit un episcop eretic, chiar dacă preotul acelei biserici învață ortodox, o astfel de împărtășire nu rămâne fără urmări. Acel om va avea parte la Judecata de Apoi cu episcopul eretic, in fundul iadului.”

Iata si pentru Sf.Ciprian al Cartaginei, tot ce s-a tradus in PSB, adica intreaga sa opera : https://archive.org/stream/Psb-ColectiaParintiSiScriitoriBisericesti/03ApologetiDeLimbaLatina#page/n427/mode/2up/search/eretic. pag.428-pag.506 si Scrisori (81).

NU EXISTA ABSOLUT NICAIERI ACEST TEXT AL SF. CIPRIAN, FOLOSIT DE PREOTII SI CREDINCIOSII NEPOMENITORI PENTRU A-SI JUSTIFICA NEPARTICIPAREA SI NEIMPARTASIREA LA SLUJBELE PREOTILOR CU CUGET ORTODOX.

In acelasi videoclip pomenit mai sus este prezentat eronat Sf. Ciprian al Cartaginei intr-o icoana impreuna cu Sf.Justina. Pentru cei care au intocmit acest videoclip, le atragem atentia ca Sf.Sf.M.Ciprian(+2 oct.  Nicomidia) care mai inainte a fost vrajitor renumit si care s-a intors la Hristos prin patimirile Sf.Justina fecioara este o alta persoana fata de Sf.Sf.Mucenic Ciprian al Cartaginei(+14 sep. 258). Aceasta arata teribila “cultura” teologica a unor marturisitori digitali.

Sf.Ciprian al Cartaginei s-a confruntat cu atitudinile unor „marturisitori” (gruparea “confesorilor”) care, desi nu s-au lepadat de Hristos in timpul ispitelor inchinarii la idoli, dupa ce a trecut prigoana, au fost autorii unor schisme in Biserica, datorita dispretului si urii pe care le aveau fata de cei care s-au lepadat si s-au inchinat la idoli.

Sf.Ciprian a fost nevoit sa-i dea anatemei pe acei „marturisitori” pentru a readuce pacea in Biserica, iar celor cazuti, care voiau sa se pocaiasca, le-a dat canon. In acest sens, in scrierile sale insista asupra faptului ca marturisitorii trebuie sa fie smeriti si foarte atenti pana la sfarsit, caci pot cadea in rele mai mari decat inchinarea la idoli pe timp de pace, daca se vor mandri.

Asadar, cautand la esenta teologiei patristice a nepomenitorilor zelotisti, am dat peste falsuri grosolane care produc mare tulburare in sufletele multor credinciosi din BOR.

Cine are acest interes ascuns, afara de stilistii Slatioara si gruparile schismatice ultraortodoxe ? O sa descoperim si aceasta, cu ajutorul lui Dumnezeu.

Voi parcurge absolut toate textele Sf.Parinti folosite de blogurile care sustin “otrava impartasirii”, ca sa vedem cu totii autenticitatea, iar pentru citatele reale voi cerceta contextul in care au fost scrise.

In acest sens, am dezamorsat citatele Sf. Teodor Studitul folosite de zelotisti in afara contextului istoric, la https://monahulteodot.wordpress.com/2017/04/02/ispita-citatului-despre-omilia-dlui-mihai-silviu-chirila/

Rog de acum inainte, pe toti credinciosii ortodocsi care cauta sincer mantuirea si adevarul, urmatoarele:

1. Sa se ingradeasca, sa nu primeasca si sa nu creada in orice citat din Sfintii Parinti care nu are precizat clar PROVENIENTA BIBLIOGRAFICA. Din ce PSB sau lucrare teologica este extras citatul, capitolul, pagina, cu exactitate. Considerati din start, un text patristic fara nota bibliografica, un fals.

2. Orice citat din Sfintii Parinti care are precizata nota bibliografica, se verifica direct la sursa citata. Zelotistii sunt vicleni: modifica unele cuvinte dintr-un citat real, pentru a-i schimba sensul autentic. Acum PSB sunt in format electronic pe internet, sunt usor de depistat astfel de fraude, doar daca verificam citatul de pe internet cu originalul.

3. Cititi putin si viata Sfantului care a scris citatul. Veti putea intelege mult mai bine contextul istoric si politic, face deosebirea dintre iconomie si acrivie, daruri de nepretuit in aceste vremuri tulburi.

4. Daca in urma acestor pasi veti gasi alte citate fantoma sau modificate, va rog sa anuntati si sa le trimiteti, pentru a-i feri si pe alti credinciosi de a cadea in capcana nestiintei.


Trecand la ultima parte a articolului, chiar in Vinerea Mare am primit un videoclip in care P.Hariton Karyotul din Athos isi argumenteaza teoriile privitoare la „singurul tratament eficace de vindecare a Trupului Bisericii de erezia ecumenista anume, intreruperea pomenirii.” http://prieteniisfantuluiefrem.ro/2017/04/13/gheron-hariton-karyotul-despre-implicatiile-pomenirii-episcopului-despre-intelesul-intreruperii-pomenirii/

Voi incerca sa analizam in continuare aceste teorii ale P.Hariton Karyotul : 

” … Canonul 15 de la Sinodul I-II C-nopol este obligatoriu sau facultativ ?  Facultativ inseamna : daca vreau  il aplic, daca nu vreau nu-l aplic. La aceasta intrebare ne raspund chiar parintii aghioriti intr-o scrisoare din 1275, trimisa catre insusi imparatul C-nopolului, Mihail Paleologul.”

Pr.Hariton K. aseamana fortat situatia de la 1275, din urma uniatiei de la Lyon, cu cea din 2016 de dupa Creta. Atunci era recunoscut Papa drept „cap” si al Bisericii de Rasarit, era pomenit Papa ca intaistatator si la C-nopol, se faceau Liturghii comune ortodocsi-papistasi, au fost ucisi monahii care nu voiau sa-l recaunoasca pe Papa drept „cap” al Bisericii.

Dupa Adunarea din Creta, ati auzit pe Papa pomenit la Sfintele Liturghii ortodoxe, de liturghii comune catolici-ortodocsi, de Crez ortodox cu Filioque rostit in Biserica, de monahi ucisi si manastiri arse? Sa nu comparam merele cu caprele daca nu stim sa facem diferenta. Un mar il mai poti decoji si manca, samanta o poti pune in pamant, poti scoate viermele sa nu se strice intregul, dar capra in miel nu o mai poti schimba..

„… Asadar, dupa cum intelegem, mijlocul principal folosit in fiecare erezie si panerezie, asa cum este si ecumenismul, este intreruperea pomenirii. Atunci incepe vindecarea bolii. ”

M-am gandit la urmatoarea situatie istorica a Bisericii: cat timp a trecut de cand Sf.Fotie cel Mare a formulat sinodal Canonul 15, pana cand l-a aplicat, el insusi, asupra papei ? Am gasit urmatoarele:  

– in anul 794 are loc Sinodul de la Frankfurt unde catolicii legifereaza Filioque;

– in anul 861 Sinodul I-II C-pol se da Canonul 15 de intrerupere a pomenirii si se condamna erezia Filioque;

– in anul 863 are loc un  „Sinod” la Roma in care Papa il „cateriseste” pe Sf.Fotie;

– in anul 867 are loc un  Sinod la C-pol unde Sf.Fotie il cateriseste pe Papa Nicolae si condamna din nou erezia Filioque;

– in anul 868 are loc un „Sinod” la Roma unde Papa Adrian il „cateriseste” pe Sf.Fotie;

– in anul 870 are loc un Sinod talharesc la C-pol in care este „anatemizat” Sf.Fotie; 

– in anul 880 are loc Sinod 8 Ecumenic unde Sf. Fotie combate Filioque;

– in anul 1009 unele surse spun ca s-a intrerupt „oficial” pomenirea Roma-C-pol;

– la anul 1054 are loc Marea Schisma.

Cand s-a folosit Sf. Fotie de propriul Canonul 15 pentru intreruperea pomenirii Papei? Niciodata, caci Sf.Fotie – Papa s-au duelat in sinoade teologice, in adunari ale episcopilor, nu in nepomeniri. Istoric, soborniceasca Biserica Ortodoxa a intrerupt pomenirea la 129 de ani dupa Sinodul 8 Ecumenic (880-1009).

Dupa 45 ani de nepomenire (1009-1054), se declanseaza Marea Schisma !!!

Acesti 174 de ani intre Sinodul 8 Ecumenic si Marea Schisma, arata teologia ICONOMIEI din partea Sfintilor Parinti.

Si pentru nici o clipa, Sf. Fotie si Sinoadele nu au vorbit de LIPSA Harului la Papa, sau “impartasirea spre osanda”, numind pe atunci catolicismul – Biserica romana. De aici rezulta, draga P.Hariton K, ca intreruperea pomenirii nu este „mijlocul principal” folosit de Biserica in vindecarea ereziilor.

Sf.Grigorie Teologul care a vindecat biserica C-nopolului de erezia ariana, nu a reusit aceasta prin intreruperea pomenirii, ci prin sfintenia vietii sale avand dragostea dumnezeiasca in el, prin rugaciune si prin cuvant cu putere multa, caci atunci a tinut „Cele 5 Cuvintari teologice”.   Intreruperea pomenirii si atat, este ultima forma de protest ingaduita de Biserica in fata ereziei arhiereului.

” … pentru ca intreruperea pomenirii nu o fac doar preotii, asa cum zic ecumenistii, tot Trupul Bisericii intrerupe pomenirea. … Adica atunci cand intrerupem pomenirea arhiereului, inseamna ca intrerupem comuniunea bisericeasca cu cei ce-l pomenesc pe arhiereul eretic si cu cei ce-i urmeaza pe preotii ecumenisti. Acesta este firul logic al lucrurilor.”  

Unde au afirmat ecumenistii ca „intreruperea pomenirii o fac doar preotii” ? Nu am mai auzit de asa ceva pana acum. Si in care Canon se spune despre intreruperea pomenirii facuta de catre credinciosi ? De unde ati tras concluzia ca preotii cu cuget ortodox care pomenesc arhiereul sunt automat ecumenisti ? Aici nu mai vad nici un fir logic al lucrurilor ci este deja o fortare lipsita de orice urma de logica.

Deci P.Hariton K. trece, printr-o logica fortata, de la intreruperea pomenirii la intreruperea participarii credinciosilor la slujbele preotilor care pomenesc arhiereii. Pentru P.Hariton, toti credinciosii care se impartasesc din mainile preotilor pomenitori, chiar daca preotii au cuget ortodox, toti sunt ca Iuda.  

Chiar si credinciosii din Serbia, Grecia care se impartasesc din mainile arhiereilor nesemnatari, dar care nu au intrerupt pomenirea patriarhilor/ierarhilor cretani, si acestia se impartasesc ca Iuda ? Dupa gandirea P.Hariton, da.

Si ierarhii  din Bulgaria care nici n-au fost la Creta, dar Patriarhul lor a slujit si s-a impartasit cu arhiereii romani care au semnat la Creta, chiar si bulgarii se impartasesc ca Iuda ? Dupa P.Hariton, da.

Aceasta gandire cade in erezie si cumplita defaimare. Ce legatura are un biet credincios cu erezia de la Creta si cum se va impartasi spre osanda, daca este impotriva ecumenismului sau este necunoscator (batran, copil) si se impartaseste din mainile unui preot care are cuget ortodox si pomeneste din iconomie ? Cum pot fi acesti bieti credinciosi asemanati cu Iuda ?  Oare aceasta noua invatatura nu este cumva o alta erezie dupa ecumenismul de la Creta !!! 

„… Asa ca, chiar de eretic ar fi arhiereul, de vreme ce nu a fost inca oficial caterisit, poate sa slujeasca ! Tainele nu se spurca de la erezia lui, ci se savarsesc. Insa, noi nu avem comuniune cu preotul sau arhiereul care are gandire eretica pentru a nu ne spurca cu credinta lor. Din aceasta cauza, nu ne adunam in locasurile unde se pomenesc episcopii ecumenisti, nu din cauza nevaliditatii Tainelor.”  

Infestarea automata si instantanee de “credinta spurcata” a arhiereilor necaterisiti este de fapt negarea tacita a Harului Duhului Sfant, iar formulari precum “painea otravita”, “binecuvantari … din fundul iadului“, “impartasirea precum Iuda” dau de gol invatatura eretica a pnevmatomahilor moderati sau semi-pnevmatomahi. Insa o erezie moderata este tot erezie.

Draga Pr. Hariton K., nu aruncati praf in ochi recunoscand formal validitatea Tainelor “ereticilor”, ca apoi sa spuneti ca simpla pomenire a arhiereilor cretani transforma preotii cu cuget ortodox in automate de impartasire osanditoare.

Daca ar fi sa judecam dupa realitatea din teren, ar insemna sa-l consideram eretic pe Pr.Zisis in timp ce-l pomenea pe Kir Antim de Tesalonic, pomenitor la randu-i al lui Bartolomeu, si apoi, ca prin miracol, Pr.Zisis a devenit ortodox prin intreruperea pomenirii.

Sf.Apostoli s-au impartasit odata cu Iuda si au ramas Apostoli pana la sfarsitul vietii, n-au devenit tradatori.

Apostolii care au fost in INTERCOMUNIUNE cu Iuda la Cina cea de Taina nu s-au molipsit de erezia lui ariana. Oare Iuda s-a dus de s-a spanzurat (fundul iadului) pentru ca s-a impartasit spre osanda la Cina, cum afirmati despre credinciosii care merg la preotii cu cuget ortodox? “Atunci Iuda, cel ce L-a vândut, văzând că a fost osândit, s-a căit“ Mt.27.3

Parintilor, opriti-va, oare nu va dati seama spre ce extreme dogmatice inaintati atunci cand incepeti sa cantariti Sfintele (+, – sau 0) dupa Harul primit?

Icoana Cinei celei de Taina, cu valoare dogmatica, il infatiseaza si pe Iuda, primul tradator arian al Bisericii, ca cel ce ia parte la Cina-Euharistie. S-au impartasit Apostolii impreuna cu Iuda? DA. S-au impartasit Apostolii din „erezia” lui Iuda? NU. Ce a facut Mantuitorul Hristos cu Iuda, l-a dat anatemei? NU. L-a asteptat chiar si pe Cruce. Aceasta este lucrarea ICONOMIEI Bisericii. Pieirea lui Iuda a venit prin propria-i patima, pofta, pacat, tradare, nu ca impartasirea l-a determinat spre sinucidere (fundul iadului).

Urmeaza pasajul din Sinaxa de la Tesalonic in care o credincioasa incearca sa spuna si ea ceva, dar fiind impotriva gandirii organizatorilor, i s-a pus pumnul in gura.

„… Toti intrebati : „unde sa mergem sa ne impartasim, sa ne botezam, sa ne cununam ?” Asta este problema d-voastra, nu va putem spune noi unde sa mergeti. Sa va luptati sa castigati preoti care sa intrerupa pomenirea. Pentru inceput, cu preotii pensionari, care sunt economic independenti ….Insa cei care intrerup pomenirea , sa nu intrerupa si slujirea. Intelegeti ? Sa continue liturghisirea pentru ca intreruperea pomenirii este nefolositoare cand incetezi sa mai slujesti…. Si acest popor pe care-l aveai impreuna cu tine, unde va merge sa se imbisericeasca ? La asta nu te gandesti ?”  

Suna cam asa – eu, athonitul, am unde sa slujesc (sa merg la) “liturghii, botezuri si cununii neprihanite”, dar voi, crestinii de rand, va priveste, treaba voastra, dar daca nu o faceti, va duceti direct in “fundul iadului”, dupa un faimos citat-fantoma.

Pai uite, draga P.Hariton K., ca preotii pomenitori cu cuget ortodox s-au gandit mai bine decat d-ta : nu au intrerupt pomenirea, ca sa poata sa mai imbisericeasca si responsabilizeze pe credinciosi, si in acelasi timp si-au pastrat cugetul ortodox, contrar teoriilor voastre putrede !!! 

Unii arhierei care au semnat la Creta, au semnat de frica, din dorinta de a-si pastra scaunele, dar nu au convingerea ca acolo s-a facut ceva bun pentru Biserica. Si pana nu sunt judecati sinodal, Biserica nu-i considera eretici de nepomenit, adica condamnati definitiv si dati anatemei.

Dovada este ca, NICI MACAR UNUL DINTRE CEI 33 DE ARHIEREI CARE NU AU SEMNAT LA CRETA, NU A INTRERUPT POMENIREA IERARHILOR CARE AU SEMNAT !!!  Simpla pomenire a unui arhiereu, chiar care a semnat erezii la Creta, nu-l face automat eretic-dupa cum afirma P.Hariton K.-nici pe alt arhiereu care-l pomeneste, nici pe preotul care-l pomeneste si nici pe credinciosul care sta la aceste slujbe. Aici este prapastia dintre athoniti si Pr.Zisis.

Dovada este ca, desi Mitropolitul Antim- cu cugete eretice- a fost pomenit de Pr.Th. Zisis timp de 8 luni dupa Creta. Dupa judecata gresita a P.Hariton K., ar rezulta ca Pr.Th. Zisis era eretic inainte de nepomenire si se impartasea spre osanda si la fel cei care mergaeu la slujbele lui.

Este o absurditate sa afirmi ca impartasirea din mainile unui arhiereu sau preot (nesemnatar/cu cuget ortodox) care pomeneste pe arhiereii care au semnat la Creta, ei bine, acea impartasire arde si osandeste in “fundul iadului” pe mireanul drept-credincios.

Din pacate, pentru unii preoti nepomenitori din Romania, parerile eretice-schismatice ale gruparii athonite P.Sava-P.Hariton Karyotul-P.Heruvim sunt litera canonica !!! Si care sunt aceste pareri ? Le vedem expuse in rezumat dupa cele doua conferinte tinute de P.Sava la Iasi si Bucuresti in 18 si 20 aprilie 2017 : https://youtu.be/gVNYYPqBgl4  si https://ortodoxiamarturisitoare.wordpress.com/2017/04/21/conferinta-parintelui-sava-lavriotul-de-la-bucuresti-20-aprilie-2017-despre-sinaxa-din-grecia-tesalonic-de-pe-data-de-4-aprilie-2017/

1. „Dacă mergem acolo unde sunt pomeniți ierarhii eretici este ca și cum am fi de acord cu învățătura lor.”

2. „A rămas un singur ierarh mărturisitor, care s-a îngrădit cu totul de erezie – PS Longhin Jar de la Baniceni”.

Nici macar cei 33 de arhierei care nu au semnat la Creta nu mai sunt „marturisitori” pentru d-lor ? IPS Serafim de Pireu, IPS Hierotheos Vlachos … PS David de Krusevac-care NU AU SEMNAT ABSOLUT NICI UN DOCUMENT DE LA CRETA … sunt cazuti in erezie, nu mai sunt marturisitori ?

3. „Întreruperea pomenirii episcopului este anatemă: scoatere în afara Bisericii.” – erezie evidenta.

4. Despre preoții care au întrerupt pomenirea și trimit credincioșii la biserici, la preoții care pomenesc, nu doar pentru mărturisire, ci și pentru spovedit și împărtășit, părintele Sava este categoric: “aceștia greșesc! De ce au mai întrerupt pomenirea dacă trimit la pomenitori pe credincioșii care ei înșiși au hotărât să se îngrădească?! ”

Aici este problema cea mare a preotilor nepomenitori: au depasit limitele intreruperii pomenirii si au trecut-fara nici un temei din Sf.Traditie/Sf.Canoane si la intreruperea participarii (ingradirea) credinciosilor la slujbele pomenitorilor cu cuget ortodox, socotindu-i si pe acestia eretici doar pentru pomenirea arhiereilor, iar pe credinciosii care se impartasesc la preotii pomenitori cu cuget ortodox ii socotesc ca se impartasesc ca si Iuda.

Sf.Ciprian al Cartaginei a avut si el mari probleme cu „marturisitorii” care nu s-au inchinat la idoli, dar care dupa aceasta au facut schisme in Biserica, prin dispretuirea si despartirea de acei crestini care s-au inchinat idolilor, dar care acum voiau sa se pocaiasca.

Acestea sunt cele doua caderi grave ale preotilor care au intrerupt pomenirea arhiereilor. Numai P.Theodor Zisis a reusit sa se pastreze neatins de aceaste caderi. Cum a reusit ? Are experienta mai mare-40 de ani de studiu al scrierilor Sf.Parinti si il considera – dupa dreptate ca Sfant, pe Arhim. Epifanie Teodoropulos – cel care a lamurit ca nimeni altul ce inseamna si cum se face intreruperea pomenirii arhiereilor care sustin erezii, in cartea „Cele doua extreme : ecumenismul si stilismul”.

Neprimind cele scrise de P.Epifanie Teodoropulos – care s-a ostenit ca nimeni altul in Grecia in lamurirea problemei nepomenirii, gruparea athonita a cazut exact in aceleasi capcane in care au cazut cele 14 sinoade paralele stiliste din Grecia, cu singura deosebire, ca athonitii inca nu au un arhiereu de partea lor. Dar nu se stie pana la sfarsit ce va fi.

Arhiereii marturisitori care sunt acum in lume, vazand tendintele lor schismatice-eretice evita sa se alature gruparii athonite. P.Sava era dezamagit de aceasta neparticipare a unor arhierei la Sinaxa din 4 aprilie, dar el nu-si da seama saracul, ca vina o poarta chiar gruparea lor, care merge de ceva timp pe exgerari periculoase. 

La noi in Romania, timp de 2000 de ani nefiind problema intreruperii pomenirii decat la cei de la Slatioara, sunt explicabile aceste caderi, dar dupa un timp nu pot sa ramana scuzabile. Nu ai stiut , nu te-ai priceput … de aceea, mai cazi. Dar staruinta in pacat, dupa ce ti-au atras atentia unii, se zice ca ar fi diavoleasca. Nu ne va judeca Dumnezeu ca am cazut-caci numai El este Singurul statornic desavarsit si nemiscat, ci ca nu am vrut sa ne mai ridicam.

Cu staruinta in pacat este o problema foarte periculoasa : de la a nu vrea, se poate ca in timp, sa ajungi la a nu mai putea !!! Dumnezeu sa ne ridice , sa ne tina si sa ne lumineze pe toti pana in sfarsit.  As vrea totusi sa le propun tuturor preotilor si credinciosilor nepomenitori urmatoarea intrebare-meditatie: daca generatia aceasta va fi invatata cu practicile nepomenirii, atunci cand vor trece in vesnicie preotii nepomenitori sau cand nu vor mai putea sluji, ce se va intampla cu fiii lor duhovnicesti, cum se vor mai mantui, la ce preoti vor mai merge ?  

 Ce consecinte ar putea aparea in timp, in urma punerii in practica a acestor idei ale P.Hariton-P.Sava ? Amintim doar schisma rascolnicilor din Rusia : “Rascolnicii au făcut la fel, rupîndu-se de Biserica Rusă pentru o părută super-corectitudine (în sec. XVII s-au modificat textele din cărţile de cult, retraducîndu-se după originalul grecesc patristic). Şi după ce s-au rupt de Biserică, ce au făcut rascolnicii? S-au rupt în două, devenind popoveţi (adică hirotonindu-şi preoţi FĂRĂ episcop) şi bez-popoveţi (adică fără preoţi, nemaiavand episcopi; si au rămas aşa, fără Taine, pînă în ziua de azi).”

Poate imi veti spune : noi romanii nu vom cadea in greselile rascolnicilor. Nu fiti asa de siguri, caci unora deja le trec prin minte idei asemanatoare cu cele ale rusilor rascolnici !!!  

 Chiar in prima zi a Invierii am primit urmatorul email : 

x O solutie

A. A. <e…3@yahoo.com>

12:52 (Acum 32 de minute)

către mine

Hristos a Inviat, Parinte!

Ma numesc V. A., am 49 de ani si locuiesc in Iasi, str…., nr. …, bl. …, sc. A, etaj 5, ap. …, jud. Iasi (mail: e…3@yahoo.com). Observ cu tristete caderea in care se afla in acest moment institutia Sfintei Biserici impreuna cu majoritatea ierarhilor si preotilor pomenitori ai ierarhilor eretici.

Totusi cred ca n-ar trebui sa ne marginim numai la a observa aceasta stare de fapt care, oricum, se va accentua in scurt timp prin participarea papistasilor, musulmanilor, mozaicilor si a altora la slujbe in comun in lacasele noastre de cult.

Cu umilinta si respect, ma gandesc ca ceva trebuie facut in mod practic, pentru a contracara asaltul ecumenismului impotriva Ortodoxiei, ceva ce poate aduce in viitor un obstactol aproape insurmontabil in fata asediului eretic la care suntem si vom fi supusi.

Ca atare, viitorul Ortodoxiei in forma actuala nu este incurajator, avand in vedere ca numarul ierarhilor, al preotilor de mir si al calugarilor nepomenitori este in continua scadere, totul sfarsind la un moment dat prin caterisirea, in cativa ani, a tuturor celor care indraznesc sa duca mai departe Dreapta Credinta, prin ,,argumente” de tip sofistic, gen: ,,sa pastram unitatea Bisericii”, stiut fiind ca unitatea nu poate exista decat in Adevar.

Daca, conform preotiei duhovnicesti, crestinul de rand oricum are dreptul sa boteze, spre exemplu (taina fara de care nu pot exista crestini), iar daca, in curand, in lacasele de cult nu vor mai fi preoti in adevaratul sens al cuvantului (deci nu va mai fi preotie valabila, asa cum este inteleasa ea acum), singura solutie pe care o vad este ,,intoarcerea in catacombe”, adica practicarea preotiei in propriile noastre familii, cu ajutorul dumneavoastra si a altor cinstiti preoti care inca mai pastreaza Dreapta Credinta.

Pe scurt, solutia ar fi urmatoarea: preotii care inca Il mai urmeaza pe Hristos sa faca alti preoti, cat mai repede si cat mai multi posibil, din randul barbatilor mireni, pentru ca Biserica Lui Hristos, asa cum era ea la inceputuri, sa ramana vie in toate familiile unde vor exista acesti oameni, atata vreme cat, in scurt timp, lacasele actuale de cult, dupa cuvantul Mantuitorului, nu vor mai fi altceva decat niste pesteri de talhari.

Prin aceasta lucrare, nu cred ca s-ar aduce nici o atingere Sfintelor Taine, ci cel mult unor chestiuni legate de tipic, apartinatoare in acest moment strict de felul in care este organizata Biserica, ca si institutie, si nici nu ar transforma barbatii din familiile romanesti in niste pastori, atata vreme cat nu umblam la Sfintele Taine.

Daca solutia aceasta este potrivita pentru vremurile care urmeaza, atunci trebuie pusa in practica fara frica, pentru ca, decat ,,tipic, tipic, si la inima nimic”, cum zicea Parintele Arsenie Papacioc, adica o forma fara fond, mai bine un inceput de credinta practicata cu inima curata, in fiecare familie. Altfel, nu se intrevede altceva decat o stingere, sau, si mai rau, o deformare satanica a Ortodoxiei.

Eu unul, iertat sa-mi fie, sunt destul de pacatos si nenorocit ca sa-mi mai permit sa fiu si tampit, adica sa accept sa merg la iad legat la ochi si condus de eretici, doar in numele unei iluzorii ,,unitati”. Daca ar fi fost normal asa, atunci, de la 1054, trebuia sa fim papistasi cu totii, iar acum n-am mai fi deosebit adevarul de minciuna.

Dumnezeu sa ne ajute!

Mantuitorul Hristos, Cel ce da celor cazuti RIDICARE sa ne lumineze pe toti cu Sfanta Invierea Sa.  Amin.

Anunțuri

846 de comentarii

  1. Daca nu se intrerup pomenirile episcopilor eretici acum,atunci cand?Cand vor pune in aplicare memorandumul?Si de ce nu esti de acord cu aceasta rezolutie si de ce sa nu semnezi?Numai asa va sti conducerea BOR ca poporul credincios nu-i accepta si nu le pupa mainile daca au semnat erezii.Ce daca spui ca nu esti de acord,daca nu se iau masuri ,nu se intampla nimic,cum nu s-a intamplat nici cand au schimbat calendarul adica asezamantul sfintilor parinti,nici cand au dat mana cu ecumenisti…cand ia foc o casa,astepti sa arda un pic,sa vezi ce se intampla sau sari repede sa stingi focul sa nu arda toata casa.Asa am inghitit toate ereziile patriarhilor si episcopilor de la noi ,care au fost deacord cu ecumenismul si Dumnezeu ne-a pedepsit cu comunismul…si sa ne asteptam si de acum inainte la ce-i mai rau…

    Apreciază

    • Ma dezic public de acesta grupare eretica si schismatica a nepomenitorilor condusa de P.Antim Gadioi. Nu semnez aceasta rezolutie vicleana, care nu se mai atinge de problema esentiala, adica de rana cea mare a lor : noua erezie pnevmatologica de care nu s-au vindecat. Merg pe linia Sf.Justin Popovici, a P.Justin si a altor Sfinti duhovnici din perioada comunista, care desi arhiereii ecumenisti de atunci au cazut in mai mari erezii decat cei care au semnat la Creta, totusi nu au intrerupt pomenirea lor. Cand arhiereii ecumenisti se vor impartasi din acelasi potir cu papistasii-protestantii, atunci se intrerupe pomenirea lor, atunci nu vei mai putea sa intri in acea biserica unde s-a facut aceasta blasfemie. N-ati vazut ca Patriarhul Ilias II al Georgiei l-a primit in acea biserica -cea mai veche din Georgia, pe papa francisc ? Binenteles ca a fost mare pacat, cadere si sminteala, dar nici un arhiereu georgian care nu a fost acolo, n-a intrerupt pomenirea lui. Si Patriarhul Ilias II a interzis la vreun georgian sa participe la slujbele papei. Bine ar fi fost sa nu-l primeasca deloc, dar daca n-a avut aceasta demnitate si tarie … acum sa faca un rau mai mare georgienii intrerupand pomenirea Patriarhului Ilias II ?

      Apreciat de 1 persoană

      • Toti Patriarhii au intalniri cu cei de alte confesiuni, depinde cu ce interes, conteaza si locul….dar totusi parca niciun patriarh contemporan nu a acceptat sa predice un ne-ortodox in fata usilor imparatesti ale patriarhiei lui, cum s a intamplat la Patriarhia Romana.

        Apreciat de 1 persoană

      • Ierarhii nostri mizeaza pe dezbinarea care este intre preoti si intre credinciosi. Peste tot sunt „formatori de opinie” bine plasati care „argumenteaza” in asa fel incat sa existe dezbinare.
        Oare nu putem semna impotriva Creta fara sa se adere la nici o grupare? Oare este important cel care strange semnaturi sau scopul pentru care se face aceasta?

        Tot asa este si la Episcopia Husilor. Unii preoti doresc inlaturarea lui Corneliu altii militeaza puternic pentru tacere. Asa nu se poate construi nimic. Suntem lasi, confuzi, dezbinati, fara verticalitate, fara puterea de a mai privi in sus catre Adevar pentru ca ne impiedicam de propria micime care nu incape de celalalt.
        Poate ma lamuriti si pe mine cum poate Mitropolia si Patriarhia sa tolereze un episcop care a facut atat de mult rau Bisericii, preotilor si credinciosilor? Ce scuza le gasiti pentru ca lasa Biserica sa fie distrusa din interior? Iar daca se tolereaza asa ceva atunci cine conduce de fapt Biserica???

        Oare acet rau se poate inlatura numai cu semnaturi ? De ce nu ia atitudine I.P.S Teofan pentru ca este episcopul lui? Aceasta tacere spune multe pentru cine poate sa inteleaga.

        http://www.vremeanoua.ro/rahatul-o-sa-se-imputa-si-o-sa-miroasa-urat
        Preotii din Vaslui au adresat Mitropoliei si Patriarhiei o scrisoare deschisa. Nici un raspuns…..Tacere totala . Pe ei ii aparati, sa stiti.

        Apreciază

      • Cum ii apar pe arhierei, omule ? Cat nu i-am mai blestemat de ani de zile ? Cine i-a cerut demisia Patriarhului Daniel acum cativa ani prin scisoare deschisa ? Pentru blestematiile lor, nu le iau apararea. Dar nici nu voi fi niciodata sustinator al noii secte eretice si schismnatice a preotilor-monahilor-monahiilor-credinciosilor nepomenitori, desi am sustinut si eu nepomenirea un timp, nestiind unde vor ajunge acestia . Precum acum am inteles ca vor sa-l cateriseasca pe p.Pomohaci, asa ar trebui caterisit si PS Corneliu Barladeanu, PS Ioachim Bacaoanu, IPS Nifon al Targovistei, PS Sofronie Drincec … toti acesti blestemati de arhierei.

        Apreciază

    • Din cate stiu sunt doua carti, editete de PREDANIA:

      Pace si bucurie in Duhul Sfant cu nota de prezentare:

      ,,Volumul Pace şi bucurie în Duhul Sfânt întregeşte viziunea duhovnicească pe care Stareţul Tadei ne-a lăsat-o moştenire, spre mântuirea noastră. Sântem răspunzători de gândurile pe care le întreţinem, iată un adevăr foarte greu de crezut şi de primit pentru omul postmodern, obişnuit să relativizeze orice şi, mai ales, să vadă în gând doar o putere psihologică. De obicei, în cărţile duhovniceşti întâlnim ideea că pacea sufletească este roada rugăciunii. Mai întâi trebuie să te rogi, iar pacea va veni de la sine. Dimpotrivă, Părintele Tadei aşază ca piatră de temelie a rugăciunii pacea inimii. Alte arme din arsenalul războiului nevăzut, pe care ni le propune Stareţul Tadei, sânt: smerenia, ascultarea, blândeţea, iertarea aproapelui, acceptarea necazurilor. Calea Cuviosului Tadei este una mărturisitoare. El se opune duhului materialist al lumii, se ridică împotriva prorocilor mincinoşi care au apărut sau stau să apară, impotriva orientalismelor propagate de curentul New-Age. Mântuirea noastră stă numai în Domnul Nostru Iisus Hristos pentru că prin El „firea noastră omenească a pătruns în taina Sfintei Treimi; este un dar nemăsurat.” Ţinta vieţii noastre este aceeaşi pentru toţi: „Aici ne este dat să ne pregătim pentru veşnicie, să biruim răul, ca niciodată să nu cădem din dragostea Părintelui Ceresc.” si

      Cum iti sunt gandurile, asa iti este si viata cu nota

      ,, Scurta istorie despre viata staretului Tadei de la manastirea Vitovnita
      * Calea calugareasca a staretului Tadei
      * Cum iti sunt gandurile, asa iti este si viata
      * O suta de capete de la manastirea Vitovnita… ”

      http://www.librariasophia.ro/cautare.html?mod=cautarerapida&cautare_toate=&cautare_multimedia=&cautare_promotii=&cautare_reducere50=&cautare_titluri=&cautare_autori=&cautare_edituri=&filtru=tadei

      Apreciază

      • http:ortodoxinfo.ro/2017/06/21/video-pseudo-episcopul-husilor-apeleaza-la-mercenarii-jandarmi-pentru-evacua-un-preot-caruia-ii-retinea-din-salariu/ Uite Teodot dragostea ierarhilor tai față de ortodocși la care le susții pomenirea. Tu ești de partea lor nu a celor care mărturisesc. Cine greșește?

        Apreciat de 1 persoană

      • Eu nu tin partea acestui episcop inconstient care vede Biserica ca pe proprietatea lui particulara si chinuie si batjocoreste preotii si credinciosii. De ce nu fac preotii-credinciosii scrisoare catre Sf.Sinod pentru caterisirea lui ? Acest arhiereu a fost hirotonit din lucrarea satanei dar cu ingaduinta lui Dumnezeu. Patriarhul Daniel care l-a hirotonit va da seama de hirotoniile lui inaintea lui Dumnezeu. Asta de multa vreme trebuia caterisit. Dar ce crezi ca vei rezolva cu intreruperea pomenirii lui ? Lasa ca-l va ajunge si pe asta mania lui Dumnezeu. Nu sunt nici de partea acetui soi de arhierei, dar nici de partea sectei nepomenitorilor care au scornit acum dupa Creta noi erezii si schisme.

        Apreciază

    • Nu are nici un pacat saraca, dar are de patimit pana isi va scoate acest cip. O marturie asemanatoare a dat si acel fost angajat al armatei romane carui i s-a implntat un cip, si prin P.Justin si mama lui si-a dat seama si l-a scos, iesind si din armata.

      Apreciază

  2. DOAMNE AJUTA,PARINTE TEODOT! IN LEGATURA CU LINUKL ACELA CARE L-AM TRIMIS…CU PRUNCUL IISUS UNDE ATI ZIS CA E INSELACIUNE A CATOLICILOR…VA MULTUMESC CA M-ATI LAMURIT CHIAR NU IMI DADEA O STARE DE BINE CI UNA DE TEMAA DAR NU INTELEGEAM DE CE….IN NAIVITATEA MEA AM CREZUT CA E \ O VEDENIE ADEVARATA

    Apreciază

    • La locul Nasterii Mantuitorului-in pestera aceea din Betleem, este deasupra o Sfanta Masa pe care slujesc pe rand atat ortodocsii cat si catolicii de ani de zile, dar niciodata impreuna, pana acum. Nu stim ce va fi de acum in colo. Vedenia mincinoasa aparuta pe un film a fost la slujbele catolicilor. La ei sunt nenumarate inselaciuni-vedenii false, minuni false, pentru ca ei nu mai au Duhul Sfant si prin urmare nici pe Hristos si nici pe Tatal. Iubind minciuna-crez modificat, alte erezii … Dumnezeu ingaduie un duh de inselarea ca sa-i ispiteasca.

      Apreciază

  3. Problema cu microcipurile, plasate pentru control in primul rand la cap, este ca pot fi influentate undele cerebrale de la distanta. Exista un anumit model sau pattern al creierului atunci cand cineva este fericit, sau cand e trist, sau cand simte un anumit discomfort. Atunci aceste patternuri pot fi folosite independent de vointa omului respectiv. Adica el este in sanul familiei, fericit, insa de la distanta i se poate modifica starea de spirit. Si i se poate si citi ce pe care o are. Ceva pe care si-l poate imagina oricine este influenta undelor cerebrale ale unui om care casca asupra celor aflati in imediata apropiere. Asta e dovedita. Acum aceasta inducere artificiala a unor stari se poate face prin satelit, pentru ca sunt folosite microundele. Si din experienta proprie stim ca o persoana negativa aflata langa noi ne poate influenta, irita si pe noi, tocmai pentru ca aceste unde cerebrale au un anumit camp electromagnetic si, in imediata apropiere, acesta interfereaza cu al celor din jur. Esential este sa stim ca rugaciunea si credinta in Dumnezeu biruiesc toate aceste influente negative. Adica eu cred ca daca cumva vaccinurile ar contine microcipuri si toti cei care am fost vaccinati in ultimii 10-15 ani am fi cipati cu nano cipuri, mai de folos ar fi sa stim ca rugaciunea si credinta n-o poate birui nimeni si nimic. Daca intr-adevar s-a ajuns sa se cipeze populatia la o scara larga, o mare parte din oameni nu sunt constienti de asa ceva, dar preventiv, ar trebui sa fie incurajati ca nu ii poate birui un cip plasat udneva in corp fara stiinta lor. Cred ca Dumnezeu stie sigur cum s-a ajuns la asa ceva si cere de la oameni intr-o asemenea faza acelasi lucru: tot rugaciune, pocainta si tot sa i se inchine Lui. Trebuie luptat impotriva introducerii nanocipurilor sau al oricarui fel de cip, dar trebuie pregatiti si oamenii sa nu intre in deznadejde ca sa-i poata sluji in continuare lui Dumnezeu si sa inteleaga ca nu sunt victimele omaneilor maimult decat alesii Lui, pentru ca nimic nu s eintampla fara stiinta Lui. Daca e adevarat ca diferite boli si epidemii au fost create artificial, ganditi-va cum au suferit acei oameni afectati de aceesi mana criminala si cum Dumnezeu le-a dat asta ca circumstanta atenuanta la judecata. Daca pe langa acel supliciu, care este mai mult pe baza psihica presupun in cazul cipurilor, cei afectati reusesc sa-si indrepte toata dragostea si recunostinta catre Dumnezeu si sa-i dea slava, eu cred ca e o pozitie victorioasa, pentru ca viata vesnica nu este pe pamant, ci dincolo si e ideal sa sfarsesti laudand pe Dumnezeu si nu cerandu-i socoteala. S-ar putea ca asta sa fie mucenicia vremurilor astora, iar vestea trista este ca se poate face si fara cip mult rau oamenilor. Idealul ramane acelasi: sa nu ne pierdem sufletul.

    Mai grave mi se par scornelile cu planete noi, cu Martele locuibil si alte tampenii. Exista un risc ca oamenii sa fie inselati si sa fie aruncati efectiv la gunoi in spatiu. Si am citit undeva de o inselare care ar fi pregatita, si anume sa crezi ca tu vei fi salvat de pe Pamantul care a suferit un cataclism pe o nava spatiala. In general tot ce are legatura cu extra-terestrii si cu spatiul este o vrajeala de ultima speta la care trebuie sa fim atenti si sa avertizam si pe altii. Asta inseamna ca nici cu cipurile nu au facut sau nu pot face treaba si trec la chestii mult mai concrete. Omenirea este sub atacul catorva minti diabolice de multa vreme, dar Dumnezeu abia la sfarsit va avea o interventie radicala. Pana atunci suntem datori sa-i aducem lauda si multumire si sa stim ca, daca ne-am descurcat cat de cat, a fost tot cu ajutorul Lui.

    Apreciază

    • Unii afirma ca nu ar exista nici o planeta, caci doar la creatie in Sf.Scriptura scrie : „A făcut Dumnezeu cei doi luminători mari: luminătorul cel mai mare pentru cârmuirea zilei şi luminătorul cel mai mic pentru cârmuirea nopţii, şi stelele.
      17. Şi le-a pus Dumnezeu pe tăria cerului, ca să lumineze pământul,…” Unde scrie aici despre planete ? Nicaieri !!! sa fim atenti ca planetele au denumirile zeilor din vechime. De exemplu, marte era zeul-dracul razboiului. Semnul pentru NASA da cuvantul „satana”.

      Apreciază

    • Implantul cu cip se mai poate scoate. Este marturia unui fost soldat angajat al armatei romane care a spus ca a avut cip implantat in Afganistan si prin indemnurile P.Justin si l-a scos prin operatie.

      Apreciază

  4. @LUCIAN: asa stiu si eu ca se poate consuma uleiul de la sfantul maslu…mie un parinte mi-a zis sa beau 9 picaturi sa le pun pe anafura sau cu pipeta si asa sa-l consum dar ATENTIE sa nu mai folosesc la nimic pipeta. DE obicei ma ung cu ulei sau mir ca mult chiar foarte mult bine face. Unde va am gasit un condac al SFINTILOR DOCTORI FARA DE ARGINTI care e bine sa-l citim. In Acatistul Maicii Domnului PANTANASSA e o rugaciune pt.vindecarea de bola plus ca se poate pomenii si pe cei dragi.

    Apreciază

  5. @OANA cred cu tarie ca daca prietenul tau nu vrea sa renunte la cerezia lui si tu il vei parasii VEI AVEA O CUNUNA MARE SI FRUMOASA DE LA MIRELE HRISTOS…mai cred ca vei fi si mai binecuvantat de Maica Sfanta si te va ajuta sa iti duci cu vrednicie crucea bolii;si chiar te poate vindeca total…ma bucur ca ai o gandire ORTODOXA…Dumnezeu sa te ajute mereu! Doamne ajuta!

    Apreciază

  6. Da am pus acest video pentru ca nu mai stim incotro sa mergem si ce sa facem,

    Urmariti si la min. 13.14 min cand spune ” Dar NU pentru unire bisericilor…….”

    si Mitropolitul Bartolomeu Anania la min. 21 si…urmariti ce spune Adevarul este intreg nu este jumate sau pe sfert….sa ne pastram credinta…

    asa spunea si parintele Nicolae Rogozin in Sarea pamantului, nu trebuie sa ne despartim de biserica..dar sa recunoastem adevaraul.
    Nu mai stim cum sa facem, o sa vina si mai rau peste putin timp si atunci se vor separa lucrurile, ori cu toti ori cu Dumnezeu.
    Fie ca bunul Dumnezeu sa ne lumineze pe toti sa tinem adevarata credinta, cu dragoste si pace sa nu mai fie dezbinare intre noi, Doamne ajuta.

    Apreciază

    • Mergem cu mai mare atentie la bisericile pana unde am mers si acum, dar daca preotul o da cu ecumenismul, ii atragem atentia. Nu trebuie sa ne smintim asa usor de afirmatiile care nu sunt chiar asa dupa cum am vrea noi. PS Justinian Chira stia ca unii arhierei nu s-au dat cu totul cu dracul si nu sunt eretici. Umbla cu viclesuguri intr-adevar, dar inca nu s-au satanizat cu totul.

      Apreciază

    • Bietii oameni. Nici nu-si dau seama ce duh periculos este in spatele acestei noi secte a nepomenitorilor, mai periculos decat cel din spatele ecumenistilor. Pentru ca ei nu considera ca gresesc, deci nu se spovedesc de noile erezii si schisme in care sunt implicati, atunci-mai ales preotii lor se intaresc in aceasta inselaciune tulburatoare, mai ales dupa impartasirea cu Sf.Taine. Caci impartasirea cu Sf.Taine in ce te prinde in aceea te intareste. Te prinde in frica de Dumnezeu, credinta si dragoste, te intareste si te desavarseste in acestea. Te prinde in erezii si schisme, te intareste si te desavarseste in acestea. Si istoria arata ca vor izvodi si alte absurditati in timp !!! Dumnezeu sa scoata pe cat mai multi din aceasta noua ratacire. Am unii aici la comentari care ma urasc groaznic pentru cele pe care le scriu impotriva lor, si de aici imi dau seama de duhul rau care-i stapaneste. Dar ei nu realizeaza. Zic ca sunt mari „marturisitori”. Fanatism si orbire. Fereasca Dumnezeu. „Multumiti lui Dumnezeu ca ati iesit la timp din aceasta grupare.”-asa mi-a spus P.Justin.

      Apreciază

    • Nu pot fi de acord cu tot ce scrie in acest articol. Deja in CMB este hotarat ca nimeni care face parte acolo nu considera pe ceilalti a fi Biserica deplina. Pai aceasta este erezie eclesiologica. Da, Biserica Ortodoxa Romana ar trebui sa se retraga cat mai urgent din CMB, care este un consiliu de desbisericire, adica de lepadare de Biserica. Avand in vedere ca intre arhiereii Bisericii Ortodoxe Romane sunt unii care chiar fac parte din masonerie, ar trebui data din nou anatemei aceasta organizatie satanica oculta. Marturisirea antiecumenista-antiCreta-antimasonerie din Rezolutia Sinaxei de la Botosani este buna. Dar nu sunt de acord cu intreruperea pomenirii si cu schisma preotilor nepomenitori-care nu vor sa mai slujeasca cu cei pomenitori cat si cu schisma-dezbinarea credinciosilor care-in viziunea preotilor nepomenitori, ar trebui sa mearga numai la slujbele lor. Aici au stricat totul si deja este erezie si schisma, chiar daca in aceasta Rezolutie nu se mai spune nimic despre harul din Biserica Ortodoxa Romana. Una este aceasta Rezolutie si cu totul altele sunt practicile preotilor nepomenitori, care sunt deja noi erezii schisme. Imi pare rau de ei. Ce inseamna caposenia si mandria. Dumnezeu ingaduie si aceasta ispita, ca fiecare sa se pozitioneze si sa se judece singur pe ce cale merge. Nu stiu cine este autorul acestui articol, dar vad ca nu a inteles ce inseamna erorile preotilor nepomenitori. Sa motivezi ca este ortodoxa participarea la CMB si ca arhiereii ecumenisti nu sunt vinovati de rugaciuni comune cu ereticii este absurd. Ce s-o mai cotim ? Sinodul acesta blestemat care a adus atata tulburare in Biserica nu are nimic in comun cu Ortodoxia. Daca citesti cu atentie la capitolul casatorii, scrie clar ca daca vrea episcopul poate dezlega casatoriile mixte. Si daca legile civile aproba casatoriile gay, sa se aplice iconomia, adica sa fie aprobate. Atunci cum sa scrii ca acest sinod a fost ortodox, chiar daca P.Patriciu Vlaicu si P.Rafael Noica afirmma ca da ? Pe ce baza afirma ei aceasta ? Nu au nici o baza. Sinodul de la Creta ramane eretic si talharesc dar nu rezolvam nimic cu intreruperea pomenirii arhiereilor. S-a vazut deja ca din pricina neintelegerii a ce inseamna intreruperea pomenirii, s-a ajuns la noi erezii si schisme.

      Apreciază

    • Nu pot fi de acord cu tot ce scrie in acest articol. Sinodul de la Creta ramane eretic si talharesc. S-a legiferat ecumenismul. Daca episcopul vrea, poate sa aprobe casatoriile mixte-ceea ce este foarte grav. Daca legile civile aproba casatoriile gay, atunci arhiereii aplica iconomia, deci le aproba, mai grav decat casatoriile mixte !!! Dar nu sunt de acord nici cu intreruperea pomenirii acestor arhierei, ca nu rezolvam nimic, ba mai mult, preotii nepomenitori nu au inteles corect ce inseamna in practica aceasta interupere a pomenirii si de aceea au nascocit noi erezii si schisme. Din dispretul fata de P.Epifanie Teodoropulos-care a scris cel mai detaliat ce a insemnat de-a lungul veacurilor intreruperea pomenirii, preotii nepomenitori sunt prinsi de noi erezii si schisme. De unde le vine acest dispret ? De la absolutizarea parerilor gruparii athonite Sava-Hariton si de la necitirea sau dispretuirea cartii P.Epifanie Teodoropulos, „Cele doua extreme : ecumenismul si stilismul”.

      Apreciază

    • „Chiar dacă întrerup comuniunea şi se înstrăinează de noi, „nepomenitorii” tot fraţi ai noştri rămân. Şi dacă ei nu ne pomenesc pe noi, noi să îi pomenim la rugăciune, ca să dobândim cu toţii duhul discernământului. Apoi fiecare să ia aminte la cuvântul „ucenicului iubit” al Domnului, care ne îndeamnă: „Iubiţilor, nu daţi crezare oricărui duh, ci cercaţi duhurile dacă sunt de la Dumnezeu” (I Ioan 4, 1).”
      Daca mai adauga si ca sinodul de la Creta are probe clare de sinod talharesc, abia atunci era mai credibil si mai corect. De ce le vine greu unora sa recunoasca aceasta ? Dumnezeu sa ne lumineze pe toti.

      Apreciază

      • A nu se considera mila catre cei care s-au nascut in alta credinta decat cea ortodoxa adevarata si nu o cunosc(si prin asta au un grad de nevinovatie incat sa nu li se aplice direct anatema), cu ecumenism.Aici o explicatie „nu o cunosc” nu ma refer la cunoasterea intelectuala tip scolastica papistasa ci la cea traitoare adevarata in Hristos,a Sintilor Parinti.Ar trebui vazut Sinodul din Creta si din perpectiva asta,un Sinod al milei pentru cei care s-au nascut eretici ca si orbul din nastere.Si intrebarea a cui e vinovatia ca e orb din nastere?Unii din ei sunt vindecati ca sa se vada desavarsirea Ortodoxiei din convertirea lor.Stareţul Efrem Vatopedinul :”In Sfàntul Munte cand botezam adulti, cand botezam romano-catolici, cat har simt acestia! Cati nu simt ca rugaciunea nu se opreste timp de o saptamana, nici macar o clipa!”Nu degeaba Arhimandritul Efrem e impotriva celor care nu-l pomenesc pe Patriarhul Ecumenic Bartolomeu la Sfantul Munte.
        Nu stiu dar numai prin anatema!anatema! cum vreti eterodocsii sa simta Ortodoxia?!Sunt parinti cum ar fi Înaltpreasfințitul Părintele Episcop Macarie al Europei de Nord si Înaltpreasfințitul Părinte Serafim Joantă, Mitropolitul Ortodox Român al Germaniei care au adus sute de suflete la Ortodoxie prin dialog ecumenic care unora le-ar suna ecumenist si vedem urmarile „antiecumenistilor nepomenitori”…

        Apreciază

      • Care sunt acele sute de suflete aduse la ortodoxie de catre IPS Serafim Joanta si de catre PS Macarie ? Nu cunosc sa fie macar unul adus la Ortodoxie printr-ansii. Dati exemple concrete, va rog. Mila fara adevar este oarba. La Creta s-a legiferat erezia ecumenismului ca metoda de lucru in Biserica, s-au aprobat casatoriile mixte daca vrea episcopul sau Sinodul, sau aprobat casatoriile gay-daca legile civile le aproba si ele. Documentele sunt eretice si viclene. Dar si preotii nepomenitori au nascocit si ei alte erezii si noi schisme. Istoria Sinoadelor Ecumenice arata ca unii din cei care au vrut sa combata vreo erezie, nefiind cu dreapta socoteala, au cazut in altele la fel de periculoase.

        Apreciază

  7. Exact ce ziceam mai sus. Satanisti precum Steven Hawking, la care se uita-n gura toti ateii, dar care-l huleste la greu pe Dumnezeu, dau si ei sfaturi ca piere planeta si oamenii trebuie sa se care cat mai urgent de pe planeta, de parca ar avea unde. Oricum si daca are loc schimbarea polilor, tot la mila Domnului raman oamenii. Asta am observat eu, ca la oameni tot mai mult si mai des li se inoculeaza in mod criminal ideea ca trebuie sa paraseasca planeta, care, conform multor studii, poate sa hraneasca mult mai multi oameni decat o locuiesc la ora asta, deci e prea devreme pentru alarme din astea. Iar daca ar fi alt motiv, atunci ar trebui sa se care ei primii ca sa se salveze, dar n-ai sa vezi asa ceva, pentru ca nu au unde.

    http://www.msn.com/en-us/news/technology/stephen-hawking-humans-need-to-leave-earth/ar-BBCYYmX?li=BBnb7Kz&ocid=mailsignout

    Apreciază

    • Atat Valeriu Gafencu cat si P.Arsenie Boca sunt in randurile Sfintilor Mucenici. Se roaga pentru noi. Sa ne ajute impreuna cu toti Sfintii romani in toate problemele de acum : ecumenismul arhiereilor, secta nepomenitorilor, propovaduitorii vaccinurilor si cei ai actelor electronice, politicienii tradatori si vrajmasi, traficantii de copii de la conducere, vrajmasii unguri de la conducerea lor …

      Apreciază

  8. Dumnezeu sa ma ierte dar vad si eu ca acesti preoti au un duh de mandrie care ii stapaneste…scrie f bine la carte ca nu vom mai avea la cine cere sfat….sa sti teodot ca s a facut parastas la Schitul Radeni tot pe 10 iunie si de aceea n au venit la Petru Voda…dar nu e bine asa…am vb c o fata iuliana din buc care se spovedeste la par spiridon si cand am intrebat o de ce nu vine la Petru Voda a raspuns:mai dar duhul Parintelui Justin e aici(Schitul Radeni)nu la Petru Voda….asta nu inseamna ca acesti nepomenitori se duc in iad dar pacatul acesta al lor prin care indeamn la stat acasa duminica va cantarii mult la Judecata pt ca ei smintesc oamenii si oamenii se lipsesc de Sfanta Biserica ceea ce e un mare mare pacat….va veni si timpul acela cand vom sta acasa dar mai e….probabil la vremea lu Antihrist….chiar a spus P Argatu ca la vremea de apoi nu vom putea merge la biserica pentru 2 ani….asta va fi at c Crezul va fi modificat..Tatal Nostru eliminat si pe prescure pusa steaua lu David

    Apreciază

    • P.Justin nu este de acord cu gruparea nepomenitorilor. Cum adica „duhul P.Justin este la Radeni si nu la Petru-Voda ?” Ce inselaciune ? Duhul P.Justin este in primul rand in manastirea ctitorita de el, unde a depus osteneli titanice timp de 22 de ani, adica la Petru-Voda. Aici a si facut nenumarate minuni. La Radeni, pana a nu veni gruparea Antim-Ieronim, era cat de cat manastire. Acolo este ctitor P.Iosif, care are sf.moaste intregi. Dar odata cu ocupatia gruparii Antim_ieronim, acolo este o secta.

      Apreciază

  9. Iertare. La nici un parastas savarsit in cinstea MARTURISITORILOR DIN TEMNITELE COMUNISTE (chiar si la POARTA ALBA la monument) nu am vazut nici un nationalist AROMAN imbracat in port popular. Oare de ce? http://www.activenews.ro/stiri-social/Fara-precedent-Un-ONG-a-inaintat-o-plangere-la-SRI-impotriva-Institutului-%E2%80%9EElie-Wiesel-Creeaza-FALSA-idee-ca-in-Romania-ar-exista-un-val-de-antisemitism-impotriva-caruia-simte-ca-are-menirea-de-a-lupta-144145
    Nota
    Sa nu uitam ca anul trecut la TG. OCNA la observatia mea acest ONG s-a afisat in mod public Insa cu o floare nu se face primavara.

    Apreciază

  10. @florentina. Iti multumesc mult pt sfat. E ft greu dar sper sa ma lumineze bunul Dumnezeu sa iau decizia cea. Mai buna pt a mea mantuire. O sa. Ni fie greu dar stiu ca fara greutati nu poti intra pe poarta cea stramta. Dumnezeu sa ma lumineze si sa ne ajute la totii

    Apreciază

  11. Parinte teodot am fost ieri la spovedit si i am zis parintelui ca am gatit cu uleiul de la maslu care tot el mi. A zis ca pot gati dar nu trebuie aruncat nimic din respectiva mancare. Ieri i. Am zis ca am quzit ca e pacat si mi. A zis ca e pacat sa arunci mancarea facuta cu el sau painea si atunci cnd speli farfuria sa arunci apa la un pom, planta etc. Nu v am spus asta ca sa critic dar el si, ieri mi. A confirmat ca pot gati
    Bineinteles ca eu nu o sa fac asta.

    Apreciază

  12. @Florentina

    Eu am mancat in mai multe randuri un fel de langosi cu ulei de la Sf. Maslu la o manastire din jud. Hunedoara, dar nu mi-am pus problema spalatului ustensilelor. Parintele Teodot are dreptate ca e pacat sa fie folosite vasele acelea la altceva, sau spalate si apa sa ajunga la fosa. Sfantul Paisie Aghioritul spune ca ei acasa apa de la vase ei nu o aruncau acolo ajungeau si celelalte resturi menajere, pentru ca mama lui, pentru care Sfantul avea o consideratie foarte mare, facuse cruce asupra mancarii la masa si resturile erau intr-un fel sfintite. Cu atat mai mult uleiul de la Sf. Maslu trebuie cinstit, insa si la noi in Banat il baga in mancare unii.

    As vrea si eu sa va intreb, Parinte, daca artosul se ingroapa la colturile casei, ca sa fereasca casa de rele, sau e asa o chestie vrajitoreasca obiceiul asta. Eu stiam ca e pentru bolnavi.

    Apreciază

    • Langa o manastire, un vrajitor modern – care se ocupa cu „bioenergia” a inceput sa-si faca o casa. Dar parintii duhovnici din acea manastire, cunoscandu-i preocuparile, au mers la acea casa si fara sa vada muncitorii, au pus in pereti cateva bucatele de artos. Cand a venit bioenergeticianul, a urlat la munciori ca il tulbura foarte tare cum au facut lucrarea. Nu putea sta decat maxim o zi in aceasta casa si pana la urma a lasat-o in parasire.

      Apreciază

  13. Sarut mana,Parinte.La Timisoara au inceput sa iasa fortele de „ordine”cu armele la vedere,ziua si noaptea,cam peste tot!Notabil este ca se incepe ce se incepe,tot cu Timisoara ca in’89!Se cam dezlantuie iadul terorii,ca sa ne tina sub calcaie,apoi mai poate fi si obisnuinta cu un eventual World War 3…Parinte,eu ii pomenesc in pomelnicele pentru adormiti pe fostii presedinti de tara,si copiii lor,adica Nicolae,Elena,Nicolae,si Zoia,Dumnezeu sa-i ierte,oare ce asezare au ei inaintea Tronului Mielului,sau inaintea poporului,pareri pro si contra sa toot fie.Eu nu cred ca au fost chiar atat de rai,si ca au destule fapte bune,Sfintia Voastra cum considerati?In 36de ani ai mei , nu m-a lamurit nimeni in acest aspect,fac parte din categoria’nostalgicilor”…+Dumnezeu sa va dea sanatate,putere, bucurii duhovnicesti si mantuire,ca nu ne lasati pe nici unul fara de raspuns!+

    Apreciază

    • Nu ne temem de manevrele lor dracesti si ne rugam cat putem. Nu exista in Romania conductori politici mai buni ca N.Ceausecu dupa ’89. Toti au fost mai rai. N.Ceausescu-E.Ceausescu se spovedeau-impartaseau in ascuns la Cotroceni in Paraclis la PF.Teoctist. Sunt marturii ca a fost la M-Rea Lainici cu parintii sai ca sa le faca rugaciuni P.Adrian Fageteanu. Cunosc un calugar care a fost in paza la Snagov la el. Venea o furtuna mare si N.Ceausescu l-a intrebat : „Ce faci daca fulgera ?”-ca avea baioneta de metal la arma . Soldatul a raspuns : ” Imi fac Cruce.” Repilca lui N.Ceausescu a fost : ” Fa si pentru mine una.” Deci nu era un comunist ateu si luptator impotriva lui Dumnezeu. Dar i-a alungat pe jidani din toate functiile de conducere, i-a pus sa plateasca inainte de a pleca in Palestina tot cat a cheltuit statul roman cu ei si acestia i-au facut capatul. Nu a daramat nici o biserica, ci le muta pe role. Se pregatea lovitura de stat de catre soros-kgb-unguri si s-au facut campanii in toata tara impotriva lui. El nu era de acord cu manifestatiile care se faceau pentru laudele lui, dar erau tradatori care insistau si-i sugerau ca oamenii vor sa-l laude. A fost un plan incepand cu plecarea fmi-ului cu coada intre picioare, caci fusesera respinsi de Ceausescu la conditiie impuse, si fmi-ul l-a lucrat prin tradatorii din securitate si conducerea partidului. A interzis avorturile, era om moral. A interzis alte televiziuni, pierderea timpului la tv nu exista. Pregatea arma nucleara pentru aparare. Eram o tara superinarmata, mai mult de 1 milion de oameni in armata. Toti agentii cia care nu indeplineau anumite misiuni in lume, erau pedepsiti pentr reabilitare cu trimiterea in Romania unde erau prinsi toti. Rusii se temeau grozav de noi. Lazlo Toches-agent cia si altii au facut front comun cu kgb-ungurii si au dat lovitura de stat. Greseala fatala a lui N.Ceausescu a fost ca nu i-a executat inca din ’82 pe Iliescu-Roman-Militaru-ceilalti generali, care au planuit lovitura de stat din ’82. Daca o asculta pe E.Ceausescu care l-a sfatuit sa-l elimine pe Iliescu si ceata lui, ar fi scapat. Sf.Stefan cel Mare a omorat cu mana lui pe boierii tradatori si este in randul Sfintilor. Raul organizat in tot felul de organizatii secrete si pe fata, trebuie extirpat pe ,pamant fara mila si ezitare. Il pomenesc cu tot neamul lui pe N.Ceausescu. Dupa Sfintii nostri voievozi, dupa Sf. Mucenici legionari el urmeaza. Parerea mea. Numai atat avea, ca el chiar credea in utopiile comunismului, dar era patriot si avea si ceva credinta-chiar daca nu o arata in public. Oare nu este mai bun inaintea lui Dumnezeu decat toti conducatorii de dupa ’89 care se afiseaza pe la slujbe la biserici pentru campanii electorale, dar in realitate lupta impotriva Bisericii Ortodoxe si a neamului romanesc ?

      Apreciază

  14. @lidia. Se numeste retinopatie pigmentoasa o boala ereditara rara fara tratament uman nici ochelari nu ma ajuta deloc nimic .doar mila Domnulyi ma poate vindeca… Astept sfatul tau. Multumesc.

    Apreciază

  15. https://saccsiv.wordpress.com/2017/06/24/inducerea-sentimentului-de-nesiguranta-in-vederea-acceptarii-restrangerii-drepturilor-si-libertatilor-civile-in-romania-fortele-antitero-zi-si-noapte-pe-strazile-timisoarei-cu-armele-la/#more-31088
    Iata ce prevede SUPER-MEMORANDUM-ul semnat in 2014:

    Noi, conducătorii religioşi şi politici, semnatari ai prezentului înscris, ne luăm angajamentul de a colabora strâns şi intens cu Poliţia Mondială (I.P.T.F.), aşa cum aceasta a fost înfiinţată la data de 21.09.2001 şi îşi are sediul provizoriu în Washington, precum şi cu Forţele Federale Americane pentru Gestionarea Situaţiilor Speciale (F.E.M.A.) cu sediul în Washington şi Baltimore, aşa cum acestea au fost înfiinţate la data de 17.11.1984. În colaborare cu Armata Europeană, înfiinţată la Constantinopol la data de 26.10.2001 şi având sediul provizoriu în localitatea Mons, Belgia, şi cu celelalte autorităţi militare europene şi locale, forţele amintite mai sus vor asigura ordinea şi siguranţa în toate fostele state naţionale ale Uniunii Europene şi în toate Bisericile creştine, precum şi pentru toate dogmele şi religiile de pe teritoriul Uniunii Europene.

    De asemenea, ne asumăm răspunderea de a proceda la monitorizarea tuturor cetăţenilor, în vederea asigurării siguranţei, lucru care se va realiza prin montarea de camere de supraveghere de ultimă generaţie în toate instituţiile europene, în toate oraşele Uniunii Europene, în mănăstiri, biserici şi instituţii publice. De asemenea, ne asumăm răspunderea referitor la înfiinţarea Poliţiei Religioase.
    Implementarea reformelor de mai sus va începe la data de 02.05.2016.

    Apreciază

  16. Priviți ce ne așteaptă și pe noi cu musulmanii sataniști refugiați:

    Asa se traieste in Europa multiculturala, „civilizata” si „libera”: „Mori, francezule, mori!”. Priviti ce fac maimutele inchinatoare la Allah (satana), dupa ce au ajuns in Europa: ii omoara la ei in tara!
    25 Iunie 2017
    veghepatriei

    Apreciază

      • Nu parinte nu e de vina Soros ala este de vina patriarhia ca nu anunta pericolul acesta ca fiind unul real este satanizata biserica as pute spune mai exact si adevarat pentru ca nu ia masuri

        Apreciază

      • Biserica nu va cadea niciodata. Doar unii cad din aceasta. BIserica ramane sfanta oricat de pacatosi ar fi intr-ansa. BIserica te scapa de satana. Te-ai spovedit sau nu ? Abia dupa ce te vei spovedi vei intelege incet-incet ce este BIserica.

        Apreciază

  17. Comentariile unor români adevărați la adresa mârșavului Alexandru Florian:

    Dacul Liber
    20 iunie 2017 – 15:50
    Exact asa stau lucrurile.Suntem alaturi de Asociatia Gogu Puiu si Haiducii Dobrogei. Propun desfiintarea acestui institut marsav ,care pe banii cetatenilor ,ataca identitatea si siguranta nationala! Trebuie trasi la raspundere toti comunistii dinainte de 1989 si neocomunistii din zilele noastre.Unul dintre acestia e si alexandru florian,un fost comun ist care acum face pe holocaustologul sub umbrela unui guvern plin de tradatori de neam si tara! Cautati-i pe toti in arhivele dinainte de 1989 si inlaturati-i din toate institutiile statului! Trimiteti-i pe toti acesti nemernici,urmasi si anei pauker in Israel.Acolo le este locul.Sa arda in focul vesnic al iadului.

    Ionut Moraru
    20 iunie 2017 – 18:39
    Ne permite asociatia Gogu Puiu si Haiducii Dobrogei sa preluam acest apel si sa il trimitem fizic si in numele asociatiei noastre Fratia de Cruce, catre SRI pentru a primi un raspuns oficial conform

    iulian
    20 iunie 2017 – 22:28
    Statul roman finanteaza un institut care are ca scop subminarea statului roman. Oare acest non-sens perfect poate fi explicat si altfel decat prin tradarea de tara? Are nevoie SRI de petitii publice ca sa constate un pericol atat de vizibil?
    Din pacate, exista o penurie de raspunsuri, nu de intrebari…
    RĂSPUNDE

    fgh
    20 iunie 2017 – 22:37
    acest „institut” actioneaza sub egida statului roman. deci actualul stat roman ordona, la ordinele „institut”, persecutii politice, acest stat roman prin organele cele mai inalte (Parlament, Guvern, Presedinte) instituie legi si pedepse contra romanilor , ne desfiinteaza istoria, ne fac noii detinuti politici etc. Statul roaman este dusmanul declarat al romanuilor. daca nu se ridica intreaga romanitate astia ne extermina la ordinul florienilor celmai antiroman stat ce-l avem de la intemeierea voivodatelor. o sa-l interzica pe Avram Iancu pe ca sa faca pe placul Ungariei, pe Alecsandri, Goga, Conta, Eminescu, tot. si nu vom putea cinsti decat pe Gherea, Vainer, Ana Pauker, Brucan, Soros, Radu Florian

    sanda alexandru
    21 iunie 2017 – 02:43
    A se initia o petitie pentru desfiintarea acestui institut antiromanesc si actionarea in instanta a lui Alexandru Florian pentru incitatare la ura religioasa, etnica, etnica
    Toate fortele politice, ong-urile si societatea civila sase implice in aceasta actiune pentru a salva demnitateaacestui neam.
    Traiasca !Romania

    Apreciază

    • Toate sunt bune dar cu aceasta-practica sunt foarte de acord : „sanda alexandru
      21 iunie 2017 – 02:43
      A se initia o petitie pentru desfiintarea acestui institut antiromanesc si actionarea in instanta a lui Alexandru Florian pentru incitatare la ura religioasa, etnica, etnica
      Toate fortele politice, ong-urile si societatea civila sase implice in aceasta actiune pentru a salva demnitateaacestui neam.
      Traiasca !Romania”
      Institutul satanei-minciunii elie wisel scos inafara legii.

      Apreciază

  18. Multumesc Parinte pentru informatia despre Nicolae Ceausescu,intotdeauna l-am cinstit in memoria mea si am considerat ca a murit ca un martir!
    Sfanta tinerete legionara ar trebui sa traim cu totii intru dragoste de Dumnezeu,de neam si tara,mai ales ca nouri negri se abat inspre noi.Vremea marturisirii se apropie cu pasi repezi,sa ne dea Dumnezeu,Sfanta Barbatie,noua tuturor,copiilor nostri si neamului romanesc!+Sa va dea Dumnezeu multa sanatate Parinte ca mult curaj ne dati noua nevrednicilor.+

    Apreciază

  19. SPER CA ANDREICUT SA-L CATERISEASCA PE POPA POMOHACI CA PREA ISI FACE DE CAP! IMI PARE RAU CA MULTA LUME A FOST INSELATA DE ACEST BLESTEMAT POPA CARE SLUJESTE DIAVOLULUI…TREBUIA DATA AFARA ATUNCI CAND L-A INVITAT PE VLADIMIR PUSTAN IN BISERICA SA TINA „PREDICI”.

    Apreciază

  20. DACA SE FACE LA CLUJ PARADA GAY ATUNCI NUMAI DUREAZA MULT SI NE VOR OCUPA MAGHIARI…VINE PEDEAPSA PESTE BOC SI ANDREICUT CARE NU DA SEMNE CA APARA POPORUL CRESTIN OPRTODOX…..DOARME IN SCAUNUL DE EPISCOP..ANATEMA LUI CA SMINTESTE LUMEA! VA CADEA FOC PESTE CAPETELE TUTUROR CARE SUSTIN PARADA DEMONICA! PROFETIILE SFANTULUI PAISIE AGHIORITUL SE IMPLINESC…

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s