Vizita papei francisc sub semnul dialogului si ospitalitatii ??!!

 

 

Poate va prind in gheara candva

Purtatorul de cuvant al Patriarhului Daniel, P. Vasile Banescu a avut in data de 1 aprilie o convorbire telefonica cu un reporter romano-catolic de la Radio Maria . Subiectul a fost venirea papei francisc in Romania la inceputul lunii mai 2019. https://www.radiomaria.ro/2019/04/01/vasile-banescu-bor-intalnirea-papei-cu-patriarhului-daniel-va-fi-in-cheia-fireasca-a-dialogului-si-a-ospitalitatii/?fbclid=IwAR1i0e8GL-kt1siXOcZjhn-BtqGdMlBZJ1vniX-mRJ7nlAtDZrnoVFMbz5A

Inca de la inceput, P.Banescu aminteste de ultima vizita a unui papa in Romania, cea a papei Ioan Paul II la Bucuresti in 1999. Pentru sf. sa, aceasta vizita a fost una de bun augur, de la care i-au ramas numai amintiri placute. Din fericire, nu aceeasi parere a avut chiar atunci actualul Patriarh Daniel, pe atunci Mitropolit al Moldovei. Pe atunci eram student la Facultatea de Teologie din Iasi in anul III. Imi amintesc ca la o ora de Pastorala pe care o faceam cu actualul Patriarh, ne-a spus cu parere de rau ca una din roadele intalnirii si dialogului cu papa de atunci a fost un fapt grav si anume, ca o „credincioasa” ortodoxa s-a impartasit atunci la mesa papei. Tot atunci, actualul Patriarh a inceput sa ne explice ce diferenta ca de la Cer la pamant este intre ostia catolicilor si prescura ortodocsilor.  La intrebarea noastra repetata daca romano-catolicii mai au Sf.Taine valide pentru mantuire, ne-a explicat cu lux de amanunte istorice, liturgice si dogmatice si ne-a dat de inteles ca de 1000 de ani romano-catolicii si papa nu mai au Sf.Taine valide pentru mantuire. Nu au lipsit nici glumele legate de „sfantul scaun”. Deci sa nu creada cineva ca Patriarhul Daniel nu ar avea cunostinte si convingeri solide de dogma-liturgia-istorie ortodoxa. Are, dar faptele … Eu cred ca singura problema pe care nu a lamurit-o public-in interior numai Dumnezeu stie ce este,  ar fi asa zisul „ecumenism lucid” si dialogul fara roade si fara rost de 100 de ani cu capeteniile ereziilor Apusului. Dar trebuie sa fim constienti ca acest „dialog” din pacate, nu este fara roade si fara rost pentru capeteniile ereticilor, uitandu-ne la marile caderi din partea ortodoxa  care au urmat.

Una din aceste caderi-o alta roada amara a mult trambitatului si „argumentatului” dialog cu seful ereziilor Apusului, ar fi impartasirea publica-ostentativa a unui „Inalt” ierarh roman la greco-catolici. Este vorba despre IPS Nicolae Corneanu, unul din arhiereii care l-a hirotonit intru arhiereu pe actualul Patriarh. Intr-o recenta discutie cu un arhiepiscop, aceasta a afirmat ca atunci Sf. Sinod l-a iertat pe Mitropolitul Corneanu. Dar intr-un interviu luat imediat dupa aceasta sedinta de iertare, Mitropolitul Corneanu a declarat public ca nu ii pare rau de ceea ce a facut. Si atunci cum ramane cu iertarea ? http://www.cuvantul-ortodox.ro/ips-nicolae-corneanu-la-azec-da-m-am-impartasit-sincer-nu-mi-pare-rau/

Mintea neluminata de har este cel mai bun avocat al diavolului si al pacatului. Pe taramul argumentelor ecumeniste de reeducare a credinciosilor, P.Vasile Banescu aduce in prim plan in convorbirea telefonica din 1 aprilie doua probleme : DIALOGUL-CIVITATEA si OSPITALITATEA. Daca la prima vedere, nimeni  nu ar putea sa se sustraga dialogului-civitatii si ospitalitatii, haideti sa vedem ce spun Sfintii despre dialog si ospitalitate.

1. DIALOGUL-CIVITATEA

Sfantul Apostol Pavel spune foarte clar :

„De omul eretic, dupa intaia si a doua mustrare, departeaza-te. Stiind ca unul ca acesta s-a abatut si a cazut in pacat, fiind singur de sine osandit.” Aceste cuvinte le-a spus Sf.Ap. Pavel catre Sf.Ap.Tit, cel care a A PROPOVADUIT CHIAR IN CRETA, locul smintelii care a dat nastere la noi schisme si erezii si in sanul BOR dupa 2016.

Asadar, ce dialog poate fi cu cea mai intunecata si eretica „personalitate” din istoria papilor Romei-papa francisc, cel care declara sus si tare ca … ” sufletele care nu se caiesc in timpul vietii, dupa moarte dispar”-„iadul nu exista ci este doar o personificare a unei stari de izolare”-„vom face cardinali femei si chiar papa femeie” … https://www.aparatorul.md/ereziile-papei-de-la-roma/

Cu un asemenea neom nu poti avea decat un singur dialog : „Mergi inapoia mea satana.” Si daca chiar vreti dialog cu neomul, de cate ori l-ati mustrat ? Nu am auzit ca la vreo intalnire cu papa-cardinali sa fie mustrati acestia de catre arhiereii ortodocsi, ci doar am vazut imbratisari, cordiale strangeri de maini si zambete publicitare. Si aceste intalniri se fac de 100 de ani. Nu cumva aceste repetate intalniri compromitatoare au rostul de a scadea vigilenta ortodocsilor, de ai obisnui prin continua repetare a rugaciunilor-uraciunilor comune cu un fapt care sa devina de la sine inteles la un moment dat … fatala unire cu ei ? Avand in vedere tactica pasilor marunti care se aplica in privinta acceptarii gay-lor, nu cumva se urmareste ceva asemanator si in planul ecumenist ? Ma tem ca … DA. In vechime daca erau prinsi asupra faptului doi gay-fapt de care se zice de catre Sf.Nil Atonitul ca fug si dracii, erau omorati si casa data foc apoi arat acolo. Acum s-a ajuns sa fie paziti in marsurile lor de catre jandarmi. Oare unde se va ajunge ? Sa fie luati cu forta si batjocoriti cei care nu se preteaza aberatiilor lor ? In unele locuri din lume se intampla. Asadar, iubitorilor de dialog cu papa, unde veti ajunge peste cativa ani ? Poate nu chiar voi, dar cei care vor veni dupa voi, vor sluji cu siguranta cu papa-cardinalii si se vor impartasi din acelasi potir. Si cu ce se vor impartasi ? Evident, cu paine si vin impregnate de duh satanic iar nu cu Sfintele lui Hristos Taine, caci acolo nu va mai fi Duhul Sfant cu binecuvantare-sfintire-mantuire ci cu osanda-blestem. Iata planul concret : http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/declaratie-papa-francisc-bartolomeu-ierusalim/

Imi amintesc de un dialog pe care l-a avut P.Justin cu un calugar. Calugarul ii spunea : ” Parinte, vad prin Ardeal cruci cu Mantuitorul rastignit avand picior peste picior, dupa cum au catolicii si nu le pot suferi. ” Parintele Justin : „Stai linistit, ca o sa vrei sa mai vezi de acelea, dar n-o sa mai fie, ca se va ajunge ca pe Sfanta Masa sa puna statuietele lui budha.” Asadar acolo se va ajunge cu acest soi de „dialog ecumenist”.

2. OSPITALITATEA

Ce spune Sf.Ap.si Ev.Ioan in privinta ospitalitatii :

Oricine se abate şi nu rămâne în învăţătura lui Hristos nu are pe Dumnezeu; cel ce rămâne în învăţătura Lui, acela are şi pe Tatăl şi pe Fiul. Dacă cineva vine la voi şi nu aduce învăţătura aceasta, să nu-l primiţi în casă şi să nu-i ziceţi: Bun venit! Căci cel ce-i zice: Bun venit! se face părtaş la faptele lui cele rele.” Se potriveste acest cuvant cu primirea papei francisc ? Evident ca DA. Este papa francisc inafara invataturii lui Hristos ? Toti papii din ultima mie de ani sunt nu numai inafara lui Hristos dar s-au si pus in locul Lui, numindu-se „vicaris Christi” adica „IN LOCUL LUI HRISTOS” !!! Iar acesta din urma, papa francisc, exceleaza in purtari si invataturi antihristice.  Atunci inseamna ca toti cei care il vor intampina pe papa francisc si-i vor zice „Bun venit”, se vor face partasi faptelor lui celor rele.

Pr. Vasile Banescu-purtatorul de cuvant al Patriarhului Daniel, aduce un alt argument pentru primirea papei, ospitalitatea de care se bucura romanii ortodocsi care sunt primiti in Apus in catedralele catolicilor ca sa slujeasca acolo Sf.Liturghie ortodoxa dupa sau inainte de mesa catolicilor. Dar oare este dupa Dumnezeu acest obicei de slujire a Sf.Liturghii ortodoxe in catedralele catolicilor ? Niciodata in decursul istoriei Bisericii, ortodocsii nu au slujit in aceleasi lacasuri de cult cu ereticii. Dimpotriva, in viata Sf.Vasile cel Mare se stie ca el a recuperat prin minune o biserica ce fusese a ortodocsilor, din mainile ereticilor arieni, biserica pe care imparatul arian Valens le-o luase cu forta si le-a daruise arienilor.

„Odinioară, de nelegiuitul împărat Valens (364-378), în cetatea Niceea, s-au apro­piat căpeteniile ereziei ariene cerând ca, din soborniceasca biserică cea din cetatea aceea, să gonească poporul dreptcredincios, iar Sfân­tul Locaş să-l dea adunării lor celei ariene. Şi a făcut aşa împăratul cel rău, el însuşi fiind ere­tic: a luat, adică, biserica de la cei dreptcre­dincioşi, cu sila, şi a dat-o arienilor, apoi s-a dus în Constantinopol. Drept aceea, în mare mâhnire fiind toată mulţimea dreptcredincioşilor, a sosit acolo marele Vasile, apărătorul cel de obşte al Bisericilor, la care toată mulţi­mea celor dreptcredincioşi venind, cu strigare şi cu tânguire, i-a spus strâmbătatea ce li s-a făcut lor de împărat. Iar Sfântul, mângâindu-i pe ei cu cuvintele sale, îndată s-a dus la îm­părat, la Constantinopol şi, stând înaintea lui, i-a zis: «Cinstea împăratului stă în judecata sa. Iar înţelepciunea zice: Dreptatea împăra­tului la judecată se vede. Deci pentru ce, îm­părate, ai făcut judecată nedreaptă, izgonind pe dreptcredincioşi din Sfânta Biserică şi dând-o rău credincioşilor?» Zis-a lui împăratul: «Tot la învinuiri te întorci, Vasile? Nu ţi se cuvine ţie să fii aşa». Răspuns-a Vasile: «Se cuvine mie pentru dreptate a muri». Şi înfruntându-se ei şi împotrivindu-se, sta acolo de faţă mai marele bucătarilor împărăteşti, numit Demostene, acela, vrând să ajute arienilor, a spus ceva cu glas încet ocărând pe Sfântul. Iar Sfântul a zis: «Vedem aici şi pe necărturarul Demos­tene». Iar stolnicul, ruşinându-se, iarăşi a grăit ceva împotrivă. Sfântul i-a zis: «Lucrul tău este să ai grijă de mâncări, nu să fierbi dogmele Bisericii». Şi a tăcut Demostene ruşinat.

Iar împăratul, pe de o parte, mâniindu-se şi, pe de alta, ruşinându-se, a zis lui Vasile: «Să mergi tu între dânşii să faci dreptate, dar aşa să judeci, ca să nu judeci cu părtinire po­porului de-o credinţă cu tine». Iar Sfântul a răspuns: «De voi judeca cu nedreptate, apoi şi pe mine la surghiun să mă trimiţi şi pe cei de o credinţă cu mine să-i izgoneşti şi Bise­rica să o dai arienilor». Şi, luând Sfântul scri­soarea de la împărat, s-a întors la Niceea. Şi, chemând pe arieni, le-a zis lor: «lată, împă­ratul mi-a dat mie putere ca să fac judecată între voi şi între dreptcredincioşi pentru bise­rica pe care aţi luat-o cu sila». Iar ei au răs­puns lui: «Deci judecă, dar după judecata îm­păratului». Iar Sfântul le-a zis: «Să mergeţi, şi voi arienii şi voi dreptcredincioşilor, şi să în­chideţi biserica şi, încuind-o, să o pecetluiţi cu peceţile, voi cu ale voastre şi aceştia cu ale lor, şi să puneţi de amândouă părţile păzitori. Şi mergând mai întâi voi, arienii, să vă rugaţi trei zile şi trei nopţi şi, după aceasta, să vă apro­piaţi de biserică. Şi de se vor deschide sin­gure, cu rugăciunile voastre, uşile bisericii, apoi să fie a voastră biserica în veci. Iar de nu, ne vom ruga noi o noapte şi vom merge cu litie, cântând, la biserică şi de se vor des­chide nouă, să o avem pe ea în veci. Iar de nu se vor deschide nici nouă, nici vouă, apoi, ia­răşi, a voastră să fie biserica». Şi plăcut a fost cuvântul acesta înaintea arienilor. Iar drept-credincioşii se mâhneau asupra Sfântului, zicând că nu după dreptate, ci după frica îm­păratului a făcut judecata. Şi, luându-se multe măsuri de pază de către amândouă părţile, Sfânta Biserică străjuită a fost cu tot dina­dinsul, pecetluită şi întărită. Şi, rugându-se arienii trei zile şi trei nopţi şi de biserică apropiindu-se, nu s-a făcut nici un semn. Şi se rugau de dimineaţă până la al şaselea ceas, stri­gând: «Doamne, miluieşte!», şi nu s-au deschis uşile bisericii şi s-au dus fără dar şi ruşinaţi. Atunci, marele Vasile, adunând pe toţi dreptcredincioşii, cu femeile şi copiii, au ieşit din cetate la biserica Sfântului Mucenic Diomid, făcând acolo priveghere de toată noap­tea, apoi au mers dimineaţa cu toţii la cea so­bornicească biserică pecetluită, cântând: «Sfinte Dumnezeule, Sfinte Tare, Sfinte fără de moarte, miluieşte-ne pe noi». Apoi, stând înaintea uşii bisericii, a zis către popor: Ridicaţi mâinile voastre şi strigaţi cu dinadinsul: «Doamne, miluieşte!». Şi aceasta făcându-se, a poruncit Sfân­tul ca să se facă tăcere şi, apropiindu-se de uşă, a însemnat-o cu semnul crucii de trei ori şi a zis: «Bine este cuvântat Dumnezeul creştini­lor, totdeauna, acum şi pururea şi în vecii ve­cilor». Şi, glăsuind tot poporul: «Amin!», în­dată s-a făcut cutremur şi au început a se sfă­râma zăvoarele, au căzut întăriturile, s-au dezlegat peceţile şi s-a deschis uşa, ca de un vânt şi furtună mare, şi s-a lovit uşa de zid. Iar dumnezeiescul Vasile a început a cânta: «Ridicaţi porţile voastre, ridicaţi-vă porţile cele veşnice şi va intra împăratul slavei». Şi, in­trând Vasile în biserică, cu toată mulţimea dreptcredincioşilor, şi săvârşind dumnezeiasca slujbă, a slobozit pe popor cu veselie. Iar mul­ţimea fără de număr de arieni, văzând acea mi­nune, s-a lepădat de credinţa ei cea rea şi la cei dreptcredincioşi s-a adăugat. Şi, aflând şi îm­păratul de o judecată dreaptă ca aceasta a Sfân­tului Vasile şi de minunea aceea preaslăvită, s-a mirat foarte şi a defăimat urâciunea relei credinţe ariene, însă, orbindu-se de răutate, nu s-a întors la credinţa cea dreaptă şi a pierit rău după aceea. Că, biruit şi rănit fiind el în răz­boi, în părţile Traciei, a fugit şi s-a ascuns în­tr-o şură de paie. Iar urmăritorii lui, înconju­rând şura cu foc, au aprins-o şi, acolo, împă­ratul arzând, şi-a dat sfârşitul. Şi a fost moartea aceasta a împăratului, după moartea Sfântului Vasile, dar în acelaşi an, întru care Sfântul s-a mutat către Domnul.” Iata deci pilda pentru arhierei cum ar trebuie sa lupte pentru Biserica.

Sa vedem acum care sunt roadele acestei asa-zise „ospitalitati” a romano-catolicilor fata de ortodocsii din diaspora :

  • acum cateva zile vorbeam la telefon cu mama unui credincios ortodox din Romania. Mama este si ea „ortodoxa”, dar merge in fiecare Duminica la catolici la slujba, primeste pe „preotul ” romano-catolic sa-i stropeasca casa cu „aghiazma”, se impartaseste la catolici …. Cand i-am spus ca daca nu are acolo Biserica ortodoxa, mai bine sta acasa si se roaga in fata icoanei, decat sa mearga la slujbe la catolici, mi-a raspuns contrariata ca de ce, doar avem acelasi dumnezeu !!!
  • Acestea sunt doar cateva din roadele amare ale „ospitalitatii” papei-cardinalilor fata de poporul ortodox din diaspora.  Asa ca, „dupa roade ii veti cunoaste .” Scopul ascuns al „ospitalitatii” capeteniilor romano-catolice fata de poporul ortodox din diaspora este de fapt acapararea lor in timp la staulul de la Roma. Iar daca ti-ai pierdut dreapta credinta, cum te mai mantuiesti ? Prin acte de caritate ? Daca L-ai pierdut pe Unicul Mantuitor Iisus Hristos cel Ortodox, cine te mai mantuieste ? Papa francisc-capul bisericii-sinagoga a satanei romano- catolice ? Sa nu ne inselam asadar cu „ospitalitatea” romano-catolica si sa nu raspundem la aceasta cu ospitalitatea ortodoxa, ca sa nu ne facem partasi iadului papei francisc, care chiar daca el il neaga, asteapta cu valvatai intunecate si cu temperaturi fata de care focul de pe pamant se zice ca ar fi in caldura doar ca o fotografie.

In toata aceasta amaraciune ecumenista, iata totusi ca Marele Arhiereu, Dumnezeul-Om Iisus Hristos mai are inca arhierei ai Sai care nu si-au plecat cu totul genunchii la noul baal papa francisc. Desi ar fi trebuit sa fie mai restrictivi, totusi arhiereii bulgari nu se vor ruga cu Tatal nostru impreuna cu papa francisc, nu se vor imbraca in vestminte liturgice si nu-i vor canta papei nici un fel de cantari : https://www.activenews.ro/externe/Biserica-Ortodoxa-Bulgara-anunta-ca-refuza-sa-participe-la-orice-slujba-impreuna-cu-Papa-Francisc-155327

Nu poti sa te rogi cu Tatal nostru impreuna cu papa sau cu oricare eretic pentru ca nu avem acelasi Tata ceresc cu ereticii . Marturia din Viata Sf.Paisie Agioritul-canonizat de Patriarhia Ecumenica de C-nopol (!!!) este lipmede : „La parintele Paisie Aghioritul, cunoscut ca avand mare dragoste fata de semeni, au venit un grup de preoti romano-catolici. Parintele i-a primit cu multa dragoste si le-a vorbit, impartasindu-le harul sau.
Uimiti de harul si dragostea ce o emana, unul dinte preoti ii spune: „Haideti sa ne rugam impreuna, sa spunem rugaciunea Tatal nostru!”
La care parintele Paisie le raspunde: „Acest lucru nu se poate.” Atunci, preotii catolici mahniti l-au intrebat: „De ce nu se poate, parinte, sa ne rugam impreuna, nu suntem si noi copiii lui Dumnezeu?”
Parintele le raspunde: „Da, sunteti copiii lui Dumnezeu, dar nu sunteti in casa parinteasca, sunteti afara din casa, rataciti. Intorceti-va in casa si vom putea spune Tatal nostru impreuna.” Oare ce sa insemne practic ca romano-catolicii sunt in afara casei Parintelui Ceresc ? Faptul ca de 1000 de ani s-au despartit de Biserica lui Hristos cea Ortodoxa-Casa lui Dumnezeu prin multe erezii-rataciri  pierzand astfel si Harul infierii-mantuirii, Botezul, Mirungerea, Sf.Taine, Spovedania …

Nu acordati asadar nici o atentie dragi romani vizitei papei francisc in Romania, caci este o lucrare demonica a duhurilor necurate care se ocupa in toata lumea cu reeducarea ecumenista, cu unificarea religioasa falsa intercrestina si interreligioasa, o etapa neaparat necesara aparitiei antihristului si imparatiei lui mondiale. Pe ecumenisti nu-i mai intoarce nimeni din drumul lor. Dupa vizita acestui papa blestemat, fereasca Dumneze de marile urgii asupra Tarii noastre, ca peste tot pe unde a fost, dupa plecarea lui au fost numai rele, calamitati, razboaie, inundatii …

” Ei vor porni război împotriva Mielului, dar Mielul îi va birui, pentru că este Domnul domnilor şi Împăratul împăraţilor şi vor birui şi cei împreună cu El – chemaţi şi aleşi şi credincioşi.” Apoc. 17-14. Amin.

130 de comentarii

    • Eu zic ca este in regula. Nu trebuie sa va sminteasca ca se numeste la un moment dat „greco-catolica”, ca este gresita traducerea. Aceasta Biserica este Ortodoxa si are chiar Sfinti in decursul istoriei, atat arhierei cat si preoti-credinciosi de rand. Eu sunt in comuniune cu toate Patriarhiile, cred. Noi romanii avem la Middletown, Ohio-acum dupa reaunhumare, un Sfant : Parintele Mitrofor Vasile Vasilache. Un batran din America mi-a spus ca la reanhumare a fost gasit cu trupul intreg neputrezit.
      https://www.crestinortodox.ro/religie/reinhumarea-parintelui-arhimandrit-mitrofor-vasile-vasilache-141052.html
      Are si doi frati Mucenici din timpul prigoanei comuniste : P.Haralambie si P.Mihail. iata deci o familie cu trei Sfinti-care au patimit in prigoana comunista : P.Vasile, P.Haralambie si P.Mihail.

      Apreciază

      • Cuvantul „catolica” inseamna universala in sensul ca, „Καθολικού εκκλησία” = Biserica de pretutindeni care marturiseste Credinta Ortodoxa, dreapta credinta. Papa si-a impropriat in mod viclean termenul de „biserica catolica” adica universala pentru a induce in eroare pe cat mai multi. Romano-catolicismul sau mai bine zis papismul nu este Biserica ci erezie si schisma, sinagoga a satanei. Ei nu au Sfinte Taine mantuitoare ci ostie si vin impregnate de un duh satanic al ereziei. Caci „Tainele ” ereticilor condamnati de Biserica nu sunt nici macar simpla materie ci materie impregnata de duh satanic. Deci toti acei care se impartasesc la catolici, care se boteaza la ei, care iau „aghiazma” de la ei, care merg la slujbele lor, intra in robia nevazuta a unui duh satanic al ereziei.
        Acestea ar trebui sa le explice toti arhiereii ortodocsi de la Patriarhi la episcopi, dar pentru ca ei nu spun adevarul gol-golut, lumea crede ca ortodocsii si papistii se inchina la acelasi Dumnezeu. Sunt si arhierei „ortodocsi” care chiar cred ca nu se mai stie de 2000 de ani care ar fi Biserica adevarata a lui Hristos : Mitropolitul Nifon al Targovistei de exemplu, a declarat public la Busan-Coreeea ca ” de 2000 de ani nu se mai stie care este Biserica adevarata a lui Hristos” si nu si-a retras public aceasta afirmatie eretica. https://www.impantokratoros.gr/F3E8AD8B.ro.aspx
        https://www.impantokratoros.gr/332C810D.ro.aspx
        Iata deci roadele putrede, amare si otravitoare pentru viata de aici si mai ales pentru vesnicie a ecumenismului, numit „lucid” de catre unii. Cand deja ti s-a stricat mintea cu asemenea convingeri eretice, este foarte grav. Sa nu creada cumva ecumenistii ca daca acum nu sete vreo forta politica ortodoxa de conducere mondiala care sa faca vreun Sinod Ecumenic autentic ortodox unde sa fie condamnat ecumenismul si adeptii lui, vor scapa . Istoria arata ca unii eretici au fost condamnati anatemei chiar DUPA MOARTEA LOR. Este cazul lui Origen, condamnat iadului vesnic dupa moartea lui de catre Sinodul 5 Ecumenic.. Asa ca, pentru ecumenisti mesajul nostru este : ” NU VA JUCATI CU FOCUL. NU VA JUCATI DE-A BISERICA, NU VA JUCATI CU PROPRIA VOASTRA MANTUIRE. „

        Apreciază

  1. Am citit despre Vladimir Macoveiciuc un mare exemplu de demnitate si curaj , si-a razbunat sotia , fiul , nora , violata si maltratata de soldati rusi, singur i-a pedepsit pe acei rusi . Imi pare rau de plutonierul Scriba , dar cred ca l-au pedepsit partizani pe acesta. A sfarsit asemeni lui Samson , un Mare Martir al Bisericii noastre . Vesnica pomenire !.

    Apreciază

  2. Eu am avut o perioada de niste ani de zile in care nu ma spovedeam desi mergeam la Liturghie.
    dracul imi bagase in cap ca daca repeti un pacat spovedit atunci se considera de o mie de ori mai grav.
    Ma refer la fumat. Pana la urma m-am spovedit, dupa spovedanie abia m-am abtinut sa nu aprind o tigare.
    Pe urma, si cu ajutorul lui Dumnezeu, si cu vointa.. Dumnezeu te ajuta sa ai vointa. Ce greu a fost pana m-am lasat definitiv desi pare foarte simplu.
    Da, am repetat pacatul spovedit, dar daca era sa mai iau dupa dracul ramaneam si nespovedit si cu pacatul.
    La un moment dat trebuie sa iei taurul de coarne, in primul rand spovedania.

    Apreciază

    • Dumnezeu sa vă păzească până la sfârșit. Dezlegarea duhovnicului de la spovedanie are puterea să-ți de-a tăria de a lucra virtutea-porunca contrară păcatului. Spui la spovedanie că ești mandru-de exemplu, după spovedanie Dumnezeu incepe sa te facă mai smerit … Și așa cu orice păcat. Mamele și duhovnicii-arhierei, preoți, daca ar fi trăi dreapta credință macar jumătate din ce spune Hristos, ar schimba in bine un neam întreg. De aici pornește totul : cei 7 ani de acasă, școală și Biserica. Din păcate, familia este distrusa prin păcate, divorțuri, beție, părăsirea copiilor și fugirea din Tara, școală este distrusa de profesori vânduți păcatului și lui soros iar Biserica este lupta de propria noastră nevrednicie și de ecumeniști. Dar Cel ce S-au răstignit pentru noi este Capul Bisericii. Sufletul Bisericii este Duhul Sfânt iar Trupul suntem noi, creștinii ortodocși botezați. Așa că astăzi, cu tâlharul spunem fiecare de pe crucea sa : pomeneste-ma Doamne când vei veni întru Împărăția Ta.

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s