Mihai Viteazul-rob al lui Dumnezeu si Sfant

    Biserica din Drăgoești, locul unde, după unii istorici, a ...

“Voi nu sunteți mărturisitori ai dreptei credințe, căci nu aveți harul Sfintului Duh în adunarea voastră”

Cea mai importantă mărturie despre sfințenia Sfântului Mărturisitor Mihai Viteazul o dă Sf. Paisie de la Neamț, care consemnează în anul 1751 pe marginea unei Psaltiri descoperită de Vasile Alecsandri în 1850, următoarele cuvinte: “Mihai Viteazul, rob al lui Dumnezeu și Sfânt”.

https://doarortodox.ro/2012/10/16/sf-paisie-de-la-neamt-mihai-viteazul-rob-al-lui-dumnezeu-si-sfant-sfintele-oseminte-ale-voievodului-descoperite-in-mod-miraculos-la-manastirea-plaviceni-din-lunca-oltului/

Din datele istorice, Voievodul Mihai Viteazul a fost martirizat pe 9 august 1601 la Campia Turzii.  Papa de atunci i-a scris 5 scrisori, in care ii cerea sa treaca la romano-catolicism.

Sfintele moaste ale Marelui Voievod s-au descoperit in chip minunat la Manastirea Plaviceni din judetul Teleorman : min 15, 38 https://youtu.be/cruQMioDI6o

https://beheader69.wordpress.com/2017/04/18/mormantul-lui-mihai-viteazu-se-afla-de-fapt-in-teleorman-fotovideo/

Capul Martirului Voievod se afla la M-rea Dealu, cea mai mare parte a sf.moaste se afla la M-rea Plaviceni , un os la Petru-Voda si unul la Paltin-prin efortul si evlavia P.Justin.

     In cartea sa, „Mihai Viteazul în conştiinţa europeană, vol IV, p. 106.”  P.P. Panaitescu scrie ca „papa Clement al VIII-lea i-a trimis cinci scrisori lui Mihai Vodă prin care îi cerea să treacă la catolicism.” Aceste scrisori datează din: 16 august 1597, 12 octormbrie 1597, 12 octombrie 1598, 20 aprilie 1600, 28 aprilie 1601. Hurmuzachi, VIII, p. 199. Scrie acestea Iancu Moţu in Mihai Viteazul, un principe renascentist, ed. Dacia, Cluj, 2008, p. 73. Voievodul martir a refuzat categoric ofertele papei si cred ca tocmai de aceea a fost omorat, binenteles din ordinul papei …

Un cronicar maghiar menţiona: „ … la îndemnul papei de a îmbrăţişa credinţa romană Mihai ar fi strâmbat din nas şi i-ar fi răspuns, sfătuindu-l (pe papă, n.n.), să părăsească rătăcirile italice şi să se întoarcă, împreună cu poporul său, la comuniunea cea adevărată a bisericii greceşti, căci numai aşa va fi cu putinţă alungarea turcului spurcat din spinarea creştinătăţii.

Am citit recent https://www.stiripesurse.ro/mihai-viteazul-7-aspecte-despre-via-a-duhovniceasca-a-binecredinciosului-domnitor_1374313.html. Iata deci 7 aspecte despre viata duhovniceasca a Marelui Voievod Mihai.

Dar eu voi aminti un al 8-lea aspect din viata Sa. Si mi se pare cel mai important, mai ales acum, cand papa francisc este prezentat in mod mincinos ca arhiereu valid al Romei : http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/mihai-viteazul-minunea-aghiasmei-catolici-ortodoxie/

Iata deci ceea ce ne transmite acum noua Marele Voievod Mihai : romano-catolicii nu au har si fara harul Duhului Sfant este imposibila mantuirea. „In har sunteti mantuiti si aceasta nu este de la voi, ci de la Dumnezeu.” ne spune Sf.Ap.Pavel.

Aceasta ar trebui sa aiba in minte toti romanii care au privit si vor mai privi cu admiratie la papa francisc : nu este botezat, nu are o biserica valida, nu are nici un har ci doar lucrare demonica. Bietii romano-catolici nici ei nu sunt botezati, de vreme ce inca de acum 400 de ani, cardinalii (!!!) lor si cu atat mai mult preotii lor, nu au putut sa faca aghiazma.

Daca Duhul Sfant acum 400 de ani nu s-a pogorat sa sfinteasca apa la rugaciunile cardinalilor catolici de la Alba-Iulia, cu atat mai mult acum in 2019, dupa atatea sute de ani in care romano-catolicii au innaintat in erezii-vezi cele doua Concilii de la Vatican, acelasi Duh Sfant nu-L aduce pe Hristos in sufletul si trupul romano-catolicilor la botezul lor iar acestia nu pot sa spuna „cati in Hristos v-ati botezat, in Hristos v-ati si-mbracat. Aliluia.” Dumnezeul-Om Iisus Hristos nu se impartaseste oamenilor decat in Biserica Sa, cea Una , Sfanta Soborniceasca si Apostoleasca – Ortodoxa. El vrea mai mult decat toti oamenii de pe pamant, ca toti sa se mantuiasca. Dar cum ? Nu oricum, ca nu se poate oricum. Ci „si la cunostinta Adevarului sa vina.”

Asadar, Marele Voievod Mihai Viteazul a demonstrat ca nu exista harul Sfantului Duh la rugaciunile si slujbele romano-catolicilor.  Chiar daca arhiereii „ortodocsi” ecumenisti au recunoscut la Balamand botezul romano-catolicilor, iar trecerea lor la Ortodoxie se face numai prin Mirungere, Marele Voievod Mihai Viteazul ramane cel care-i mustra, demonstrand inca de acum 400 de ani ca romano-catolicismul este o duhoare inaintea lui Dumnezeu si nu poate da nici botez, nici mirungere, nici vreo Sfanta Taina, ci doar pierzare vesnica. Avand in vedere minunea cu aghiazma-care loveste in miezul ei intreaga organizatie eretica romano-catolica, nu cred ca se pune problema canonizarii lui de catre actualii arhierei romani.

Cu rugaciunile marelui Voievod Martir si Sfant Mihai Viteazul, Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi. Amin.

 

 

Reclame

173 de comentarii

  1. DUMNEZEU SA-I PEDEPSEASCA CAT MAI REPEDE SI CAT MAI CRUNT PE TOTI CEI IMPLICATI CU DIAVOLUL DINCA! SFINTELE FECIOARE SA INTERVINA CA CEI DE AICI FAC „LEGEA” SI NU „POT”SA LE GASEASCA PE FETELE RAPITE.

    Apreciază

  2. Mitropolitul grec Ambrozie de Kalavryta a demisionat: “Țara noastră este în primejdie, iar credința se află sub asediu”
    https://ortodoxinfo.ro/2019/08/20/mitropolitul-grec-ambrozie-de-kalavryta-a-demisionat-tara-noastra-este-in-primejdie-iar-credinta-se-afla-sub-asediu/
    În scrisoarea de demisie , mitropolitul Ambrozie a mulțumit lui Dumnezeu pentru oportunitatea de a fi persecutat de dragul Său.

    Vrednic este!
    BOR este asediata dar mitropolitii nostri se multumesc cu rolul de asediatori.

    Apreciază

  3. SHOW-UL SECOLULUI – „VENIREA LUI IISUS” Al doilea pas al proiectului NASA presupune organizarea unui gigantic spectacol holografic proiectat chiar pe cer, astfel încât să fie vizibil pe întreaga planetă, care va simula venirea lui Mesia. Prin emisia unor unde care acţionează direct asupra creierului, fiecare om va vedea în această hologramă pe Mântuitorul specific religiei sale şi îl va auzi vorbindu-i în limba lui. Cu ajutorul unor computere performante care vor coordona spectacolul şi al sateliţilor din jurul pământului care vor emite semnale de joasă frecvenţă (LF), foarte joasă frecvenţă (VLF) şi extrem de joasă frecvenţă (ELF) vor fi proiectate holograme folosind pe post de ecran pelicula de sodiu care înconjoară pământul la o înălţime de aproximativ 100 de km. Animarea pe computer şi semnalele auditive vor părea că provin din adâncimile spaţiului şi îi vor face pe adepţii ardenţi ai diferitelor religii să creadă că sunt martorii mult promisei întoarceri a propriului Mesia. “Apoi proiecţiile lui Iisus, Mohamed, Buddha, Krishna etc. se vor uni într-o singură imagine şi « Salvatorul » universal le va face o mare revelaţie. Le va spune că diversele scripturi sunt false şi că vechile religii sunt responsabile pentru răul de pe planetă. De aceea ele trebuie abolite pentru a lăsa locul unei noi religii care va fi condusă de el, unicul Dumnezeu pe care îl pot vedea cu ochii lor şi auzi cu urechile lor.” Diabolicul plan prevede ca în urma acestei apariţii să se creeze o mare dezordine socială, în care milioane de susţinători fanatici ai dogmei unei religii se vor ridica împotriva altor milioane de susţinătorilor fanatici ai dogmei altor religii. Se vrea astfel generarea unor conflicte cum nu s-a mai văzut până acum. Pare de domeniul fanteziei, însă mijloacele pentru a realiza aceasta deja există.

    Citeşte mai mult pe aparatorul.md: Iată CUM vor fi mulţi înşelaţi (chiar si dintre cei alesi) de “minunile” antihristului. Aplicațiile tehnologiei existente încă de acum câţiva ani: https://www.aparatorul.md/iata-cum-vor-fi-multi-inselati-chiar-si-dintre-cei-alesi-de-minunile-antihristului-aplicatiile-tehnologiei-existente-inca-de-acum-cativa-ani/

    Apreciază

  4. @p.ciprian
    Sf. Siluan Atonitul se ruga pentru satana… NU ESTE EREZIE PUNCT. Am scris negru pe alb. INREGISTRAT.
    Este inregistrat si nu mai e nimic de facut.,
    Eu daca m-as ruga pentru satana inseamna ca sunt eretic, si smintit pe deasupra. Asa si este.
    Explicatia e urmatoarea: Cine sunt eu? ZERO. Cine e Sf. Siluan Atonitul? INFINIT.

    Apreciază

  5. 6:30: Moderator: Dar pentru ca tot am am adus vorba de Mihai Viteazul..
    6:36: Istoric M. Dogaru: Apropo… Mihai Viteazul A FOST UCIS DE UNIUNEA EUROPEANA DE ATUNCI: de catre sfanta alianta.

    Apreciază

  6. Si in final… MAREA TAINA A FARADELEGII:
    – Turcii (agarenii)
    – Evreii otraviti (netanyahu)
    – papalitatea eretica (iezuitii satanisti),
    – masoneria
    – comunismul, adica progresistii, marxismul cultural – scoala de la Frankfurt
    SUNT DE O FIINTA. CU BALAURUL SI FIARA.
    Manevrand stiinta si tehnologia actuala, prin dezastre naturale si economice inscenate, razboaie false si naluciri pe internet, ei vor sa impuna un singur conducator: Pentru pacea si prosperitatea planetei!

    Apreciază

  7. Imi permit sa citez din SFANTUL MIHAI VITEAZUL:

    CU NOI E DREPTUL SI DREPTATEA,
    CU NOI E CAUZA CEA BUNA,
    CU NOI E DUMNEZEU!

    Citat din Mihai Viteazul, Sfant al Romaniei!

    Apreciază

  8. Astept raspunsul dvs. readucandu-va in memorie cuvintele prin care Mihai Viteazul, declansand atacul de la Selimbar, a deschis calea primei Uniri a Romaniei: „Cu noi e dreptul si dreptatea! Cu noi e cauza cea buna! Cu noi e Dumnezeu!”
    https://dogaru-mircea.blogspot.com/2013/08/grofii-ne-pregatesc-octombrie-negru.html
    Min 8:30 https://www.youtube.com/watch?v=_VyeUhLBRfo

    CU NOI E DREPTUL SI DREPTATEA,
    CU NOI E CAUZA CEA BUNA,
    CU NOI E DUMNEZEU!

    Apreciază

  9. @Scortisoara
    Nu va mai ganditi sa fugiti in PADURE. Pur si simplu uitati de treaba aceasta.
    Sunt insi care au facut armata, unii au facut cursuri de supravietuire, in armata altii ..
    au facut de planton in WC, fiecare cu norocul lui.
    Dvs. ati facut ARMATA?
    La cum va prezentati, mai mult de 3 (trei) saptamani nu supravietuiti in natura.
    Doamne ajuta si Grija mare.

    Apreciază

    • Eu sunt apt necombatant (trecut de 40 ani) cu stagiul militar satisfacut la jandarmi la (necombatant auxiliar – „pijamale”).
      Am absolvit cursuri de supravietuire la UM 0445 SRI Gradistea Giurgiu.
      Pe hartie sunt in grad de subofiter SRI jandarmi.
      Din 2012 nu am mai pus piciorul in Romania si nici nu am mai corespondat cu nici un fel de AUTORITATE DIN ROMANIA. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!

      Apreciază

      • Am uitat sa precizez, toti de seama mea cu facultatea (unii cu chiu cu vai) terminata sunt considerati subofiteri.
        Adica toti prostii. Noi am fost generatia care a fost „saltata” imediat dupa absolvire. Chipurile se faceau „cursuri” de pregatire „militara” in urma carora primeai grad de subofiter. Pe vremea aia jandarmii tineau de SRI.
        Va dati seama in ce hal a ajuns Romania.

        Apreciază

    • :)))))))))))) Va vine sa credeti ca m-a prins al II lea razboi al Israelului cu Hezbolahul in Haifa ? A durat o luna de zile ….. si mi se parea o cumplita teroare psihica de parca nu se mai terminau alarmele , bombardamentele si linistea aia sinistra pt ca orasul era pe pe jumatate evacuat …. si ma prindeau bombardamentele cand eram la piata , sau chiar la plaja …. cadeau bombe in apa la 2 km de locul unde faceam plaja dar nu se prea auzeau pt ca apa amortiza socul plus ca zgomotul valurilor acopereau zgomotul facut de proiectile ….
      La tv spuneau ca numai nebunii se mai duc la plaja pe timp de razboi …. Ma rog ,n-am pretins ca eram zdravana , ma saturasem sa stau pitita in casa , cu inima stransa de cate ori incepeau sirenele sa sune … Nu stiu ce sirene au evreii dar numai ele erau de ajuns sa faci in chiloti de frica… si dupa 15 minute incepea asediul cu bombe ….. Sirenele de la noi nu sperie nici mustele ….:)))))))))))))))

      Cel mai rau era cand incepeau bombardamente seara … odata m-au prins cand eram sub dus cu parul plin de sampon ( purtam parul pana la talie in perioada aceea) nici nu pot sa va descriu panica si criza de claustrofobie pe care le-am simtit , simteam cum vibreaza fiecare caramida din pereti ca si cum mai era putin sa ma acopere si eram cu samponul in par , clabuc ,spuma , apa curgand pe mine , si unda de soc lovindu-ma in plex …. Alta data m-au prins in autobuz , soferul oprise , ne-am refugiat prin parcari private pana s-a terminat „distractia” Hezbolahului pe ziua aceea …. Dupa ce s-a terminat razboiul ( varianta soft )care mi se paruse infinit de lung am facut zona Zoster pe fond nervos , eram epuizata incat am zacut o saptamana si dupa ce am venit in Romania am avut atacuri de panica si niste frici care m-au urmarit vreo 2 ani ….inca mai tresar la zgomote dar nu asa ca atunci …Saream de pe loc si daca suna telefonul. Sunt 13 ani de atunci si parca a fost ieri ……

      Apreciază

  10. Bine măi , Florian ! sa traiesti !
    de C.V. tau nu ma mir :)) chiar aveai miros de sri-ist 🙂
    astia ca tine cu judecata de jandarm, normal ca nu poate supravietui nimeni in padure …
    dar cel cu judecata duhovniceasca si cu credinta Sf. Mosu Gheorghe Lazar poate supravietui cu ajutorul de la Domnul !

    Apreciază

  11. POATE L-AU PUS „SEFII ” LUI SA DEMISIONEZE…NU SE STIEIN ZIUA DE AZI IMPOSIBILUL DEVINE POSIBIL SI CEI MAI BUNI OAMENI AJUNG SA FIE BLAMATI DE DRAGUL LUMII

    Apreciază

  12. PARINTE vreau sa va întreb un lucru : cand va fi pus in funcțiune planul cu „mesia” si il obs.din greșeală ne va afecta psihic? dacă se vor uita copii din curiozitate cum sa le explicam ca e riscant sa accepti viziunea demonica?

    Apreciază

  13. Vai de noi! Ne-a facut-o pres -edinte!
    Apai ce nu reusii basescu sa faca, reusi asta! Mai ii ceva de vanzare? Doar Dumnezeu ( credinta ) ?

    Nu-s o simpatizanta a lui ceausescu dar un lucru bun totusi a facut:achitarea datoriilor externe.

    Florian supravietuirea fara Dumnezeu in vremurile de pe urma nu se poate. Vom supravietui ca vrea El, nu ca noi suntem buni la metode de supravietuire, dar deocamdata stam fiecare pe unde suntem, sau ne mutam la un sat mai izolat daca chiar nu mai putem la oras.

    Apreciază

    • N-auziti ca sunt securist? Am facut armata la securitate termen redus.
      Fiind securist, si subofiter pe deasupra, ma descurc… Am pile, relatii, pot sa fac rost de un kil de cartofi prin fata fara sa stau la coada. Deci nu-mi mai purtati de grija…

      Apreciază

      • Dl Florian am sa va raspund mai glumet, sper sa nu va suparati. De auzit nu am auzit ca sunteti securist, doar am citit, iar griji pt un om matur care are pile, cu atat mai putin, nu de alta dar pile pot exista si la Dumnezeu dupa parerea dvs. Oricum parca scriati ca din 2012 nu mai aveti nici o legatura si asa sa va ajute Dumnezeu.
        De impuscatul eu zic asa : nu trebuia impuscat de Sfintele Sarbatori. Imprumiturile i s-au oferit in speranta ca vor putea face ceea ce vor cu Romania, el nu a fost de aceeasi parere, de aici sloganul lui neamestecul in treburile interne. Capitalistii atunci au pus conditii groaznice si rapide de recuperare a banilor. Singura solutie gasita a fost reducerea importurilor, marirea exporturilor, economisirea resurselor. Toate acestea pe spinarea omului de rand bineintes. A nu se intelege gresit ca scuz sau regret sistemul.
        Dar pe vremea lui mai aveam paduri, Parcul National Retezat, aur, Rosia Montana, gaz, ape, pamant, mastodonti care produceau ceva, ce e drept nu a mai apucat sa ii modernizeze Acum suntem o colonie si atat.

        Apreciază

      • Neamul românesc nu va pieri niciodată. Dar acum este sub ea mă grea ocupație străină : iudeo-ruso-americano-austro-ungara-interlopa de 2000 de ani. Scapă cine poate. Lupta se da la suflet acum. Mass-media … Iudaica-americana.

        Apreciat de 1 persoană

    • „Ceausescu lucru bun totusi a facut achitarea datoriilor externe.”
      Foarte adevarat dar si foarte incomplet: datoriile externe tot el le-a facut, Ceausescu.
      Industrializarea fortata si cu orice pret (miliarde imprumutate de la banci straine si vieti omenesti pierdute) a fost dovada suprema de nebunie la care ajunsese „Geniul Carpatilor”.
      Toti mamutii industriali energofagi au fost facuti cu imprumuturi externe inrobitoare si asa cum au fost facuti asa au si ramas, adica fara re-tehnologizare fiindca costurile sunt exorbitante. S-a ales praful de industrializare fortata a lui Ceausescu – rodul unei minti bolnave.
      Iarasi rodul unor minti bolnave a fost cultul desuchiat al personalitatii, care ai facea bine lui Ceausescu acesta fiind bolnav de paranoia si neavand incredere in nimeni dorea ca poporul sa-i confirme adeziunea live: spectacole grotesti pe statioane dupa modelul Coreei de Nord la care Ceausescu asista din tribuna oficiala, imagini facute din placute purtate de manifestanti il infatisau pe Ceausescu alaturi de Mihai Viteazul, Stefan cel Mare si … Burebista. Dar primul era Ceausescu si mai apoi in spatele lui erau Mihai Viteazul, Stefan Cel Mare.
      Era si o osana compusa de poetii de curte „Cel Bun, cel Drept, cel Mare, cel Viteaz” care din spusele apropiatilor era cantecul preferat al presedintelui. Adica el devenise incununarea tuturor voievozilor romani, fiind si cel bun si cel drept si cel mare si cel viteaz… Cumva toata aceasta nebunie trebuia sa se termine la un moment dat…

      Apreciază

  14. Florian,
    sa dea Dumnezeu sa ai ” pile” si ” relatii” si cand sufletul ti se va desparti de trup … 🙂
    sa ai pile acolo Sus !
    Doamne ajută .

    Apreciază

    • Multumesc, parca vad dracii la vami cum or sa ma acuze ca am fost securist subofiter in SRI…
      In realitate am fost TR-ist adica militar in termen redus 6 luni, nu mi-am ales eu arma, pe vremea aia jandarmii erau la SRI.
      Toti TR-istii terminau armata in grad de subofiter.

      Apreciază

    • Da, dar daca ramai mirean si nu gusti dulceata familiei cum va fi? Gandeste te ca sunt unii care vor gusta si din dulceata famileiei, sotiei, si se vor mantui, altii pe pamant vor fi precum carpele…Eu zic ca e mai bine sa ai si familia ta pe pamant si sa te mantuiesti.

      Apreciază

      • Toti provenim din familie . Nu ai cum altfel . Ce inseamna ” Da, dar daca ramai mirean si nu gusti dulceata familiei cum va fi? „””” Nu conteaza ca cineva nu si-a intemeiat o familie …. pt ca la randul lui provine dintr-o matrice – familie ( tata+ mama + copii ) . Oricine a gustat din ” Dulceata familiei” cum zici tu , doar ca in alta calitate decat cea de mama sau de tata . Dumnezeu randuieste un scenariu salvator pt fiecare caz . De ce suntem necredinciosi ?
        Nu ai sotie , bun , dar ai avut parinti care s-au invrednicit sa ajunga la loc bun , acolo Sus sau macar unul dintre ei . De exemplu , mama mea s-a mucenicit aici pe pamant . Cu o saptamana inainte sa se duca de langa noi , intr-o dimineata , ma asezasem pe jos langa patul ei de suferinta , imi spune : „Stii , m-am trezit dintr-un vis ciudat ” dar imi vorbea cu o liniste bizara si o claritate in voce , intr-un mod pios … ” am visat un grup de femei simple in port iar in mijlocul lor era o femeie , la fel de simpla dar uluitor de frumoasa …Ea atragea toata atentia femeilor din jurul ei si parca o protejau …dar era nespus de frumoasa ….Nu inteleg ce poate sa fie … ” O ascultam pe mama cu sufletul in gat , sa zic asa , imi vorbea ca si cum abia se despartise de ele ….am exclamat : ” Mama , dar erau Sf. Mucenite impreuna cu Maica Domnului …!!! Pe ele le-ai vazut ! Ele sunt asa cum le-ai descris ! „””” Mama mea a tacut si de atunci s-a impacat cu ceea ce avea sa urmeze .
        Mama mea , dupa ce a fost depusa la biserica , in sicriu , avea un chip senin si arata ca si cum dormea ….Nimic din aspectul ei nu semana a om mort . A murit , in somn , fara durere asa cum s-a rugat Pr Gherontie Puiu pentru ea , cutremurat de suferinta ei si fizica dar mai ales sufleteasca .
        Mai tarziu , dupa vreun an de zile , la o spovedanie , ma plangeam duhovnicului meu de sicanele rudelor , de slabiciunea tatalui meu care nu a putut niciodata sa fie barbat in adevaratul sens al cuvantului si sa aibe atitudinea potrivita in circumstante care impuneau cuvantul lui …. duhovnicul imi spune : ” Pe tine , te apara mama ta , ea vede ce se intampla si nu ramane indiferenta ” …..

        Si chiar nu ramane indiferenta . O simt , inteleg cand ma apara dar si cand imi serveste cate o pedagogie in stilul ei hiper corect , asa cum a trait pe pamant . Eu sunt mai naravasa de felul meu si singura care ma disciplina era ea . Asta face si acum chiar daca nu o vad . Sunt 8 ani de cand nu mai este cu noi fizic dar nu traiesc ca si cum nu a existat niciodata … e cu noi , asa o simt . Tata mai vorbeste cu ea : ” Mariutza…” – asa o alinta – ” vezi ce-mi face fata asta …?” Cam asa , o femeie care a ajuns la loc bun isi ajuta membrii familiei ramasi pe pamant si nu-i lasa sa se piarda . Lantul nu s-a rupt : noi ne rugam pt ea , ea se roaga pt noi acolo unde e … Chiar daca nu am o familie personala eu sunt tot intr-o matrice ortodoxa , n-am iesit din ea .

        Ca sa ai o familie aici pe pamant nu se poate fara sa-ti asumi o cruce si in general nu se poate trai fara cruce …. cred ca suntem marcati cu ea in ADN .E sigiliul lui Dumnezeu .

        Apreciat de 1 persoană

  15. @Alina, sa stii si tu urmatoarele:
    „Tovarasul” a fost impuscat de Craciun fiindca asa a fost un blestem greu, de sute de ani. Exista si in ziua de azi inscriptia originala, pe piatra: „Cine se atinge de biserica mea, sa piara in ziua Craciunului” deci nu poate nimeni sa nege. Cautati despre demolarile bisericilor Enei si Sf. Vineri si o sa va convingeti, nu e vorba de superstitii, sunt preotii de la bisericile demolate care confirma.

    Cine la obligat pe Ceausescu sa indatoreze Romania pana peste limita acceptabila?
    DE CE a tinut mortis sa faca fabrici si uzine peste noapte, industrie grea in zone fara nici o traditie industriala?
    Bun, facem fabrici si uzine… sunt de acord. Dar DE CE „peste noapte”? Vedeti cat de multe „DE CE” – uri sunt?
    O singura explicatie exista: Ceausescu, cel putin in ultima parte a domniei – anii ’80 devenise un POSEDAT.
    POSESIE DEMONICA.

    Vi se pare normal ca sunt oameni maturi nascuti „la revolutie” (sau in preajma) care astazi au 30 de ani, au si copii.. si ei asa cred sincer ca era bine pe vremea lui Ceausescu desi nu au trait nici un an sub comunisti sau erau prea mici. Ceausescu a platit datoria externa (n.r. dupa ce a prapadit imprumuturile pe fanteziile lui de doi bani cu industrializare peste noapte), Ceausescu iti dadea apartament, Ceausescu iti asigura servici. Ei asa cred.

    Nu aveai NIMIC pe vreme comunistilor, era o ILUZIE foarte abil intretinuta: Totul era al tuturor si in acelasi timp al nimanui. Spui ca „aveam aur”, aveam „Rosia Montana”… suna foarte inaltator, intrebarea mea e de exemplu cat aur aveai tu? Un kilogram, doua, 500 de grame? Aproximativ?
    Ceausescu daduse decret sa limiteze drastic cantitatea de metal pretios detinut de cetatenii romani. Asa conducea „Geniul Carpatilor”, prin decrete, ca imparatii romani.
    Si daca cineva avea aur, bijuterii, acel aur nu era in nici un caz de la Rosia Montana ci de la turci. Sau o parte era de la Rosia Montana dar o prelucrau si ti-o vindeau turcii. Asa era pe vremea Tovarasului.

    Chestia asta cu „eu securist” … am crezut ca fac o gluma dar vad ca incepe sa se ingroase…
    E adevarat, am facut armata la „securitate” pentru ca asa m-a repartizat acum 20 (doua zeci) si mai bine de ani, iar de 10 nu mai locuiesc in Romania. Restul sunt jigniri, foarte bine, eu nu sunt genul sensibil..

    Apreciază

  16. Parinte , cartea pe care ati postat-o in link Profetii despre antihrist …am copiat-o integral in Word , are vreo 60 de pagini . O voi scoate la imprimanta pt ca e bine sa o am la indemana oricand pt studiu .Consider ca este foarte importanta .

    Apreciază

  17. @Florian sa sti ca esti om bun cu credinta adevarata, om cult si cu o inima sincea , conteaza ca ai o gandire ortodoxa ce iti da mari sanse de mantuire.Sfaristul omului conteaza pt.Hristos si Maica Sfanta.

    Apreciază

    • Multumesc draga Teo pentru cuvintele frumoase, nu ai dreptate in aprecierile tale dar sa va rasplateasca Dumnezeu însutit și înmiit pentru gandurile bune!

      Apreciază

  18. dar nu e nimic rau in a lucra la sri ! esti in fortele de aparare a romaniei !
    de fapt sri se ocupa cu verificarea altora ( politisti , procurori, judecatori) daca isi faca treaba bine ….depisteaza coruptia !
    astae serviciul tau.
    doar nu omori pe nimeni.
    poti sa fii sri-ist si un bun crestin !
    numa ca e bataie multa de cap acolo, si mult stres.
    da si salariile si pensiile is mari / pe masură .

    Apreciază

  19. dracii nu te acuza de locul de munca !
    dracii te acuza de patimile si pacatele nespovedite dupa carte !
    daca ai furat, sau viclenit, barfit, clevetit, ocărât pe aproapele!
    daca ai barjocorit, nedreptatit pe cineva !
    injurat, grait desertaciuni, spurcaciuni , etc. din astea ! cum scrie acolo in carte .

    …si sa nu.mai zica careva ca poporulroman e vinovat de moartea lu Ceausescu si de aia ne merge rau ca ” l-am omorat de sarbatori ” !
    astea-s fabule. nua fost la noi cum a fost cu tarul binecredincios al Rusiei !
    pe ceausescu nu poporul roman ortodocs l-a omorat …ci tot evreii din spate au hotarat ca trebe sa dispara.
    altii l-au omorat nu noi.
    poporul n-a strigar ” moarte lu ceausescu”, ci doar. vroia libertate , sa cada conducerea sa vina alta.
    n-avem noi sangele lui pe capu nostru ! tot cei care l-au pus l-au dat jos !

    Apreciază

    • Iliescu cu sprijin rusesc (Gorbaciov) l-au omorat pe Ceausescu. Ei au facut treaba murdara pe teren.
      La revolutie a fost razboi electronic pe teritoriul Romaniei cum nici in ziua de azi in Siria sau Venezuela nu s-a mai vazut.
      Poporul nu vroia sa-l omoare ci doar sa plece si sa vina Nicusor Ceausescu in locul lui….

      Apreciază

  20. Am si eu o INTREBARE daca se poate.
    Ca sa fac o scurta introducere, intrebarea mea se adreseaza exclusiv mintilor luminate. Nu e pentru „oricine”…
    Am si eu dreptate: cui ai convine sa fie facut „securist” de catre toti retarzii? Toti handicapatii?!? Nimanui.
    Iata intrebarea (sau intrebarile) mele:
    DE CE:
    – printul Charles viziteaza cu predilectie patriarhiile Ortodoxe din estul Europei?
    – se duce regulat si in secret la M. Athos?? S-o fi botezat Ortodox in secret?

    Mister total. PUNCT. Daca cineva explica de maniera copilareasca si stupida cum ca printul Charles viziteaza, calatoreste (…), atunci acea persoana care sustine asemenea explicatii naive este o persoana cu handicap mintal. PUNCT.

    Apreciază

  21. @Alina
    Tu ati pui basma pe cap atunci cand intrii in Biserica Ortodoxa Duminica la Sfanta Liturghie?!?
    DA sau NU????
    Daca da.. atunci Doamne Ajuta!
    Daca nu.. problema se pune altfel… Va trebui sa-l contactez pe sotzul dvs… Dati-mi nr de mobil sa discut…
    Dvs sunteti MARITATA??
    Daca da, puneti-ma in contact (mail, facebook) cu sotul dvs. sunt foarte multe de discutat.
    STIE SOTUL DVS CA POSTATI ABERATII E INTERNET
    Daca nu, e foarte grav.

    Apreciază

    • Dl Florian sunt maritata, casnicia mea se bazeaza pe discutii libere si gasirea solutiei impreuna, sotul meu e ortodox prin nastere, dar cu biserica e mai „rece”. Fb nu are , cum de altfel nici eu nu am, pierdere de timp si altii aduna date deapre tine(parerea noastra) . Email haideti sa ne mai imprietenim si mai vedem. Iar ca fapt divers sotul are sa va rada in fata, are sa va spuna ca fiecare e liber sa creada ce vrea. Casnicia e bazata pe respect, ajutor, iubire dar respectarea celuilalt, nu exista sef la noi exista argumente. Spre exemplu sotul era pt vaccinuri la copil, eu impotriva, a trebuit sa ii aduc argumente si articole si sa le discutam, acum are aceeasi parere ca si mine.De ceea ce am scris, nu era o jignire sau atac personal, era doar o parere. Ca sa nu dati cu presupusul, am sa spun ca sunt nascuta in ‘ 78, dintr-o familie declarata de „cheaburi” si care a avut destul de suferit pe timpul comunismului pt ca era incomoda sistemului, dar parerea mea personala este sa se uite omul la istorie neimplicat emotional.
      Cand intru in biserica imi pun ceva pe cap, un batic…care il port pe strada la gat sau la incheietura mainii.
      Mi-am calculat riscul intrebarii pe care vreau sa o pun, dar … intreb: de ce tot timpul in mesajele si raspunsurile dvssunteti un pic agresiv si luati personal lucrurile? Oameni suntem, suntem supusi greselilor si e normal sa avem pareri diferite. Sper ca nu sunteti acel tip de om care orice ar face, el nu are niciodata vreo vina, are mereu dreptate, si ca sa demontreze le suceşte ca la „ploiesti”. Aberatii nu am scris, asta e doar parerea dvs. Parerea mea terminam conversatia asa cum e, daca doriti sa comentati nu am nimic impotriva, dar imi permit sa va ignor de acum in colo, pt ca nu sunt de accord ca cineva care nici macar nu ma cunoaste sa ma puna la zid , sa ma ameninte cu sotul, si daca nu cumva era sotul trebuia vorbit cu mama? E de ras ..daca nu cumva de plans.

      Apreciază

  22. pt.legionarulortodox ei,nu crede tu ca asa-i de simpla treaba cu casatora..bine-ar fi! casatoria in primul rand e o cruce si tot timpul cu mari responsabilitati..plus ca dracu incearca prin unul din sot sau prin parinti sa lucreze,ciudat lucur ca aproape de fiecare data reuseste sa-si duca planul pana la sfarsit…are casatoria si frumuetea ei ,nu zic-copilasii mici frumosi nevinovati ,ingeri in trup.

    Apreciază

    • „Cand e mici e dragalasi,
      Cand creste mari infunda puscaria…”

      Asa am auzit de la o vecina, tiganca batrana, cand eram in Bucuresti.
      Mai conteaza si educatia, din pacate nu foarte mult mai ales in vremurile in care traim si cand dracii au iesit din iad si umbla pe pamant.

      Apreciază

  23. Frumustete si traire pura in casatorie e cand amanadoi sunt buni crestini atunci sigur se pot mantuii si isi pot duce crucea cu vrednicie.Sf.care au fost casatoriti sa ne ajute!

    Apreciază

  24. Uitati ce se intampla cu jertfa poporului roman. Suntem batjocoriti in propria noastra tara. Si totul din cauza bunicilor si parintilor care nu ne-am invatat credinta in Dumnezeu ci numai cum sa castigam cat mai multi bani pentru moartea noastra vesnica… Tristete pana la moarte ca Romania a ajuns de batjocura si noi suntem niste nesimtiti care ne astupam constiinta doar cu „rugaciunea”. Dumnezeu nu vrea lasi ci vrea fapte vrednice de pocainta. Unde este pocainta romanilor? Suntem un popor schizofrenic incepand de la mai marii Bisericii care cu gura propovaduiesc pocainta dar in realitate se ingrijesc pentru a gramadi cat mai multe averi stricacioase cu orice pret si traiesc fara evlavie si ne invata cum sa fim bineplacuti diavolului prin Carduri, vaccinuri, trasplant de organe mai nou- ca doar satana este stapanitorul acestei lumi si crestini trebuie sa asculte si de el ca asta insemna sa ai „discernamant”. Batranii nostri nici nu le pasa cum tineretul este indracit si se duc in iad sub ochii lor dar vor pensii mari si progres- vai noua!
    Numai pot continua- sincer ma doare inima la propriu.

    Apreciază

  25. https://ortodoxinfo.ro/2019/08/24/arcul-de-triumf-gazduieste-o-expozitie-blasfemiatoare-organizata-de-un-musulman-valorile-poporului-roman-sunt-calcate-in-picioare/
    Romania nu este o tara ortodoxa- mai nou este o tara profanatoare de cele Sfinte- rodul „educatiei” placute si lui satan ca doar el stapaneste pamantul si nu trebuie sa-l discriminam. trebuie sa avem discernamant si sa ascultam de satana- asta ne invata toti mai marii Bisericii care sunt mana in mana cu conducerea masonica satanista din Romania. Pe voi nu va doare inima sa vedeti asa batjocura in tara noastra? Daca da ce faceti? Numai cu rugaciunea numai merge- trebuiesc fapte asa cum au facut si legionarii ca altfel astia ne duc in iad cu totii. Concluzia: Ce facem parinte Teodot (ucenicul parintelui Iustin) cand credinta ortodoxa este calcata in picioare in casa noastra- doar ne rugam?

    Apreciază

    • Punem mana pe par și facem ordine. Vad ca acolo este blesfemiat neamul nostru … Aruncate toate acele mizerii. Ponta turcitul. Cu asta am mai avut lupte și la Pungești, moschee. Care face asta are mare cununa. Macar scandal-plangere penală. Blasfemie rea valorile neamului.

      Apreciază

  26. REALITATEA DE AZI- Ieromonah Martirie Paduraru:

    Iata cum Milostivul Dumnezeu este hulit si batjocorit pentru preamarea Sa iubire de oameni, fiind inlocuit cu stapanul veacului intunericului, cel ce neizbutind odinioara sa fie ‘dumnezeu’ se strecoara astazi bland, duios, si compatimitor in sufletele ateilor ‘religiosi’, apostatilor ‘crestini’ si nihilistilor ‘ortodocsi’ care cred in mincinoasele fagaduinte numite: pace, dragoste, libertate, toleranta, reconciliere, liniste, bucurie, fericire, dezvoltare, confort, progres, cultura sau arta. Acest ‘dumnezeu’ al falsei dumnezeiri, anti-dumnezeiesc, anti-evanghelic, anti-ortodox, sfideaza Predania si invataturile Sfantilor Parinti, inlatura din vietuirea crestinilor dogmele si canoanele Bisericii lui Hristos.

    Unui astfel de anti-dumnezeu i se inchina astazi omenirea, in numele lui se organizeaza intrunirile ecumeniste, de la el cersesc mantuirea crestinii si doresc pacea paganii.

    Acestia sunt arhitectii ecumenisti ai ‘valorilor comune’ in care zeii si dumnezeii isi dau mana spre faurirea ‘noii constiinte religioase’ ce se ingrijeste ca in viitor omul sa se izbaveasca de ‘pacatul nefericirii’, pricinuit de ‘fatalismul’ vietuirii in dreapta Credinta Ortodoxa. Marea adunare a falsului ‘dumnezeu’ cere jertfe, iar acestea nu sunt doar ‘fiii pierzarii’, eretici, pagani, evrei, ci in primul rand ortodocsii crestini partasi gandirii liberale, integriste, invitati sa piara dandu-si sufletul pentru balaurul antihristic camuflat in ‘binele public’ si‘fericirea comuna’.

    Dezbinati de Biserica sunt toti cei ce cugeta osebit de Sfintii Bisericii, cei ce inlocuiesc dreptatea si adevarul cu ‘comuniunea si unitatea’, cei ce sacrifica ‘reconcilierii’ dogmele si canoanele, punand ‘binele comun’ mai presus de jertfirea pentru dreapta credinta. De aceste pacate au fugit in trecut adevaratii crestini, impotriva lor au grait si au marturisit Mucenicii, impotriva lor au vietuit Cuviosii, cu acestia au avut de luptat Sfintii, impotriva lor se cuvine sa vietuiasca si sa graiasca adevaratii crestini de astazi.

    Apreciază

  27. Floriane,
    te rog iarta-ma pe mine retardatul si handicapatul ca te-am facut sri-ist ( macar ca tu ai afirmat asta neintrebat).
    de unde sa-mi dau seama eu handicapatul ca tu glumesti ?
    mno… nici nu am avut intentia sa jignesc, nici nu consider ca a te numi ” sri-ist” ar fi o insulta .
    mno..sper sa ma ierti din suflet !
    Doamne ajută.

    Apreciază

      • Bea ceai de navalnic ( limba cerbului) dimineata , pe stomacul gol , neindulcit , doar cu cateva coji de portocala pt aroma …. Bea-l ca si apa…adica fa o catitatea mai mare de ceai ( cativa litri ) pastrezi in frigider in sticla ( de sticla) si bei in loc de apa vreme de 2 saptamani . Sa vezi cum ti le dizolva . De laPr Arsenie Boca recomandare .
        Eu doar confirm ca functioneaza pt ca obisnuiesc sa-l beau pt calculii renali si elimin particule fine . Are acelasi efect in cazul pietrelor biliare .
        Se face infuzie de plante nu fiertura : adica dupa ce clocoteste apa opresti focul si adaugi plantele , lasi 15 minute sa se infuzeze . Nu se fierb plantele pt ca se distrug principiile active .

        Apreciat de 1 persoană

  28. Sa fii Om credincios-spovedit-impartasit-indreptat…
    Restul adica carti citite, studii, facultati = ZERO BARAT.
    Si sanatatea conteaza, Eu am pietre la bila si cand ma apuca e foarte greu de pastrat calmul…
    Doamne ajuta tuturor, sper sa nu fi suparat pe nimeni, crestinii ortodocsi se iarta unii pe altii si nu pun la inima.

    Apreciază

  29. SA VINA PRINTUL CHARLES REGE IN ROMANIA!
    E botezat ortodox in secret la M.Athos, eu asa cred. Daca nu atunci il boteaza Preasfiintia la Catedrala, nu e problema.
    Johannis nu e botezat, mai e si dobitoc pe deasupra, iar Dancila e femeie si nu se cade sa salute soldatii din garda.

    Apreciază

      • Nu iubim strainii, ordin pe unitate. Ne concentram sa ne iubim aproapele.
        Insa un rege strain dar botezat ortodox, cu genealogie din Grecia ortodoxa e mai bun decat un obscur profesoras de fizica ateu si strain la randul lui de poporul roman. Numai zic sa ajungem sa ne conduca femei…

        Apreciază

      • Ma iertati parinte ca am batut campii cu printul Charles, nu mai e vreme de asa ceva, de regi straini si alte bazaconii. Ne apropiem de „vremea spanacului” in care scapa cine poate..

        Apreciază

    • Aiurea …
      @ Florian
      Cum poti sa comentezi cu rautatea gratuita la adresa defunctei Printese Diana ???? Ce ti-a facut ? Femeia asta a fost o victima .

      https://saccsiv.wordpress.com/2019/08/23/printesa-diana-a-fost-evreica-chiar-rothschild-unul-dintre-fiii-sai-va-fi-antihristul/

      Iar astia abereaza ca unul din copii ei ar putea fi antihrist …. Aiurea … in primul rand , nu-l vad pe antihrist …familist . Membrii familiei regale britanice sunt niste asistati social , fara prestanta , pe mine nu ma impresioneaza si nu cred ca vreunul dintre ei se muleaza pe acest rol : mesia-antihrist : nu au carisma .

      Ma bantuie alt scenariu …chiar sinistru :
      intreb :
      Este posibil ca pe fragmentele din Sf Cruce pe care a fost rastignit Mantuitorul sa mai existe urme de ADN din sangele Mantuitorului iar din aceste urme de ADN sa se creeze o alta fiinta in laborator genetic ( prin clonare) , aceea fiinta sa fie purtata in pantec de o mama -surogat ( care poate sa fie si curva , nu ?) nascut de aceea femeie care evident nu a avut relatii cu un barbat ca sa-l conceapa , intr-un fel , elitele urmarind sa batjocoreasca imaculata aparitie a Mantuitorului nostru ? Stim ca dusmanii lui Dumnezeu incearca sa contrafaca tot scenariul divin de mantuire a lumii .
      Ma gandesc ca antihrist va semana la chip cu Mantuitorul dar nu va avea suflet si inclin sa cred ca antihrist va fi gay….. Noi nu stim cum arata Mantuitorul la chip , nu stim decat din reprezentarile icoanelor bizantine dar nu stim cum arata in realitate .
      Ciudat ca in Biblie ( la Apocalipsa) nu se mentioneaza tatal lui antihrist ….ci doar mama …..care poate fi o mama-surogat si nu o mama naturala .
      E doar o ipoteza ce am spus . Ar fi cu putinta ?

      Apreciază

      • Nu suferă sioniștii așa ceva. Și nu îngăduie Mântuitorul aceasta blasfemie a oamenilor închinători la știința geneticii. Mai mult inclin sa cred că antihristul-mesia fals va fi un fel de hibrid om-bionanotehnologie. De aceea el va tine morțiș să pună pecetea la oameni. Fara pecete nu-i poate controla și stăpâni absolut. Care va refuza Crucea lui Hristos adică suferinta-Inviere prin El, automat va primi ceea ce-i propune antihristul: mantuirea-nemurirea prin bionanocipuri.

        Apreciază

      • Mustafa kemal atatürk a ramas in istorie ca omul care a reusit sa impace progresistii pro-europeni cu traditionalistii anti-europeni ba mai mult fiecare tabara il considera de-al lor: progresistii il considerau 100% progresist, traditionalistii 100% traditionalist.. Pentru militari era un militar, pentru civili era un civil, pentru musulmanii practicanti era un bun musulman, pentru progresisti era un european..
        A reusit asta fara nici un fel de tehnologie…
        Servea mancaruri europene cu cutitul si furculita dar manca si pilaf cu mana la o adica, purta costume englezesti dar aparea si cu turban si iminei.. Toti il iubeau, si USR-ul si PSD-ul cum ar veni. Etnicii greci ortodocsi din Turcia l-au primit cu mare bucurie ca pe un facator de pace, la fel si ereticii armeni in speranta ca va pune capat pogromurilor. Ce-a urmat.. a depasit orice viclenie de pana atunci: a ordonat armatei sa nu se atinga de civili (ceea ce era un lucru nou si nemaiauzit fiindca armata turca in primul rand la civili se repezea)
        dar in schimb a dezlegat bande de „revolutionari” in civil care au comis atrocitati inimaginabile culminand cu Smirna. Orasul Smirna, astazi Ismir avea zeci de biserici ortodoxe in interbelic, in ziua de azi existand doar una singura la o populatie de aproape 5 milioane de locuitori…

        Apreciază

      • Interesant …. un hibrid om-bionanotehnologie din semintia lui DAN … adica hibridul trebuie sa aibe ADN din semintia lui Dan si nu din a lui Iuda de unde provenea regele David … de aici exclusa clonarea din ADN-ul hristic de pe Sfanta Cruce . Cei doi protagonisti antagonici nu pot avea acelasi ADN. Fair enough.
        De asemenea , exclusa si ideea de familie a antihristului deoarece familia e o matrice divina ( ortodoxa) in sine .
        Nu-mi imaginez un antihrist cu nevasta si copii ….e ridicol.

        Apreciază

  30. Adn-ul Mantuitorului exista la Roma parca ..se stie grupa sanguina si e aceeasi cu sangele curs din Icoana aceea cu Mantuitorul .
    Chipul Mantuitorului e exact asa cum.e in Icoanele bizantine ca doar Sf. Veronica avea Chipul cand a sters Fața Mantuitorului in drum spre Golgota !

    despre antihrist spun Sf. Rusi ca va fi din neamul lui Dan dintr-o femeie desfranata si Sf..Lavrentie scrie ca la cativa anisori plimbandu-se cu masa in parc undeva …va intra duhul satanei in copil si va avea o mare intelepciune si putere !
    si la alti Sfinti vechi scrie ca Dumnezeu va ingadui din pricina pacatelor oamenilor care s-au departat de Dumnezeu , va ingadui sa se plasmuiasca un vas scarbos pt satana , adica nu ca se va intrupa satana…ci ca va stapani satana pe vasul( omul) acela ca pe un ” fiul” al sau. fiul pierzarii .
    asa cum si vrajitorii de mai demult faceau farmece si vraji cu ajutorul satanei .
    asa cum si femeile cu duh pitonicesc erau stapanite , adica un drac sau mai multi draci erau in ele.
    doar stiti ca Iisus a scos o intreaga legiune de demoni dintr-un singur om si acestia racnind si vorbind din gura omului au iesit si au intrat in porci !
    deci dracii pot intra in om sa-l stspaneasca,
    iar in antihrist va intra probabil insusi satana si nu-l va necaji cu tulburari ci ii va da putere sa faca toate prostiile lumii .
    si ii da si intelepciune ca satana ii destept in a conduce si a stapani pamantul !
    apoi la urma isi va musca limba de durere cand va da Domnul .
    nu lasa Dumnezeu asa ceva cu ” ramasitele din Sangele Său ” .
    asa ceva nu va fii.

    nu va bateti capu degeaba cu lucrarile astea ! n-are rost sa intrati in detalii!

    Apreciază

  31. PREA DE TOT AR FII CA SA SE FOLOSEASCA TOTI SATANISTII DE SANGELE MANTUITORULUI…NICI NU AR INGADII ASA CEVA SFANTA TREIME …CE ARE LUMINA CU INTUNERICUL IN COMUN?! NU SE VOR UNII IN VECI…

    Apreciază

  32. UN PREOT MI-A ZIS CA ANTIHRISTUL ASTA SPURCAT (DE CARE MULTA LUME SE VA TEME ) SE VA NASTE DIN SEMENTIA LUI DAN DINTR-O DEFRANATA MARE SI VA FII CREAT PRIN FERITIZARE IN VITRO. ASTA NU E IMPORTANT CA NICI EL NU E DECAT UN ZERO BARAT IN FATA SF.PROOROCI ILIE SI ENOH .

    Apreciază

  33. SA NU AIBA SUFLET ANTIHRIST? ! PAI,ATUNCI CUM RASPUNDE LA JUDECATA DE OBSTE PT.TOATE NELEGIUIRILE PE CARE LE VA SAVRASII?! CA DE JUDECATA PARTICULARA VA SCAPA CA NU VA VEDEA FATA MANTUITORULUI VA FUGII CU VITEZA LUMINII DIRECT LAGA TATAL LUI-LUCUFER.NU VA TRECE VAMILE VAZDUHULUI-PREA NEVREDNIC

    Apreciază

  34. TARE NAIV SI INTUNECAT TREBUIE SA FIE OMUL CARE VA CREDE IN NEMURIREA PROMISA DE CEI PACATOSI SI LIMITATI SI SA NU SE GANDEASCA ,O SECUNDA,CA NEMURIREA E IN CER SI VINE DOAR DE LA DUMNEZEU…ACUM OMU E MAI INVENTATOR CA DRACU NUMAI SI NUMAI SA CASTIGE SUFLETE PT.IADUL VESNIC.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s