Noua Mucenica Aspazia : ” Tot ce tine de biometrie si de nanoindustrie trebuie respins … „

 

Sfânta Închisorilor comuniste a pășit spre Lumina Lină. 70 ...

Astazi sunt doi ani de la trecerea in Lumina Celui nepatruns a Noii Mucenice Aspazia Otel-Petrescu. Viata ei o puteti citi aici : http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/marturisitoarea-aspazia-otel-petrescu-a-trecut-la-domnul/

Ea a spus categoric si argumentat : ” Tot ce tine de biometrie si de nano-industrie trebuie respins …” https://www.youtube.com/watch?v=hkduUTTCPFg

Vreau sa dau aici o marturie despre sfintenia ei. In 2018 am fost la inmormantarea ei. Era ger afara si am stat in fata Bisericii. Trupul ei era in Biserica de cateva zile. Am vrut sa-i sarut si eu mana, in semn de cinstire pentru cate a patimit. Cand au scos-o afara ca sa o duca la mormant, eram printre ultimii din tot cortegiul. M-am rugat ei in gand : „Sfanta Mare Mucenica Aspazia, daca ai indrazneala inaintea lui Dumnezeu, ajuta-ma sa ajung si eu sa-ti sarut mana, inainte de a intra in mormant .” Inainte de a inchide sicriul, Schimonahul Ieremia de la Petru-Voda-cu masina caruia am mers la inmormantare, mi-a zis : ” Du-te si-i saruta mana, ca mai ai timp.” El nu avea de unde sa-mi stie gandul-rugaciunea. Am luat indrazneala, am trecut printre morminte si am ajuns la ea, la sicriu. Mana ei era fierbinte. Afara era ger, in Biserica era aproape ger. Am fost ultimul care i-a sarutat mana inainte de ai pune capacul la sicriu. De atunci ma rog ei cand imi aduc aminte. Mormantul ei se afla in cimitirul din Roman.

Daca nici de acesti Sfinti nu ascultam, Preasfintitilor Arhierei, preoti, monahi, monahii, credinciosi,  macar in privinta pericolului actelor electronice, o s-o incurcam rau de tot si pentru vesnicie, fereasca Dumnezeu.

Acum vom spune celor necredinciosi cat de mult ii poate ajuta un act biometric in privinta sporirii securitatii personale, invatand si de la hakeri … https://www.activenews.ro/stiri-it-c/Cat-de-sigure-sunt-cartile-electronice-de-identitate-cu-date-personale-biometrice-Un-hacker-a-reusit-sa-falsifice-amprentele-ministrului-german-al-apararii-bazandu-se-pe-un-soft-comercial-si-doua-fotografii-159760?fbclid=IwAR2O3OX2ufg4YFBn2CqpfGqKAAUIsAMMwBg4zev1Q5We8b87VmL69xYDpTE

Singurul si adevaratul Dumnezeu-Sfanta Treime, in a carui Lumina se bucura acum cu fericire fara de sfarsit, Noua Mucenica Aspazia, sa ne lumineze pe toti, credinciosi si ne credinciosi. Amin.

83 de comentarii

  1. Este exact ca in stapanul inelelor, o carte pagana destul de interesanta: cei care isi puneau inelul pe deget erau vazuti si urmariti de marele ochi, pana atunci nefiind. Luand actul biometric
    Practic omenirea, din naivitate si prostie fara margini se preda fara lupta in mainile inteligentei artificiale.
    Conducatorii lumesti au inceput deja sa-i ceara inainte sa hotarasca ceva.

    Apreciat de 2 persoane

    • JRR Tolkien nu a fost păgân și cărțile lui nu sunt păgâne, a fost un romano-catolic devotat și cărțile lui, inclusiv Lord of the Rings, sunt infuzate de catolicism până în măduva oaselor. Filmele sunt ecranizări ce schimbă mult. Bineînțeles, deosebirea dintre Orthodoxie și catolicism este reală, dar aceea este altă discuție.

      Apreciază

      • Eu asa stiam ca stapanul inelelor e new age, la fel ca si razboiul stelelor. Ambele carti sunt cu happy-end, la sfarsit tot binele invinge, chiar si ala rau (care respira greu) cu sabia laser rosie devine bun la final.

        Apreciază

      • @ Florian
        Star Wars și Lord of the Rings au puține lucruri în comun. Paradigmele sunt foarte diferite. Lord of the Rings face parte dintr-o istorie posibilă a Europei antice pre-creștine, la începutul Antichității. Tolkien era anti-New Age. Și prietenul lui CS Lewis, anglican devotat, era anti-New Age și anti-neo-păgânism, chiar dacă în cărțile lui alegorice cu Narnia folosește niște forme secundare ale mitologiilor ne-creștine. Faptul că ei nu erau Orthodocși și că operele lor sunt tributare credinței lor non-Orthodoxe nu poate fi negat, evident, dar este altceva decât neo-păgânismul și New Age. Harry Potter este mai degrabă o operă neo-păgână, toxică. Golden Compass (Busola de Aur) de asemenea. Seria cu vampiri Twilight este scrisă de o autoare mormonă și este infuzată de erezia ei sinistră. Oricum, mai bine elfii (zânele) catolice ale lui Tolkien decât vampirii mormoni din Twilight. Star Wars într-adevăr, este o operă infuzată de New Age și elemente hinduse și budiste, în care sunt puse elemente reale din planurile Ocultei, cum ar fi Fake New Order vs Real New World Order, tocmai pentru a testa apele, cât de mult se prind oamenii de asemănarea dintre jocurile politico-militare din filme și lumea reală. Și Star Wars poate fi de folos de urmărit în acest sens, evident, ne sucombând la lumea prezentată acolo.

        Apreciază

      • @Prahovean,
        Si Charles Darwin autorul teoriei (blasfemiei) evolutioniste era calvinist practicant.
        https://cprc.co.uk/articles/calvinvsdarwin/
        https://en.wikipedia.org/wiki/Religious_views_of_Charles_Darwin
        Isaac Newton era arian, el credea ca descoperirile stiintifice sunt de fapt re-descoperiri ale stiintei antice pe care o aveau civiliatiile pre-crestine, paganismul pre-crestin (din vremurile vechi, antice si „de demult”).
        https://science.howstuffworks.com/dictionary/famous-scientists/physicists/isaac-newton5.htm
        Stapanul inelelor si razboiul stelelor au multe in comun nu numai faptul ca rimeaza. Ambele sunt pure fictiuni, una stiintifica iar cealalta oculta cu pretentii de fictiune istorica, descoperindu-ne istoria chipurile „pre-crestina” ce sa zic.. Nu exista nici cea mai mica urma de Dumnezeu (nici macar de monoteism) in maculatura pseudo-istorica produsa de Tolkien, imi pare rau ca-i supar fanii dar asta e adevarul: stapanul inelelor e paganism pe steroizi. Macar daca ar fi pomenit ceva de geto-daci si de Zalmoxes s-ar mai fi apropiat de adevar, Tolkien o tine pe-a lui cu orci, elfi, vrajitori.. oamenii fiind prezentati ca fiind un fel de celti corciti cu vikingi mai degraba geto-daci. Si fiindca pomul se cunoaste dupa roada, cele doua polilogii au „rodit” mizerii la holywood, filme care au prostit si spalat crierele a milioane si milioane de tineri pregatind terenul lui antichrist.
        Stapanul inelelor se integreaza perfect in asa numitul „ezoterism vestic”, ocultismul anglo-saxon.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Western_esotericism legaturile cu adevaratul crestinism ortodox – spiritualitatea rasariteana fiind zero. Inca o data imi cer scuze fanilor lui Tolkien dar asta e adevarul.

        Apreciază

      • Spiritualitatea occidentala se opreste undeva prin jurul anului 1054, poate sa fi continuat in virtutea inertiei si dupa 1054 dar nu foarte mult timp. Minciuna are picioare scurte si nu poate supravietui prea mult, asa cum pestii mai mici sunt inghititi de pestii mai mari la fel si cu minciunile mai mici.
        Lipsita de taine lucratoare, spiritualitatea „bisericii” catolice cu al ei „sfant” scaun (scuzati-mi cacofonia) nu avea cum sa dureze prea mult. Mesterii (masoni) care au construit catedralele occidentului nu s-au putut abtine sa nu lasa insemne satanice ascunse, chiar si pornografii, greu de observat cu ochiul liber in mai toate „catedralele” pe care le-au construit. Astazi catedralele occidentului au ajuns pline mai degraba de turisti decat de credinciosi practicanti, ba chiar uneori au fost transformate in teatre, cinematografe si discoteci.
        Cam asta s-a ales de catolicismul lui Tolkien..

        Apreciază

      • Unii spun ca new age-ul a aparut prin anii ’60 – ’70, generatia psychedelica dependenta de heroina si lsd…
        In realitate acest amestec babilonian de credinte de toate felurile e foarte vechi, la fel ca si diavolul insusi. Credinta intr-o forta impersonala care are o parte luminoasa dar si o parte intunecata aflate in permanent conflict, raul fiind si el parte din forta la fel ca si binele… Legile fizicii care chipurile au existat dintotdeauna independent de creatie este o blasfemie. In realitate tocmai legile fizicii sunt chiar miezul, softul creatiei – partea cea mai importanta. New age-ul e vechi, batran, la fel ca si diavolul.

        Apreciază

  2. Moştenirea … : Mişcarea legionară din România – episodul 11 (@TVR1)
    Jan 20, 2020
    https://www.youtube.com/watch?v=0rD91R8MdJo&feature=share&fbclid=IwAR2ub6BmwR-YutBWOGoYfMEgWsOovHD2vGg6hw … comentatoarea spune numai minciuni … evreii nevinovati, priceputi … iar legionarii nazisti. O sa vada ea la Judecata. Cine a inventat si adus de peste ocean comunismul in Rusia si apoi cu armatele l-au impus la noi ? Evreii bolsevici sionisti. Sunt in iad acum. Silviu Brucan-brukner este in iad . Capitanul, Ion Mota , Vasile Marin sunt in rai. Sunt Sfinti Mucenici. Walter Roman se lauda ca i-a omorat pe Mota-Marin in Spania. Unde este el acum ? In fundul iadului. Acolo va ajunge si nepotu-sau, petre roman-cel care a dat legea liberalizarii avorturilor in ’89. Un avort costa 30 de lei-30 de arginti ai lui Iuda.

    Apreciat de 2 persoane

    • Sunt de acord, dar cu o mica obiectie.
      Nu poti da vina pe diavol si pe jidani pentru tot raul din lume inclusiv comunismul sau neo-comunismul social democrat iliescian cu „fata umana”.
      Mai e si omul vinovat, sau chiar nevinovat plateste pentru pacatele stramosilor.
      Rusii au fost ocupati de jidani dupa primul razboi mondial, nmic de obiectat. Dar fiindca mai exista si un dar…
      1. Basarabia, Bucovina de Nord, Tinutul Herta nu au fost alipite la statul New York. Foarte important.
      2. Tezaurul (120 TONE AUR PUR!) se afla la Moscova iar nu la Washington.
      3. Miile si miile de TONE de produse alimentare de baza carne, ulei, cereale furate prin sovromuri in anii ’50 ca „despagubiri” de razboi in timp ce poporul roman suferea de lipsuri de tot felul (nu mai vorbesc de metale rare si petrol..) au luat calea marelui nostru frate de la rasarit. Nu s-au dus la Washington ci la Moscova.

      Apreciază

  3. Parinte profesorii de Istorie ce sa faca ?, unii au familie alti sunt noi , abia iesiti de pe bancile facultatii ?. Unii vor sa sara peste lectii , ce sa faca ?pot sa le predea lectiile legate de romanizare si etnogeneza ?.

    Apreciază

  4. DOMNULE MINISTRU,

    Referitor la Ordonanta pentru modificarea si completarea unor acte normative care cuprind dispozitii privind evidenta persoanelor si actele de identitate ale cetatenilor romani ce face obiectul dezbaterii publice,subsemnata ……, in calitate de cetatean ce refuza cartile de identitate electronice pe motive de constiinta , libertate religioasa , nelegalitate ,fara a reitera motivele invocate de alte organizatii sau cetateni impotriva eliberarii actelor biometrice si la care achiesez ,invederandu-va natura juridica ilegala a procedurii demarate in sensul emiterii actului normativ mai sus mentionat ,

    VA NOTIFIC

    Solicitarea de a stopa procedura demarata in vederea emiterii Ordonantei de urgenta supusa dezbaterii publice deoarece exista impedimente legale in acest sens.

    Argumentare juridica:

    Guvernul nu poate emite ordonante precum cea care vizeaza cartile de identitate electronice deoarece acestea ies din sfera de aplicare a Legii 262/2019 privind abilitarea guvernului de a emite ordonante.
    Caracterul, natura juridicia a cartilor de identitate electronice, conform Regulamentului UE 2019/1157 (si implicit notei de fundamentare), pe care doriti sa-l implementati , este de carte de identitate ce atesta (confera) dreptul la libera circulatie si nu carti de identitate in acceptiunea legii de abilitare .
    Regulamentul UE 2019/1157 vizeaza o categorie distincta de acte ,respectiv carti de identitate electronice pentru exercitarea dreptului la libera circulatie.
    Este ilegala emiterea unei ordonante de catre guvern care sa vizeze implementarea Regulamntului UE 2019/117.

    NOTA: Emiterea actului normativ iese din sfera de competenta a guvernului ,factorii implicati depasindu-si atributiile , competentele conferite de legiuitor .fiind susceptibila de a imbraca forma infractiunii de uzurpare a functiei .
    In acest context legea privind responsabilitate ministeriala nu este aplicabila, procedura de urmat fiind cea reglementata de Codul de procedura penala.

    Aplicabilitatea Regulamentului UE 2019/1157 (denumit in continuare Regulamentul) prin raportare de dispozitiile art . 2 ce definesc domeniul sau de aplicare.
    Articolul 2
    Domeniul de aplicare
    Prezentul regulament se aplică:
    (a) cărților de identitate eliberate de statele membre pentru propriii cetățeni, astfel cum se menționează la articolul 4 alineatul (3) din Directiva 2004/38/CE
    – articolul 4 alineatul (3) din Directiva 2004/38/CE:
    (3) Hotărând în conformitate cu legislația proprie, statele membre eliberează și reînnoiesc cetățenilor lor cărțile de identitate sau pașapoartele care le atestă cetățenia.
    Lecturand dispozitiile Regulamentului vom observa ca acesta vizeaza o categorie noua de acte, in virtutea carora cetatenii UE isi vor exercita dreptul la libera circulatie, documente ce prezinta anumite standarde de securitate, detaliate in cuprinsul reglementarii comunitare.
    Remarc totodata, ca obiectul reglementat de art. 1 din Regulament este distinct de domeniul de aplicare, acesta din urma neprevazand ipoteza aplicarii la cartile de identitate ce formeaza obiectul actului normativ comunitar,.
    In speta , regulamentul isi exclude aplicabilitatea , cartile de identitate urmand a fi eliberate de statele membre conform propriei legislatii.
    Art. 2 din Regulament nu instituie in sarcina statelor membre obligatia introducerii cartilor de identitate electronice, ci dimpotriva instituie obligatia pentru statele membre de a legifera conform propriilor legislatii nationale.
    Altfel zis, regulamentul nu obliga statele membre sa legifereze introducerea cartilor de identitate electronice.
    De esenta spetei este clarificarea aplicabilitatii art. 16 alin 2 din TFUE.
    Cheia analizei o constituie dispozitiile art. 16 alin 2 din TFUE care reglementeaza 2 aspecte:
    – admite adoptarea masurilor de protectie prin raportare la prelucrarea datelor de catre autoritatile statelor membre ;
    – prelucrarea datelor cu caracter personal de către instituțiile, organele, oficiile și agențiile Uniunii, precum și de către statele membre trebuie sa aiba loc în exercitarea activităților care fac parte din domeniul de aplicare a dreptului Uniunii ;
    Solicitarea de a nu emite un astfel de act normativ ce include carti de identitate electronice isi are sorgintea in imposibilitatea UE de a emite un astfel de act normativ si implicit a statelor membre , interdictie stabilita de TFUE in art, 16 alin 2 ce reprezinta cheia raspunsului la intrebarea daca UE sau statele membre pot adopta norme privind prelucrarea datelor cu caracter personal, in conditiile in care prelucrarea are loc in exerictarea unei activitati care nu face parte din domeniul de aplicare al UE.
    . Raspunsul este simplu: NU.
    De ce ? Pentru ca eliberarea cartii de identitate de catre Romania , stat membru al UE nu reprezinta o activitate ce face parte din domeniul de reglementare al UE.
    Care este activitatea exercitata de Romania cu ocazia prelucrarii datelor cu caracter personal ?
    Eliberarea cartii de identitate.
    Este eliberarea cartii de identitate o actiune ce face parte din domeniul de aplicare a dreptului UE?
    Raspuns: NU.
    Mutatis mutandis aceasta situatie se aplica si pasapoartelor biometrice, TFUE PRIN ART. 16 ALIN 2 NEPERMITAND UE SA ADOPTE NORME PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ,DATELOR BIOMETRICE, CU OCAZIA ELIBERARII PASAPOARTELOR.
    ACTIVIATEA EXERCITATA DE STATUL ROMAN nu este de deplasare si legitimare cu pasapoartele sau cartile de identitate, ci aceea de eliberare a acestora ,tratatul prevazand expres ipoteza in care se poate reglementa de catre UE.
    Statul roman are obligatia si dreptul de se opune aplicarii unor acte normative comunitare ca cel din speta si incalcarilor de catre organele UE a dispozitiilor tratatelor.

    Modalitatea de justificare a introducerii cartilor de identitate electronice a pasapoartelor biometrice este contrara TRATATULUI si este o modalitate ilegala de a forta statele membre sa introduca acte pentru cetatenii lor , straine de legislatie si de atat clamatul stat de drept.
    Trimiterea pe piste juridice gresite, raportate la incalcarea art. 7, 8 din CARTA , a examinării compatibilității tuturor măsurilor în legătură cu utilizarea și cu stocarea datelor biometrice cu dreptul lor național și, dacă este cazul, cu Convenția europeană pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale, analiza elementelor de securitate și elementelor biometrice integrate în pașapoarte și în documentele de călătorie emise de statele membre etc, nu fac decat sa mascheze cheia problematicii, respectiv imposibilitatea UE de a reglementa,adopta norme privind cartile de identitate electronice si pasapoartele biometrice ,imposibilitate care se aplica si statelor membre.

    Esenta si principala problema vizeaza faptul ca UE nu poate reglementa , nu poate adopta niciun fel de legislatie privind cartile de identitate electronice si buletinele biometrice si nu verificarea daca introducerea acestor date biometrice incalca dreptul la viata privata si alte drepturi si libertati.

    In dreptul Uniunii exista deja DIRECTIVA 2004/38/CE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 29 aprilie 2004 privind dreptul la liberă circulație și ședere pe teritoriul statelor membre pentru cetățenii Uniunii și membrii familiilor acestora , directiva ce este in vigoare si care nu a fost abrogata prin regulamentul pe care doriti sa-l implementati .Acest act normativ expliciteaza in considerente prevederile incorporate in tratat si statuate de Curtea de justitiei a UE pe care le redau mai jos :
    /
    (1) Cetățenia Uniunii conferă fiecărui cetățean al Uniunii un drept fundamental și individual la liberă circulație și ședere pe teritoriul statelor membre, sub rezerva limitărilor și condițiilor prevăzute de tratat și a măsurilor adoptate în scopul aplicării acestuia.
    (2) Libera circulație a persoanelor constituie una dintre libertățile fundamentale ale pieței interne, care reprezintă un spațiu fără frontiere interne, în care libertatea este asigurată în conformitate cu dispozițiile tratatului.
    (3) Cetățenia Uniunii ar trebui să constituie statutul fundamental al resortisanților din statele membre, dacă aceștia își exercită dreptul la liberă circulație și ședere.

    22) Tratatul permite introducerea de restrângeri ale dreptului de liberă circulație și de ședere liberă pentru motive ce țin de ordinea publică, siguranța publică sau sănătatea publică –A se vedea dispozitiilor art.

    Cerintele de securitate ale cartilor de identitate pentru exercitarea dreptului la libera circulatie prevazute in Regulament si actul supus dezbaterii exced cadrului normativ stabilit de Tratat, motivul ce sta la baza eliberarii acestora nu se incadreaza in motivele prevazute in Tratat in art .45, respectiv motive ce țin de ordinea publică, siguranța publică sau sănătatea publică.
    Astfel cum prevede Directiva mentionata mai sus si alte acte normative ale UE precum Directiva 2016/680 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, depistării, investigării sau urmăririi penale a infracțiunilor sau al executării pedepselor, restrangerea exercitiului dreptului la libera circulatie nu are un caracter general , ci trebuie să se întemeieze exclusiv pe comportamentul personal al individului care face obiectul lor, sa vizeze cazuri individuale.
    Jurisprudenta CJUE statueaza in acelasi sens, prevazand ca măsurile de ordine publică sau de siguranţă publică „trebuie să se întemeieze exclusiv pe comportamentul personal al individului care face obiectul lor”.
    Pe de alta parte, intreaga motivare din preambulul propunerii de regulament este o expunere falsa ce contrazice chiar textele legale pe care le invoca.
    Cu titlu exemplificativ redau invocarea art. 35 din Directiva 2004/38/CE pe care il enunta a fi drept temei de intoducere a elementelor de securitate din buletinele biometrice in vederea combaterii fraudei, falsificarii ,articol ce in realitate contrazice practica extinderii la cazuri generale si impune restrangerea exercitiului drepturilor conferite de directiva la anumite cazuri particulare, precum cele de abuz de drept sau fraudă, căsătoriile de conveniență.
    Totodata trebuie subliniat ca Directiva 2004/38/CE introduce cetățenia UE ca statut de bază pentru resortisanții statelor membre atunci când aceștia își exercită dreptul la liberă circulație și ședere pe teritoriul UE.
    Prin introducereea actului normativ supus dezbaterii publice se supralegifereaza ajungandu-se in ipoteza existentei a doua acte normative la nivelul UE ce intra in contradictie.
    Izvorul dreptului la libera circulatie il constituie prevederile tratatului ,prevederile privind cetatenia au vocatia generala de a da nastere dreptului la libera circulatie, astfel incat prevederile Ordonantei guvernului afecteaza insasi substanta notiunii de cetatenie europena pe care o goliti de continut.
    În cauza C-135/08 Janko Rottmann/Freistaat Bayern, avocatul general Poiares Maduro al Curții de Justiție a Uniunii Europene a explicat ca cetățenia unui stat membru nu numai că dă acces la beneficiul drepturilor conferite de dreptul comunitar, ci face din noi cetățeni ai Uniunii.
    Suplimentar si in lumina dispozitiilor Tratatelor si a jurisprudentei CJUE că statutul de cetățean al Uniunii are vocația de a fi statutul fundamental al resortisanților statelor membre (hotărârea din 20 septembrie 2001, Grzelczyk, C 184/99, Rec., p. I 6193, punctele 30 și 31, precum și hotărârea din 15 martie 2005, Bidar, C 209/03, Rec., p. I 2119, punctul 31). În temeiul articolului 18 alineatul (1) CE, orice cetățean al Uniunii are dreptul de liberă circulație și ședere pe teritoriul statelor membre. Un resortisant al unui stat membru care nu beneficiază, în statul membru gazdă, de un drept de ședere în temeiul altor dispoziții din tratat sau al dispozițiilor adoptate în aplicarea acestuia poate, prin simpla sa calitate de cetățean al Uniunii, să beneficieze de un drept de ședere în statul membru gazdă, în aplicarea directă a acestui articol (a se vedea în acest sens hotărârea din 17 septembrie 2002, Baumbast și R, C 413/99, Rec., p. I 7091, punctul 84, și hotărârea din 7 septembre 2004, Trojani, C 456/02, Rec., p. I 7573, punctul 31).
    Statutului de cetatean al Uniunii ii sunt atasate o serie de drepturi printre care si cel ce priveste dreptul la libera circulatie a persoanelor, drept ce nu poate fi ingradit decat sub rezerva limitarilor prevazute in Tratat , inclusiv a aceleia prevazute la art. 16 din TFU la care am facut referire in prezenta si care impiedica legiferarea cu privire la cartile de identitate electronice si pasapoartele biometrice.
    Măsurile luate din motive de ordine publică sau de siguranță publică trebuie să se întemeieze exclusiv pe conduita persoanei în cauză, neputând fi acceptate motivări care nu sunt direct legate de cazul respectiv sau care sunt legate de considerații de prevenție generală.
    Practic , actul normativ supus dezbaterii publice apartine categoriei de acte ce introduce o masura cu aplicabilitate generala , care permite stabilirea unei legături sistematice și automate între insusirea documentului ce face obiectul reglementarii si dreptul la libera circulatie, incalcand prin aceasta conditionare dispozitiile Tratatelor si implicit drepturile conferite cetatenilor romani prin Constitutia Romanie.
    Va reamintesc ca obligatia legiuitorului statuata prin deciziile CCR este de a legifera in conformitate cu Constitutia Romaniei si nu incalcand prevederile acesteia, inclusiv a celor ce stipuleaza drepturile conferite cetatenilor romani.
    Cu stricta referire la cartea de identitate simpla , aceasta iese din sfera de aplicare a Regulamentului, astfel incat nu se impune modificarea cartii actuale de identitate , a niciuneia din caracteristicile acesteia , urmand a fi supusa in continuare prevederilor legislative interne existente.

    Cu referire la continutul actului normativ supus dezbaterii :

    Analizand nota de fundamentare si actul normativ supus dezbaterii se remarca o ambiguitate in continutul celui din urma in ceea ce priveste cartea de identitate simpla.
    Desi in cuprindul notei de fundamentare pct. 2 lit.d explicitati si definiti sfera de aplicare a cartii de identitate simple, subliniind totodata ca acceasta nu intra in sfera de aplicare a Regulemntului, aceste aspecte nu se regasesc in continutul actului normativ.
    Modificarea art. 12 alin 3 din OUG nr. 97/2005 trebuia sa reia din nota de fundamentare exact urmatoarele mentiuni si sa o adauge pe cea de la punctul 3 redat mai jos :
    1. cartea de identitate simpla –care urmeaza sa fie eliberata doar cetatenilor cu domiciliul in Romania care nu doresc sa-si exercite dreptul la libera circulatie in baza actului de identitate electronic (nu in baza actului de identitate pentru ca actul de identitate al cetatenului roman il reprezinta cartea de identitate simpla, cea electronica neavand decat rolul de a iti declina identitatea in scopul justificarii exercitarii dreptului la libera circulatie;formularea din nota de fundamnetare de la pct 1 reflecta ca doar actul de identiatea in virtutea caruia se exercita dreptul la libera circulatie ar avea calitatea de act de identitate ).
    2. cartea de identitate simpla nu intra in sfera de aplicare a Regulamntului UE 2019 /1157;
    3. Cartea de identiate simpla ce urmeaza a fi eliberata cetatenilor romani a suportat doar o redefinire a titulaturii fara a se interveni in vreo modalitatea asupra sa, pastrandu-si inclusiv formatul si celelalte caracteristici, redarea imaginii faciale realizandu-se cu acelasi suport tehnic existent in prezent.
    Eliberarea unor noi carti de identitate simple supuse unui alt suport tehnic despre care faceti vorbire, insa nu-l definiti si nici nu-i precizati elementele de identificare , caracteristicile etc , implica printre celelalte aspecte de nelegalitate, o cheltuia inutila de la bugetul statului.
    Cetatenii ce nu doresc sa fie beneficiarii cartii de identitate electronice nu doresc nici alte carti de identitate simple diferite de cele existente in prezent.
    Remarcam lipsa din continutul actului normativ a mentiunii privind mentinerea actualei tehnici de fotografiere , de redare a imaginii faciale si alte garantii ce vin sa sprijine ideea ca drepturile conferite de Constitutie si legile tarii nu sunt afectate de noua carte de identitate simpla.
    De altfel, nu exista niciun temei legal pentru introducerea cartii de identitate simple, decat in ceea ce priveste schimbarea titulaturii in scopul operarii distinctiei intre cele doua ,adica intre cartea de identitate electronica si cea simpla,fara intervenirea in vreun fel pe cea de-a doua.
    Faptul ca acestea sunt efectuate cu suport tehnic specific anilor 90 nu reprezinta un temei juridic si o argumentare a modificarii lor.
    Actul normativ supus dezbaterii publice este lipsit de claritate si previzibilitate prin lipsa in continutul sau a elementelor ce urmeaza a le contine cartea de identitate simpla si mijloacele tehnice cu care se efectueaza inclusiv fotografierea.
    Pentru considerentele expuse in prima parte a prezentei, statul roman are obligatia de stopa procedura emiterii actului normativ , in principal pentru primul motiv invocat ce face de prisos analiza celorlalte .
    Si cel de-al doilea si al treilea motiv vizeaza obligatia d-voastra de a refuza aplicarea unui regulament lipsit de aplicabilitate si care, in virtutea celui de-al treilea motiv nu are temei legal in dispozitiile Tratatului.Fiecare dintre motivele invocate reprezinta un impediment legal in implementarea regulamentului si emiterea ordonantei supuse dezbaterii publice.

    Poate fi trimisa inclusiv vineri.

    Apreciază

      • Parinte priviti si dvstra cum sun sunt distorsionate mesajele trimise catre dgjtransparenta @mai.gov.ro si sa vedeti cum stau lucrurile referitoare la sistemul antihristic ce guverneaza ROMANIA adica statul mamona …
        ….

        Florian
        15 IANUARIE 2020 LA 23:48
        Puteți reconstitui faptele exacte și identificarea vinovăților.
        Cine au fost primii îngrijire și acțiune pentru introducerea unor acte?
        Cine a semnat propunerile legislative?
        Cine au fost acei membrii în comisiile legislative?
        Cine este alaturat pe parcurs (partide politice, independente)?
        TREBUIE FACUTA LUMINA, SA STIM SI NOI CINE AU FOST POLITICIENII / ÎNGRIJIRE PARTIDELE AU SUSTINUT ACEASTA PACOSTE!
        Mergand pe firul apei vom ajunge la concluzia ca TOATE PARTIDELE SI TOATA CLASA POLITICA …
        NU E NICI O DEOSEBIRE, TOTI SUNT LA FEL!

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Florian
        16 IANUARIE 2020 LA 21:54
        Istoria numarului fiarei în România.
        Capitolul 1 – Începuturi: codul numeric personal introdus prin decret (!) Prezidențial în 1978 de către „cel mai iubit pentru cel al poporului”.
        „Geniul fara de seaman pe pamant” un hotarat prin decret ca fiecare cetatean să primească un număr. Cum va suna?
        CNP-ul contine printre alte informații despre datele nasterii, codul localității etc. https://ro.wikipedia.org/wiki/Cod_numeric_personal#C dar si un misterios cod ocult NNN (‘N’ de la negare?) Care este un format format din 3 cifre din intervalul 001 – 999 (6 inrs, suma 18 = 3X6). Numerele acestui interval sunt atribuite calculatorului (chipul fiarei). Si uite asa fiecare om a fost „botezat” de calcul calculator cu un număr.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Florian
        17 IANUARIE 2020 LA 20:49
        Capitolul 2 – Caderea comunismului și intrarea în era varsatorului (antichristului).
        Primele documente electronice atestă în România au cartelele de metrou. O echipă de ingineri de Bruxelles au venit în România pentru implementarea cartelelor de metrou. Toti au pierit in accidentul aviatic de la Balotesti in 1995 https://en.wikipedia.org/wiki/TAROM_Flight_371
        Codurile de bare brevetate prin anii ’50 dar neutilizate au luat avant abia prin 1995 sau date cu infintarea Amazon – cea mai antichristica companie care a existant vreodata, mai rau declar Google și Microsoft la un loc.
        Prin 1996 au aparut si pe la noi.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Florian
        18 IANUARIE 2020 LA 1:52
        Capitolul 3 – „Numaratul oualelor.”
        Garda comunistilor imbatraniti în relevanță (condusa de iliescu actual presedinte „de onoare” în PSD) trebuie să lase loc mai mult tineri, mai plini de energie avandu-l ca lider pe A.Nastase, etichetat drept arogant de a face insusi iliescu .. A. Nastase – un ins cult profesor universitar, erudit, iubitor de cultura si arta, prim ministru si mostenitor de drept al partidului unic pcr-fsn-pdsr-psd (de la iliescu) a iesit in evidenta atunci-un tupeu golanesc destul de rar intalnit clar si in cartiere-problema ale Bucurestiului cum ar fi Ferentari, Rahova sau Vacaresti.
        Un „ramas” în istorie prin sărbătorește invitatie youtube.com/watch?v=1INTdAmuR74 și prin obsesia lui pentru numaratoare (de câștig, oua .. de ce nu și oameni).
        În plin mandat de prim-ministru, A. Nastase a primul guvernant din România care se ocupă de o lege pentru actele electronice: ORDONANȚĂ nr.69 din 29 august 2002 (un 6 și doi de 9). PSD este un partid cu istorie și blazon care se respectă …
        http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=37599

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Florian
        18 IANUARIE 2020 LA 2:07
        Ordonanta 69:

        Semneaza:
        PRIM-MINISTRU
        ADRIAN NĂSTASE

        Contrasemnează:

        Ministrul administrației publice,
        Ionel Fleșariu,
        secretar de stat

        Ministrul comunicațiilor și tehnologiile informaționale,
        Dan Nica

        Ministrul de interne,
        Pavel Abraham,
        secretar de stat

        Ministrul finanțelor publice,
        Gheorghe Gherghina,
        secretar de stat

        Decizi incet incet, numele lor gunoaie umane incep sa iasa suprafata.

        Apreciază

        Teo
        16 IANUARIE 2020 LA 3:54
        Nu trebuie luate ca să nu intunecăm cugetul și urmează vom accepta bunavoie și pește antihristica. Doamne ajuta!

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        monahulteodot
        16 IANUARIE 2020 LA 11:08
        Asa este. Puteți intuneca mintea-sufletească în felul acesta când se poate face mai mult simțit ca și păcat, să se cazeze intr-o împlinire nesimtire dihovniceasca, sa nu te mai mustre conștiința. Asta ar fi cel mai grav. Si cuvânt ul acela al P. Justin care zice ca cine le va lua, va îmbina din cadere în cadere și ia si pecetea. Asta e groaznic, înfricoșator. Dumnezeu sa ne scapare. Uite cum pr. Banescu se ridică la nivelul antihrist la pecetluire. Oare se poate mai pot intra în incepere? Dumnezeu sa-l lumimeze. Arie, se zice ca era mustrat de mama lui: ”Mai Arie, toata lumea zice ca esti eretic. Intoarce-te fiule !!! ”. Arie: „Nu mai pot.” Doamne fereste.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Ulian
        16 IANUARIE 2020 LA 18:56
        Florian,
        gasesti aici sau sinteza:

        https://theodosie.ro/2020/01/16/problema-noilor-acte-de-identitate-electronice-din-perspectiva-crestina/
        si un punct de vedere solid, aici
        ;
        https://www.marturisireaortodoxa.ro/petitie-online-statul-roman-are-obligatia-sa-pastreze-alternativa-la-documentele-biometrice/

        Apreciat de 1 persoană

        RĂSPUNDE
        frateortodox
        16 IANUARIE 2020 LA 12:17
        Ziceau la știri că vom putea permite buletinul nou pentru a fi cu sau fără cip. Oare ne vor băga în seamă?

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        monahulteodot
        17 IANUARIE 2020 LA 11:31
        Vreun an, doi. Apoi vor zice ca nu semai fac din acelea fara cip. Vicleni-vicleni-vicleni. Imperiul ursului, imperiul dragonului, imperiul șarpelui. Rusii, chinezii, antihrist-evreii sionisti.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        cata
        18 IANUARIE 2020 LA 12:28
        Cu cip sau fara cip și accelasi drac tot biometric este! Aici este viclenia diavolului!

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Sebastian
        16 IANUARIE 2020 LA 20:15
        Parinte in Masacrele de la It si Moisei romanii au platit pentru pacatele lor ?.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        monahulteodot
        17 IANUARIE 2020 LA 11:33
        Martiri sunt. Ce pacate au făcut copii ucisi de horticultura unguri în pantecele mamelor, cu tot cu mame?

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Sebastian
        16 IANUARIE 2020 LA 20:16
        Ma scuzati Ip.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Lazăr Gabriel
        16 IANUARIE 2020 LA 21:41
        Cum ar putea să te intalnesc cu Dumneavoastra, imi place enorm de mult cum să vorbim și să fii sigur dacă nu-am intalni sunt încă multe subiecte de discutat.Mi-as dori din tot sufletul ca eu și sotia mea poate să putem ajunge la Dumneavoastra.Unde va putem gasi?

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        monahulteodot
        17 IANUARIE 2020 LA 11:38
        Sunt în Dobrogea de un an: Sat Culmea, oraș Ovidiu, jud. Constanța. Asezamantul Monahal Sf. Ap. Andrei. La 300 de metri de Canal, la 1 km de încurajare Noua Culme-aici a fost muncit P. Justin timp de 6 luni la o cariera de piatra în 1960. Apoi ultimii 4 ani a fost muncit în Delta, la Periprava. Ștampilă pe față de pământ scos din Canal cu lopata, tarnacopul, roaba și căruța de a fi creată 135.000 de decontări chinuiți Canalul în perioada 1949-1953. Despre fasia asta de pamant se scrie in Acatistul Sf. Romani din Inchisori la Condacul 8 și Icosul 8: „Iudeii sunt robiti în Egipt nici în parte n-au rabdat suferințele voastre Sfintilor Marturisitori, ca nu pietre și caramizi v-ati trudit a framanta, ci cu brate istovite munti de pamant din loc ati mutat, si ati croit albie de lacrimi si sange pe care toate apele Dunarii nu vor putea spala, caci glasul suferintei voastre neancetat se inalta la Cer, strigand lui Dumnezeu: Aliluia. Glas au dat apele si adancurile cumplitului Canal s-au cutremurat, ca nu sunt îngrijiri de îngrijire sa nu se auda și dureri de îngrijire a no rodeasca: iar noi Sfintilor glasul patimirii voastre din strafunduri auzindu-l, graim, însă, puteți doar să faceți: Bucurati- va suflete tari ca muntii batrani Bucurati-va pomi viscoliti de furtuni Bucurati-va ca-n arsita si ger ati trudit Bucurati-va ca PĂMÂNTUL CU SÂNGE ATI SFINȚIT … ”Pe capatul acestui fasii de pamant scos cu roabele si carutele din Canal acum 80 de ani, stam noi acum: 2 preoti si un calugar cu o bisericuta din osb si doua casute, una din osb si una din bolțari. Fasia de pamant sunt vreo 8 km, in forma de U. La mijloc este radarul americanilor cotropitori aparatori si demonocratie iudaice pe meleagurile noastre. Fasia de pământ sunt noi, capat 10 m înălțime, 50 m lungime. Peste 85% din informații despre lagarelor comuniste, spune Radu Ciuceanu la Academia Română și trebuie să se amintească pur și simplu, au fost legionari. Miscarea Legionara a fost cea mai puternica organizatie de lupta impotriva comunismului … unii cu arma in mama, altii cu puterea cuvantului, cu postul si cu rugaciunea. Nu se stie numarul exact în martirilor, deși nu sunt cruce la cap și majoritatea sunt ingropate în digurile Canalului. Acest Acatist a fost scris de maicile de la Diaconesti prin 2005 cred. Dar Asezamantul monahal Sf. Ap. Andrei a fost înființat la Culmea pe capatul acestor fasii de pamant din 2010. Cum de a scris maicile despre această față de pament fa sa o vada vreodata? Este o minune. Duhul Sfant un randuit asa, in cinstea Sfintilor Mucenici de la Canal !!! Aici au patimit P.

        Apreciat de 2 persoane

        RĂSPUNDE
        ovidiu
        18 IANUARIE 2020 LA 16:07
        IMPRESIONANT PARINTE, CU AJUTORUL DOMNULUI IISUS HRISTOS VOI VENI SA VAD SI EU LOCUL CE NI L-ATI DESCRIS, UNDE SLUJITI, SI CU PERMISIUNEA DVS SA MA LASATI SA VA STRANG DIN NOU MANA, ROMANUL ROMAN SI ROB PAMATULUI. SI VA POMENESC PARINTE IN CUGET IN CASA .DOMNULUI.DOAMNE AJUTA!

        Apreciază

        monahulteodot
        18 IANUARIE 2020 LA 19:24
        Doamne ajuta.

        Apreciază

        Miky
        17 IANUARIE 2020 LA 1:54
        https://ortodoxinfo.ro/2020/01/16/patriarhia-nu-se-opune-noilor-buletine-cu-cip-si-i-ignora-total-pe-marii-duhovnici-care-au-dus- o–Lupta-Documentelor-Impotriva cu-cip /

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Sebastian
        17 IANUARIE 2020 LA 15:17
        Nu la copii m-am referit ci la satele respective, oare nimeni nu sa ridicat impotriva asupririi hortistilor nici macar Gheorghe Pasca? .Nu au fost partizani în timpul ocupatiei hortiste ?.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        monahulteodot
        17 IANUARIE 2020 LA 17:05
        Suntem Sfinti si te roaga pentru noi.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Sebastian
        17 IANUARIE 2020 LA 15:24
        Pentru pacatele lor Dumnezeu le-a luat copii, eu asa cred, eu nu cred ca Dumnezeu ar fi ingaduit sa aiba loc acel masacru în satelea acelea dacă satenii nu ar fi păcătuit impotriva lui. Nu ma intelegeti gresit, nu de copii este vorba, ci de satenii respectivi, altminteri cum sa ingaduie Dumnezeu asa ceva ?.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        monahulteodot
        17 IANUARIE 2020 LA 17:04
        Vezi-ti de alte omule, te bagi în îngrijirea lucrurilor te depasesc.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        frateortodox
        17 IANUARIE 2020 LA 17:27
        Doamne ajută. Majoritatea mănăstirilor din România trăiesc într-o îngrijire medicală bine datare a faptului că se pot oferi îngrijirile cu actele de protecție a patronului sau a oamenilor în rândul mai multor țări.

        Apreciat de 1 persoană

        RĂSPUNDE
        monahulteodot
        17 IANUARIE 2020 LA 18:05
        Incarcatura grea.

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        ORTODOX ALBAIULIAN
        17 IANUARIE 2020 LA 19:18
        Doamne se pot ajuta toți frații ortodocși!
        Eu sunt cel mai mare pacatos.
        Eu cred ca Domnul nostru Iisus Hristos ne mai rabdă acum pe pamant pe noi românii, urmează rugaciunilor Preasfintei Născătoare de Dumnezeu și ale Sfintilor și Martiriilor neamului nostru, dacă sunt indraznesc să cred că se datorează suferințelor inaintasilor nostrii, îngrijire și suferit mult inca de la Încrestinarea pamantului nostru, au suferit cand ei nu aveau avorturi și păstrați-vă îngrijirea le aveam, noi nu au tradus Ortodoxia cum am tradat-o noi, datorită lor mai suntem noi acum din pădure și nu în iad.
        DOAMNE IISUSE HRISTOASE FIUL LUI DUMNEZEU TE RUGAM MILUIESTE ROMÂNIA SI POPORUL ROMÂN!
        DOAMNE INTOARCENE PE TOTI DE BUNAVOIE LA TINE!

        Apreciază

        RĂSPUNDE
        Nimic nu suntem fără Dumnezeu
        18 IANUARIE 2020 LA 12:36
        Iată sau o variantă de îngrijire a mesajelor, eventual posibilită, poate fi fixată la dgj_transparenta@mai.gov.ro , până în 23 ianuarie, în toate dezbaterii publice.

        Catre,

        MINISTERUL AFACERILOR INTERNE

        Subiecte: Dezbaterea publică privind proiectul de ordonanță pentru modificare și completare a unor acte de îngrijire normativă cu privire la informații referitoare la evidența persoanelor și actelor de identitate ale cetățenilor români

        Am luat cunoștință în legătură cu a putea avea acces la cărți care pot fi identificate fără cărți și m-am bucurat. În plus, se vede că există articole și videoclipuri în îngrijire se vorbește despre marcarea izotopică, posibilă în zilele noastre, în timpul fotografiilor pentru obținerea unei cărți de identitate simple sau biometrice.

        Întrebarea mea poate fi MAI poate garanta garanții, în timpul fotografierii pentru cartea de identitate, nu vom fi marcați izotopice.
        Sunt selectate astfel de îngrijiri materiale, în opinia mea, imi justifică întrebarea adresată mai sus:

        despre marcarea izotopică: Unui bărbat din Rusia este aplicat un cod de bare pe frunte, bancă – https://www.youtube.com/watch?v=QP9Bj2eZQi0

        Aplicarea semnului fiarei Experiment cu biometrie la un ATM – https://www.youtube.com/watch?v=CAXX0mhd404

        Despre actele 666. ”Cine sunt urechi de judecată să audă” (Matei 13: 9) – https://www.youtube.com/watch?v=_aBSjF5jKII

        Pecetea lui Antihrist, De ce nu trebuie acceptat: card, pasaport biometric, etc – Pecetea lui Antihrist, De ce nu trebuie acceptat: card, pasaport biometric, etc

        Pecetea lui Antihrist, De ce nu trebuie acceptat: card, pasaport biometri …
        Creștinii nu vor putea îmbina pe drum, vor fi nevoiți să fugă, să se ascundă. Copiii creștinilor vor încerca să f …

        Joaca

        Marcarea izotopică – pecetluirea cu raze laser a oamenilor

        Singura Biserică este cea ortodoxă, atunci când orice ortodox mărturisește în Crez: ,, O sfântă, sobornicească și apostolească biserică. ”În cazul lor, nu se poate vorbi politice corect, atunci cum se poate face unii purtători de cuvânt și Patriarhiei Române! Nu voi confundați Biserica lui Hristos cu ierarhia bisericească impusă de forțele politice cu scopuri oculte, ci voi raportați Sfințiile Părinți purtători de Duh Sfânt îngrijirea ne-au spus clar ce avem de făcut în vremuri grele.

        Trăim vremuri profețite în urma cu 2000 de ani. Pescetici indiciile cu semnături fiare prin tehnologie bazată pe 666 sunt clare, pot fi recunoscute pentru orice informații despre orice cuvânt:

        ,, Și ea (fiara) poate silește pe toți, pe cei mici și pe cei mari, și pe cei care cresc bogați și pe care sunt săraci, și pe care sunt slobozi și pe cei robi, pot să-și pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte. Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, doar că cel ce sunt semnule, adică numele fiarei, sau numelui numit fiare. Cine este mai prețios pentru socotească număr fiare; căci este un număr de om. Și numărul ei este șase sute șaizeci și șase ”(Biblia, Apocalipsa, 13: 16-17)

        Consecințele pecetluirii cu semnul fiarei 666 sunt de formulat clar: ,, Cine este închis fiarei și chipului și primește semnul ei pe fruntea lui, sau pe mana lui, va fi un din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, în potențialul vânzare a mâinii, și se va chinui în foc și în pucioasă, înaintea sfinților îngeri și înaintea Mielului. Și fumul chinului lor se suie în vecii vecii. Și nu au odihnă nici o zi, nici nu sunt mai multe, care să fie închise fiarei și chipului ei și oricine primește semnul numelui ei. ”Biblia; Apocalipsa, cap. 14, versetele 9-11

        În concluzie, nimic frumos și durabil nu putem face față în timp ce nu putem să ascultăm de Dumnezeu. Puteți să fim creați creștini adevărați ca să putem să fim români adevărați. De aceea, este posibil ca această lege să privească cărți de identitate să fie ocrotească în sufletele românești și să ne aducă atingerea conștiinței lor religioase în niciun fel: nici prin biometrice buletine, nici prin izotopică.

        Numele, localitatea
        ….

        si astfel am trimis cam vreo 7 mesaje pina ca sa notific ceea ce vroiam a transmite ca sa realizez ca ei distorsioneaza mesajele electronice spre batjocura celor care marturisesc pentru SFANTA ORTHODOXIE

        ultimul mesaj trimis a fost acesta
        ,,,
        FARA RFID 666 IN ACTELE DE IDENTITATE FARA CIP, FARA SEMNUL FIAREI ALATURAT sau IN LOCUL NUMELUI DE

        BOTEZ SFANT CEL ORTODOX.

        SPER CA ACEST MESAJ SA NUMAI FIE DISTORSIONAT ALTMINTERI CONSIDER CA DEZBATEREA ESTE O DISCUTIE … cu dracu UCIGA L AR Crucea

        V am atasat acestea prin copy paste de pe contul personal ca sa vedeti cam cum se lucreaza ,,, vicleni, vicleni foarte vicleni,,,

        Apreciază

  5. Marius Oprea, adevaratul persecutat politic, dat afara pentru ca a spus adevarul.
    Nu lichele ca dragnea, cu bocitoarele lui psd-iste fara de rusine si bun simt…
    „Am rămas deci la 55 de ani șomer, cu o mare de promisiuni și cu o singură certitudine: în România, nu contează ceea ce faci. Sau nu în fața oamenilor care au pînea și cuțitul în mînă. Sînt liniștit însă că a contat și contează în fața lui Dumnezeu. Și ce am făcut și voi face eu, și ce au făcut și fac ei.”
    A scris Marius Oprea pe fb.
    Pana si hotnews – oficiosul serviciilor si portavocea marxismului cultural in Romania – a scris un articol cat de cat ne-denigrator despre istoricul Marius Oprea…
    https://www.hotnews.ro/stiri-perspektiva-23613568-marius-oprea-este-sarit-fix-dar-asta-nu-nseamna-condamnam-moarte.htm?pbox

    Apreciază

    • Um om al lui Dumnezeu. A dezgropat atatia Mucenici !!! Ei se roaga pentru el. P. Justin, Valeriu Gafencu, P. Gherasim Itscu… Aiud, Canal, Tg. Ocna. Ar trebui sa fie ministru, dar Tara este sub ocupatie straina de 30 de ani. Mai avem 10 ani, si apoi mai vedem ce-o mai fi. El trebuie ajutat. Sa faca ceva particular. Ii trebuie o finantare. Maica Domnului sa-l ajute. Nu mai am nr. lui de telefon.

      Apreciat de 1 persoană

  6. Parinte priviti si dvstra cum sun sunt distorsionate mesajele trimise catre dgjtransparenta @mai.gov.ro si sa vedeti cum stau lucrurile referitoare la sistemul antihristic ce guverneaza ROMANIA adica statul mamona …
    ….

    Florian
    15 IANUARIE 2020 LA 23:48
    Puteți reconstitui faptele exacte și identificarea vinovăților.
    Cine au fost primii îngrijire și acțiune pentru introducerea unor acte?
    Cine a semnat propunerile legislative?
    Cine au fost acei membrii în comisiile legislative?
    Cine este alaturat pe parcurs (partide politice, independente)?
    TREBUIE FACUTA LUMINA, SA STIM SI NOI CINE AU FOST POLITICIENII / ÎNGRIJIRE PARTIDELE AU SUSTINUT ACEASTA PACOSTE!
    Mergand pe firul apei vom ajunge la concluzia ca TOATE PARTIDELE SI TOATA CLASA POLITICA …
    NU E NICI O DEOSEBIRE, TOTI SUNT LA FEL!

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Florian
    16 IANUARIE 2020 LA 21:54
    Istoria numarului fiarei în România.
    Capitolul 1 – Începuturi: codul numeric personal introdus prin decret (!) Prezidențial în 1978 de către „cel mai iubit pentru cel al poporului”.
    „Geniul fara de seaman pe pamant” un hotarat prin decret ca fiecare cetatean să primească un număr. Cum va suna?
    CNP-ul contine printre alte informații despre datele nasterii, codul localității etc. https://ro.wikipedia.org/wiki/Cod_numeric_personal#C dar si un misterios cod ocult NNN (‘N’ de la negare?) Care este un format format din 3 cifre din intervalul 001 – 999 (6 inrs, suma 18 = 3X6). Numerele acestui interval sunt atribuite calculatorului (chipul fiarei). Si uite asa fiecare om a fost „botezat” de calcul calculator cu un număr.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Florian
    17 IANUARIE 2020 LA 20:49
    Capitolul 2 – Caderea comunismului și intrarea în era varsatorului (antichristului).
    Primele documente electronice atestă în România au cartelele de metrou. O echipă de ingineri de Bruxelles au venit în România pentru implementarea cartelelor de metrou. Toti au pierit in accidentul aviatic de la Balotesti in 1995 https://en.wikipedia.org/wiki/TAROM_Flight_371
    Codurile de bare brevetate prin anii ’50 dar neutilizate au luat avant abia prin 1995 sau date cu infintarea Amazon – cea mai antichristica companie care a existant vreodata, mai rau declar Google și Microsoft la un loc.
    Prin 1996 au aparut si pe la noi.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Florian
    18 IANUARIE 2020 LA 1:52
    Capitolul 3 – „Numaratul oualelor.”
    Garda comunistilor imbatraniti în relevanță (condusa de iliescu actual presedinte „de onoare” în PSD) trebuie să lase loc mai mult tineri, mai plini de energie avandu-l ca lider pe A.Nastase, etichetat drept arogant de a face insusi iliescu .. A. Nastase – un ins cult profesor universitar, erudit, iubitor de cultura si arta, prim ministru si mostenitor de drept al partidului unic pcr-fsn-pdsr-psd (de la iliescu) a iesit in evidenta atunci-un tupeu golanesc destul de rar intalnit clar si in cartiere-problema ale Bucurestiului cum ar fi Ferentari, Rahova sau Vacaresti.
    Un „ramas” în istorie prin sărbătorește invitatie youtube.com/watch?v=1INTdAmuR74 și prin obsesia lui pentru numaratoare (de câștig, oua .. de ce nu și oameni).
    În plin mandat de prim-ministru, A. Nastase a primul guvernant din România care se ocupă de o lege pentru actele electronice: ORDONANȚĂ nr.69 din 29 august 2002 (un 6 și doi de 9). PSD este un partid cu istorie și blazon care se respectă …
    http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=37599

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Florian
    18 IANUARIE 2020 LA 2:07
    Ordonanta 69:

    Semneaza:
    PRIM-MINISTRU
    ADRIAN NĂSTASE

    Contrasemnează:

    Ministrul administrației publice,
    Ionel Fleșariu,
    secretar de stat

    Ministrul comunicațiilor și tehnologiile informaționale,
    Dan Nica

    Ministrul de interne,
    Pavel Abraham,
    secretar de stat

    Ministrul finanțelor publice,
    Gheorghe Gherghina,
    secretar de stat

    Decizi incet incet, numele lor gunoaie umane incep sa iasa suprafata.

    Apreciază

    Teo
    16 IANUARIE 2020 LA 3:54
    Nu trebuie luate ca să nu intunecăm cugetul și urmează vom accepta bunavoie și pește antihristica. Doamne ajuta!

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    monahulteodot
    16 IANUARIE 2020 LA 11:08
    Asa este. Puteți intuneca mintea-sufletească în felul acesta când se poate face mai mult simțit ca și păcat, să se cazeze intr-o împlinire nesimtire dihovniceasca, sa nu te mai mustre conștiința. Asta ar fi cel mai grav. Si cuvânt ul acela al P. Justin care zice ca cine le va lua, va îmbina din cadere în cadere și ia si pecetea. Asta e groaznic, înfricoșator. Dumnezeu sa ne scapare. Uite cum pr. Banescu se ridică la nivelul antihrist la pecetluire. Oare se poate mai pot intra în incepere? Dumnezeu sa-l lumimeze. Arie, se zice ca era mustrat de mama lui: ”Mai Arie, toata lumea zice ca esti eretic. Intoarce-te fiule !!! ”. Arie: „Nu mai pot.” Doamne fereste.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Ulian
    16 IANUARIE 2020 LA 18:56
    Florian,
    gasesti aici sau sinteza:

    https://theodosie.ro/2020/01/16/problema-noilor-acte-de-identitate-electronice-din-perspectiva-crestina/
    si un punct de vedere solid, aici
    ;
    https://www.marturisireaortodoxa.ro/petitie-online-statul-roman-are-obligatia-sa-pastreze-alternativa-la-documentele-biometrice/

    Apreciat de 1 persoană

    RĂSPUNDE
    frateortodox
    16 IANUARIE 2020 LA 12:17
    Ziceau la știri că vom putea permite buletinul nou pentru a fi cu sau fără cip. Oare ne vor băga în seamă?

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    monahulteodot
    17 IANUARIE 2020 LA 11:31
    Vreun an, doi. Apoi vor zice ca nu semai fac din acelea fara cip. Vicleni-vicleni-vicleni. Imperiul ursului, imperiul dragonului, imperiul șarpelui. Rusii, chinezii, antihrist-evreii sionisti.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    cata
    18 IANUARIE 2020 LA 12:28
    Cu cip sau fara cip și accelasi drac tot biometric este! Aici este viclenia diavolului!

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Sebastian
    16 IANUARIE 2020 LA 20:15
    Parinte in Masacrele de la It si Moisei romanii au platit pentru pacatele lor ?.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    monahulteodot
    17 IANUARIE 2020 LA 11:33
    Martiri sunt. Ce pacate au făcut copii ucisi de horticultura unguri în pantecele mamelor, cu tot cu mame?

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Sebastian
    16 IANUARIE 2020 LA 20:16
    Ma scuzati Ip.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Lazăr Gabriel
    16 IANUARIE 2020 LA 21:41
    Cum ar putea să te intalnesc cu Dumneavoastra, imi place enorm de mult cum să vorbim și să fii sigur dacă nu-am intalni sunt încă multe subiecte de discutat.Mi-as dori din tot sufletul ca eu și sotia mea poate să putem ajunge la Dumneavoastra.Unde va putem gasi?

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    monahulteodot
    17 IANUARIE 2020 LA 11:38
    Sunt în Dobrogea de un an: Sat Culmea, oraș Ovidiu, jud. Constanța. Asezamantul Monahal Sf. Ap. Andrei. La 300 de metri de Canal, la 1 km de încurajare Noua Culme-aici a fost muncit P. Justin timp de 6 luni la o cariera de piatra în 1960. Apoi ultimii 4 ani a fost muncit în Delta, la Periprava. Ștampilă pe față de pământ scos din Canal cu lopata, tarnacopul, roaba și căruța de a fi creată 135.000 de decontări chinuiți Canalul în perioada 1949-1953. Despre fasia asta de pamant se scrie in Acatistul Sf. Romani din Inchisori la Condacul 8 și Icosul 8: „Iudeii sunt robiti în Egipt nici în parte n-au rabdat suferințele voastre Sfintilor Marturisitori, ca nu pietre și caramizi v-ati trudit a framanta, ci cu brate istovite munti de pamant din loc ati mutat, si ati croit albie de lacrimi si sange pe care toate apele Dunarii nu vor putea spala, caci glasul suferintei voastre neancetat se inalta la Cer, strigand lui Dumnezeu: Aliluia. Glas au dat apele si adancurile cumplitului Canal s-au cutremurat, ca nu sunt îngrijiri de îngrijire sa nu se auda și dureri de îngrijire a no rodeasca: iar noi Sfintilor glasul patimirii voastre din strafunduri auzindu-l, graim, însă, puteți doar să faceți: Bucurati- va suflete tari ca muntii batrani Bucurati-va pomi viscoliti de furtuni Bucurati-va ca-n arsita si ger ati trudit Bucurati-va ca PĂMÂNTUL CU SÂNGE ATI SFINȚIT … ”Pe capatul acestui fasii de pamant scos cu roabele si carutele din Canal acum 80 de ani, stam noi acum: 2 preoti si un calugar cu o bisericuta din osb si doua casute, una din osb si una din bolțari. Fasia de pamant sunt vreo 8 km, in forma de U. La mijloc este radarul americanilor cotropitori aparatori si demonocratie iudaice pe meleagurile noastre. Fasia de pământ sunt noi, capat 10 m înălțime, 50 m lungime. Peste 85% din informații despre lagarelor comuniste, spune Radu Ciuceanu la Academia Română și trebuie să se amintească pur și simplu, au fost legionari. Miscarea Legionara a fost cea mai puternica organizatie de lupta impotriva comunismului … unii cu arma in mama, altii cu puterea cuvantului, cu postul si cu rugaciunea. Nu se stie numarul exact în martirilor, deși nu sunt cruce la cap și majoritatea sunt ingropate în digurile Canalului. Acest Acatist a fost scris de maicile de la Diaconesti prin 2005 cred. Dar Asezamantul monahal Sf. Ap. Andrei a fost înființat la Culmea pe capatul acestor fasii de pamant din 2010. Cum de a scris maicile despre această față de pament fa sa o vada vreodata? Este o minune. Duhul Sfant un randuit asa, in cinstea Sfintilor Mucenici de la Canal !!! Aici au patimit P.

    Apreciat de 2 persoane

    RĂSPUNDE
    ovidiu
    18 IANUARIE 2020 LA 16:07
    IMPRESIONANT PARINTE, CU AJUTORUL DOMNULUI IISUS HRISTOS VOI VENI SA VAD SI EU LOCUL CE NI L-ATI DESCRIS, UNDE SLUJITI, SI CU PERMISIUNEA DVS SA MA LASATI SA VA STRANG DIN NOU MANA, ROMANUL ROMAN SI ROB PAMATULUI. SI VA POMENESC PARINTE IN CUGET IN CASA .DOMNULUI.DOAMNE AJUTA!

    Apreciază

    monahulteodot
    18 IANUARIE 2020 LA 19:24
    Doamne ajuta.

    Apreciază

    Miky
    17 IANUARIE 2020 LA 1:54
    https://ortodoxinfo.ro/2020/01/16/patriarhia-nu-se-opune-noilor-buletine-cu-cip-si-i-ignora-total-pe-marii-duhovnici-care-au-dus- o–Lupta-Documentelor-Impotriva cu-cip /

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Sebastian
    17 IANUARIE 2020 LA 15:17
    Nu la copii m-am referit ci la satele respective, oare nimeni nu sa ridicat impotriva asupririi hortistilor nici macar Gheorghe Pasca? .Nu au fost partizani în timpul ocupatiei hortiste ?.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    monahulteodot
    17 IANUARIE 2020 LA 17:05
    Suntem Sfinti si te roaga pentru noi.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Sebastian
    17 IANUARIE 2020 LA 15:24
    Pentru pacatele lor Dumnezeu le-a luat copii, eu asa cred, eu nu cred ca Dumnezeu ar fi ingaduit sa aiba loc acel masacru în satelea acelea dacă satenii nu ar fi păcătuit impotriva lui. Nu ma intelegeti gresit, nu de copii este vorba, ci de satenii respectivi, altminteri cum sa ingaduie Dumnezeu asa ceva ?.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    monahulteodot
    17 IANUARIE 2020 LA 17:04
    Vezi-ti de alte omule, te bagi în îngrijirea lucrurilor te depasesc.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    frateortodox
    17 IANUARIE 2020 LA 17:27
    Doamne ajută. Majoritatea mănăstirilor din România trăiesc într-o îngrijire medicală bine datare a faptului că se pot oferi îngrijirile cu actele de protecție a patronului sau a oamenilor în rândul mai multor țări.

    Apreciat de 1 persoană

    RĂSPUNDE
    monahulteodot
    17 IANUARIE 2020 LA 18:05
    Incarcatura grea.

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    ORTODOX ALBAIULIAN
    17 IANUARIE 2020 LA 19:18
    Doamne se pot ajuta toți frații ortodocși!
    Eu sunt cel mai mare pacatos.
    Eu cred ca Domnul nostru Iisus Hristos ne mai rabdă acum pe pamant pe noi românii, urmează rugaciunilor Preasfintei Născătoare de Dumnezeu și ale Sfintilor și Martiriilor neamului nostru, dacă sunt indraznesc să cred că se datorează suferințelor inaintasilor nostrii, îngrijire și suferit mult inca de la Încrestinarea pamantului nostru, au suferit cand ei nu aveau avorturi și păstrați-vă îngrijirea le aveam, noi nu au tradus Ortodoxia cum am tradat-o noi, datorită lor mai suntem noi acum din pădure și nu în iad.
    DOAMNE IISUSE HRISTOASE FIUL LUI DUMNEZEU TE RUGAM MILUIESTE ROMÂNIA SI POPORUL ROMÂN!
    DOAMNE INTOARCENE PE TOTI DE BUNAVOIE LA TINE!

    Apreciază

    RĂSPUNDE
    Nimic nu suntem fără Dumnezeu
    18 IANUARIE 2020 LA 12:36
    Iată sau o variantă de îngrijire a mesajelor, eventual posibilită, poate fi fixată la dgj_transparenta@mai.gov.ro , până în 23 ianuarie, în toate dezbaterii publice.

    Catre,

    MINISTERUL AFACERILOR INTERNE

    Subiecte: Dezbaterea publică privind proiectul de ordonanță pentru modificare și completare a unor acte de îngrijire normativă cu privire la informații referitoare la evidența persoanelor și actelor de identitate ale cetățenilor români

    Am luat cunoștință în legătură cu a putea avea acces la cărți care pot fi identificate fără cărți și m-am bucurat. În plus, se vede că există articole și videoclipuri în îngrijire se vorbește despre marcarea izotopică, posibilă în zilele noastre, în timpul fotografiilor pentru obținerea unei cărți de identitate simple sau biometrice.

    Întrebarea mea poate fi MAI poate garanta garanții, în timpul fotografierii pentru cartea de identitate, nu vom fi marcați izotopice.
    Sunt selectate astfel de îngrijiri materiale, în opinia mea, imi justifică întrebarea adresată mai sus:

    despre marcarea izotopică: Unui bărbat din Rusia este aplicat un cod de bare pe frunte, bancă – https://www.youtube.com/watch?v=QP9Bj2eZQi0

    Aplicarea semnului fiarei Experiment cu biometrie la un ATM – https://www.youtube.com/watch?v=CAXX0mhd404

    Despre actele 666. ”Cine sunt urechi de judecată să audă” (Matei 13: 9) – https://www.youtube.com/watch?v=_aBSjF5jKII

    Pecetea lui Antihrist, De ce nu trebuie acceptat: card, pasaport biometric, etc – Pecetea lui Antihrist, De ce nu trebuie acceptat: card, pasaport biometric, etc

    Pecetea lui Antihrist, De ce nu trebuie acceptat: card, pasaport biometri …
    Creștinii nu vor putea îmbina pe drum, vor fi nevoiți să fugă, să se ascundă. Copiii creștinilor vor încerca să f …

    Joaca

    Marcarea izotopică – pecetluirea cu raze laser a oamenilor

    Singura Biserică este cea ortodoxă, atunci când orice ortodox mărturisește în Crez: ,, O sfântă, sobornicească și apostolească biserică. ”În cazul lor, nu se poate vorbi politice corect, atunci cum se poate face unii purtători de cuvânt și Patriarhiei Române! Nu voi confundați Biserica lui Hristos cu ierarhia bisericească impusă de forțele politice cu scopuri oculte, ci voi raportați Sfințiile Părinți purtători de Duh Sfânt îngrijirea ne-au spus clar ce avem de făcut în vremuri grele.

    Trăim vremuri profețite în urma cu 2000 de ani. Pescetici indiciile cu semnături fiare prin tehnologie bazată pe 666 sunt clare, pot fi recunoscute pentru orice informații despre orice cuvânt:

    ,, Și ea (fiara) poate silește pe toți, pe cei mici și pe cei mari, și pe cei care cresc bogați și pe care sunt săraci, și pe care sunt slobozi și pe cei robi, pot să-și pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte. Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, doar că cel ce sunt semnule, adică numele fiarei, sau numelui numit fiare. Cine este mai prețios pentru socotească număr fiare; căci este un număr de om. Și numărul ei este șase sute șaizeci și șase ”(Biblia, Apocalipsa, 13: 16-17)

    Consecințele pecetluirii cu semnul fiarei 666 sunt de formulat clar: ,, Cine este închis fiarei și chipului și primește semnul ei pe fruntea lui, sau pe mana lui, va fi un din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, în potențialul vânzare a mâinii, și se va chinui în foc și în pucioasă, înaintea sfinților îngeri și înaintea Mielului. Și fumul chinului lor se suie în vecii vecii. Și nu au odihnă nici o zi, nici nu sunt mai multe, care să fie închise fiarei și chipului ei și oricine primește semnul numelui ei. ”Biblia; Apocalipsa, cap. 14, versetele 9-11

    În concluzie, nimic frumos și durabil nu putem face față în timp ce nu putem să ascultăm de Dumnezeu. Puteți să fim creați creștini adevărați ca să putem să fim români adevărați. De aceea, este posibil ca această lege să privească cărți de identitate să fie ocrotească în sufletele românești și să ne aducă atingerea conștiinței lor religioase în niciun fel: nici prin biometrice buletine, nici prin izotopică.

    Numele, localitatea
    ….

    si astfel am trimis cam vreo 7 mesaje pina ca sa notific ceea ce vroiam a transmite ca sa realizez ca ei distorsioneaza mesajele electronice spre batjocura celor care marturisesc pentru SFANTA ORTHODOXIE

    ultimul mesaj trimis a fost acesta
    ,,,
    FARA RFID 666 IN ACTELE DE IDENTITATE FARA CIP, FARA SEMNUL FIAREI ALATURAT sau IN LOCUL NUMELUI DE

    BOTEZ SFANT CEL ORTODOX.

    SPER CA ACEST MESAJ SA NUMAI FIE DISTORSIONAT ALTMINTERI CONSIDER CA DEZBATEREA ESTE O DISCUTIE … cu dracu UCIGA L AR Crucea

    V am atasat acestea prin copy paste de pe contul personal ca sa vedeti cam cum se lucreaza ,,, vicleni, vicleni foarte vicleni,,,

    Apreciază

  7. Acest gen de „dezbateri” organizate de MAI trebuie ignorate total. Este celebrul „dialog” iliescian al surzilor, o mascarada cu final asteptat. Tipic comunistoid.
    Nu trebuie mers acolo exact la fel cum nu trebuia mers la nici la Creta.

    Apreciază

  8. ba nu parinte …
    astia s draci fara coarne care se tem de CRUCEA ORTHODOXA si pentru ca sa fure marturisirea crestin orthodoxa incep a ne rastalmaci cuvintele , le pun anapoda adica invers pentru ca slujesc pe satana uciga l ar CRUCEA prin inchinare .
    Au fost multe cuvinte de hula rastalmacite , inversate , asemeni cuvinte dracesti ,,puteti sa fim fi creati …,,

    Insa parinte pe de alta parte va spun ati vazut ce s a intamplat la turci aseara… doar o zgaltaitura asemenea si ras poate fi Bucuresti de pe fata pamintului in cazul cand dracii fara coarne isi aseaza dictatura stelei cu sase colturi peste tarlaua ROMANIEI.

    Parintele ARSENIE BOCA a si spus ,, a ouat o data gaina , a ouat a doua oara si ras a fost Bucurestiul de pe fata pamanitului ,,

    MAICA DOMNULUI sa ne apere si Sfantul Sau Acoperamint sa ne acopere in aceste vremuri de lupta pe fata cu fiara antihrista .

    Apreciază

  9. Daca a avut mana fierbinte , dupa ce a trecut la Domnul, e o MARE SFANTA.Ma bucur ca ati trait minunea asta….am citit cartea Sf.Aspazia. CU HRISTOS IN CELULA de atunci din inchisoate a dobandit sfintenia. Sase roage pt.noi sa rezistam in epoca antihristica! – cele mai grele vremuri

    Apreciază

  10. Sfanta Aspazia a avut mare evlavie la Sf.Arsenie Boca si la Sf.Iustin Parvu. Imi este draga pt ca m-a lamurit in legatura cu problema cipului. Noi romanii suntem niste FERICITI-avem multi Sfinti Romani care se roaga pt noi.

    Apreciază

    • Este un rus, multiplu campion la inmuiat oasele – noul „sport” aparut recent care are 666 desenat exact in mijlocul ringului. Ca sa fie mai fioros, acest rus are tatuate peste tot numai cruci ba chiar si moartea cu coasa.
      Bineinteles „sportivul” nostru ortodox se-nchina si se roaga cu smerenie pentru adversar atat inainte cat si dupa ce l-a rupt cu bataia lasandu-l mai mult mort decat viu. Asta inseamna iubirea aproapelui, dar si o imbinare a spiritualitatii rusesti cu obiceiuri din extremul orient…

      Apreciază

    • Dupa ce au fost suspendati din toate sporturile olimpice pe motiv (justificat) de dopaj, rusilor le-au mai ramas doar sporturi care se potrivesc de minune cu firea lor blajina si cu iubirea aproapelui.
      Bataia face parte din traditia marelui nostru frate de la rasarit, activitatile de acest gen fiind sustinute cu generozitate de insusi maretul tzar Putin. Tinerii rusi trebuie sa fie pregatiti in orice moment sa dea bataie, educatia fiind in spirit national socialist.
      Tinerii nostrii legionari construiau si reparau drumuri, poduri, carau cu roaba, sapau cu cazmaua si tarnacopul.. in nici un caz nu se ocupau cu inmuiatul oaselor.

      Apreciază

  11. Parinte oricine trebuie sa invete arte martiale , deoarece trebuie sa te aperi si pe tine si familia , inaintasii nostri faceau pregatire militara indiferent daca aveau inclinatie sau nu ,cand venea razboiul puneau mana pe arme .

    Apreciază

  12. In BIblie, David, pentru a i se da de sotie pe fata lui Samuel, a fost pus sa aduca 100 de capuri de filisteni, David a implinit porunca, si a adus mai multe de 100…Curajul era apreciat cel mai mult. Femeia iti era data, si iti ramanea si credincioasa pentru curajul tau.

    Problema la poporul roman este obedienta, de care da dovada de zeci de ani, dezbinarea, neiubirea…

    Fetele din biserica, prefera baietii ca untul, slabi de fire, obedienti, cu capul plecat…ele cred ca sunt smeriti..si ar vrea sa fie, dintre teologi, dintre medici, arhitecti, si viitori preoti, sa aiba si masini ca sa mearga in comfort la manastiri…Materialismul si interesu’, domina in mentalitatea multor femei.

    Apreciază

    • In cartea lui Iov, femeia vorbeste foarte putin, aproape deloc.
      Iov 2:8-10
      „Iov a luat un ciob de lut cu care să se scarpine şi s-a aşezat în cenuşă.
      Atunci soţia lui i-a zis:
      – Încă rămâi neclintit în curăţia ta? Blestemă-L pe Dumnezeu şi mori!
      El i-a răspuns:
      – Vorbeşti ca o femeie nebună. Ce?! Să primim de la Dumnezeu doar binele şi să nu primim şi răul?
      În toate acestea Iov nu a păcătuit deloc prin vorbele sale.”
      Am incheiat citatul din cartea lui Iov. Femeile ar trebui sa fie mai putin vocale, altfel se aseamana cu pasarile vorbitoare.

      Apreciază

    • 🙂 Doamne ajuta !
      io cred ca Sf..Pr. David… mai mult decât curajul , avea credință mare in Domnul Dumnezeu ! asa si zicea cand mergea la lupta : ” ma duc sa va arăt puterea Domnului ”
      un fel de : ” vă arăt io Cine e Dumnezeu meu , Caruia ii slujesc…sa stie toti vrajmasii caci cu noi este Dumnezeu…”
      asa ca , David nu cu puterea lui invingea…ci Dumnezeu era cu el… mai intai intreba pe Domnul daca sa mearga sau nu la luptă !
      Deci el in fiecare zi vorbea cu Dumnezeu si aducea jertfe si se ruga si plangea si era smerit , si nimic nu facea fara sa intrebe pe Domnul.
      odata a facut de capul lui…si a numarat poporul si a vazut ce mare oaste are si a inceput sa se mandreasca…si atunci Domnul a pedepsit tot poporul .
      noi sa biruim cu Semnul Sf. Cruci si cerand ajutor si ocrotire de la Sfinti .
      N-avem noi in popor un Samson sa dea de pamant pe toti guvernantii si ministrii si M.A.I- istii 🙂

      Apreciază

      • Bingo! Ai dreptate. Adevaratul antrenamentul este cel duhovnicesc prin post si rugaciune, fapte bune si iubirea aproapelui (sa te fortezi sa-ti iubesti aproapele), spovedanie, impartasanie.
        Pana si la „calugarii” Shaolin budisti mari practicanti de arte martiale 99% din antrenament era unul nevazut.
        Datul in saci de box, flotarile, alergarile etc. erau pe ultimul loc.

        Apreciază

  13. @legionarortodox.
    Sunt arme (cum ar fi pistolul, cutitul cu buton) mult mai eficace decat karatele lor. Au fost soldati americani cu muschi de culturisti si pregatire de toate felurile (inclusiv psihologica – foarte important) care au fost taiati de sus si pana jos cu cutitul de catre niste irakieni slabi si jigariti mai rau ca pisicile flamande.
    Nu am eu trainingul si knowhow-ul necesar ca sa te invat pe tine – luptator in legiunea straina – cum stau lucrurile.
    Tu, legoinar ai sanse destul de mici „unu la unu” in fata unui rrom din Ferentari inarmat cu un cutit. El se juca cu cutitul inca din copilarie, tu n-ai fost in legiune de mic..

    Apreciază

  14. Parinte, eu sunt un dezertor. Un las.
    Eu sunt doar un papagal.
    Ca si papagal pot sa-l imit chiar si pe Parintele Justin… BLASFEMIE! Pot sa va imit chiar si pe dvs.
    Eu imit pe oricine. Imi place sa manipulez. Am foarte multa ura si mi-ar placea sa fiu pe un front, oricare ar fi el dar doar asa de distractie nu ca sa apar vre-o cauza. Cipurile sunt cea mai mare pacoste de la Adam incoace.
    Actele biometrice – pecetluirea pe mana dreapta, vointa omului – sau pe frunte este ultimul bastion la care noi oamenii am renuntat si am dezertat in lupta cu inteligenta artificiala, cel mai mare inamic si dusman al oamenilor

    Apreciază

      • Parinte vedeti ca astia ,dracii fara coarne despre care spuneam ce ,, guverneaza,, ROMANIA se lupta acum sa introduca vaccinarea obligatorie pentru vaccinuri la copii , adulti inclusiv si pentru virusul ucigas din China dar nu sunt decat niste otravuri ce omoara lent si in timp organismul unde sunt administrate.
        Iar dupa cum vor ei , dracii fara coarne , ei pe ei nu se injecteza dar pe noi romanii ne vor cobaiii pe aceste otravuri care stiintific medical nici macar nu au studii clinice facute pentru romani ,pentru populatia ce traieste pe acest pamint de la Nistru pin la Tisa .

        SE CALCA IN PICIOARE STIINTA MEDICALA NUMITA MICROBIOLOGIE PRIN MINCIUNA ,PANICA SI MANIPULARE PENTRU CA TOATE STUDIILE si CERCETARILE MEDICALE INTERNATIONALE pe MICROBIOLOGIE SPUN CLAR ,,ORICE VACCIN INAINTE DE ADMINISTRARE TREBUIE SA AIBA STUDII CLINICE PE POPULATIA TARII RESPECTIVE ,, STUDII CARE SE FAC PE ESANTIOANE DE VARSTA SI URMARITE IN TIMP ADICA SI PESTE ANI BUNI DE LA ADMINISTRARE.

        Noi nu crapam carne de sarpe ,maimuta ,caine , mita ,lilieci , gandaci , viermi si toate spurciunile posibile si imposibile pentru a se pune egal intre romani si chinezi sau egal intre romani si cei din Botswana unde sunt produse toate vaccinurile din piata pharma si care au studii clinice in Botswanna iar spatent de comercializare in Anglia ,in toata reteaua escrocilor de bill gates ,soros etc …
        Parinte sa stiti ca asupra lor va veni ceea ce isi doresc cu ardoare cand vor distrugerea a mii ,millioane de vieti omenesti.

        CONSUMATI USTUROIUL UN ANTIBIOTIC NATURAL DE SAPTE ORI MAI PUTERNIC DECAT PENICILINA V DOVEDIT STIINTIFIC , LAMAII, GHIMBIR DACA PUTETI CHIAR ZILNIC IN MANCARE CUM SE MINCA ODATA LA TARA MENIUL -MAMALIGA CALDA CU MUJDEI DE USTUROI SI CARNE FIARTA SAU LEGUME CARTOFI, FASOLE … IAR DE NU LUATI SUB FORMA DE PULBERE DIN PLAFARE DACA NU DORITI SA VA MIROASE GURA A USTUROI.
        UITATI VA LA MEXICANI CRAPA IN EI MANCARURI CONDIMENTATE SI IUTI DAR NU AU TREABA CU VIROZE RESPIRATORII ,GRIPA , PNEUMONII SI TOATE MIZERIILE DE VIRUSURI INOCULATE .

        SA MANCAM SANATOS CUM MANCAU BUNICII NOSTRI ODATA , CA SA TRAIM SANATOS …STIM SUNT MULTE E-URI SI IN ALIMENTE DAR MANCAREA GATITA DE MANA NOASTRA ESTE CEA MAI SFANTA SI SANATOASA .

        MAICA DOMNULUI SA NE APERE CU SFANTUL SAU ACOPERAMINT.

        Apreciază

      • Medicina e buna, farmacia la fel.
        Ambele se chinuie sa-l tina pe omul pacatos in viata cat mai mult, poate poate-i va veni macar un gand de spovedanie, de impartasanie, de mantuire, cine stie… Nu e bine sa fii bolnav.
        Omul bolnav devine depresiv, unii se intovarasesc chiar si cu ganduri de sinucidere.
        Eu m-am inbolnavit de la fiere, dar mi-am cumparat de pe internet milk tistle, liver detox si tot felul de ceaiuri.
        In cateva luni eram iarasi pe picioare, problema e ca costa foarte mult..

        Apreciază

  15. Legionarule ortodox exista sporturi de aparare care nu necesita yoga? stiu decat boxul si K1 atat ,K1 este tot arte martiale dar nu necesita yoga .Parinte cand am zis trupele speciale m-am referit la cele din Romania .

    Apreciază

  16. Nu am fost in legiunea straina, am fost un sportiv amator, mai fac miscare din cand in cand in natura, pe frig, pe caldura…cam tot timpul, daca nu fac miscare, ma ingras tare.

    Sunt cateva sporturi de contact care nu au legatura cu orientul, cu plecaiunea catre tabloul maestrului, cu hieroglifele, si religiile de acolo.

    1.Luptele greco-romane, sau luptele libere, se practicau pe la romani, pe la greci, dupa cum se si numesc.

    2.Boxul – exista reprezentatii in piramide, la egipteni, cu boxeri, deci cam de atunci este…

    3.Sambo – este stil de arte martiale rusesc, inventat de un rus, se preda inca din uniunea sovietica, in armata.

    4.Kickboxing – toti il stiu din cea mai cunoscuta organizatie, K1 (care nu mai exista). dar exista alte organizatii.

    5.MMA – sau arte martiale mixte, e cel mai raspandit, este o afacere foarte banoasa, majoritatea luptatorilor din celelate sporturi au trecut la organizatii de mma , lupte in cusca, pentru ca sunt platite mult mai bine sau foarte bine.

    Majoritatea tarilor au organizatii de MMA, rusii, americanii, sarbii, romanii, polonezii, englezii, ucrainienii, bulgarii, moldovenii.

    Problema este ca romanii nu prea mai reactioneaza deloc, nici daca e slab, nici daca e inalt, gras, cu muschi…nu prea mai intereseaza pe nimeni ce se intampla cu tara…e adormire totala.

    In scoli nici nu se mai face sport prea mult, ar trebuie introoduse doua ore pe saptamana…

    Sportul de disciplineaza, te mai echilibreaza, iti da forta fizica, sanatate mai multa, creste imunitatea.

    Apreciază

  17. Femeile occident sunt mari amatoare de lupte in cusca, MMA 666.
    Cand a venit circul MMA la mine in oras, mergeau in grupuri fara soti-prieteni.
    Exact in mijlocul ringului este desenat 666 in limba evreiasca – sigla sponsorului „monster energy drink”.
    Era si un descreierat care urla ca un papagal demonizat „I am the beast! I am the beast!”

    Apreciază

  18. Directiva UE cu provire la acte biometrice dateaza din anii ’90, tipic jidanesc anunta cu mult timp inainte si apoi pleaca si „uita”. Atunci a luat pozitie oficiala Biserica Greaca, raspunsul UE fiind halucinant: cartea nationala de identitate nu e treaba UE iar pasaportul biometric nu e un drept fundamental al omului (poate sa stea si fara)..
    Ce-am facut atatia ani? Doar marii Duhovnici, cativa monahi, nesprijiniti de societatea civila…
    La americani au incercat sa introduca cipul in cartea de identitate dar au dat imediat inapoi: orice dar nu amprentare si confiscarea armelor de foc, ca iese revolutie.

    Apreciază

  19. Pana acum gripa era ori aviara, ori porcina, prilej de a dezlantui masacrul in gospodariile oamenilor.
    Ultimul virus gripal cica s-ar fi transmis de la serpi.
    Foarte bine, nu mai au motiv sa sacrifice pasarile oamenilor, gainile, porcii. E un lucru bun.

    Apreciază

  20. Eu sunt pentru dus copiii la un sport si la un instrument muzical la care sa invete notele (nu dupa ureche).
    Pian, balet, karate ajuta la dezvoltarea psiho-motorie a copilului.
    Mie mi-a placut fotbalul, cand eram in liceu pe vremea lui Ceausescu era obligatoriu sa fie 2 juniori in divizia B cum era pe vremea aia asa ca am jucat si eu la finalul meciurilor. Stadionul era plin cu muncitorii de la uzinele arondate care radeau de mine si ma injurau non stop, cand intrau juniorii multi se ridicau si plecau. Chiar daca aventura mea in lumea sportului a fost o experienta destul de traumatizanta atat pentru fizicul cat si pentru psihicul unui adolescent, mi-a prins bine: chiar daca am iesit pe usa din dos intr-un cor de fluieraturi si injuraturi, nu mai sunt asa sensibil la jigniri de toate felurile.

    Apreciat de 1 persoană

  21. Cateva intrebari pentru iubitorii de rusi si uratorii de americani:
    1. Basarabia, Bucovina de Nord, Tinutul Herta sunt alipite la S.U.A.? DA SAU NU.
    2. Tezaurul Romaniei 120 TONE AUR PUR se afla la Washington? Daca nu, atunci unde?
    3. Cati romani au murit din pricina lipsurilor in timp ce trenurile de marfa pline cu produse agricole luau calea.. Washington-ului??

    Apreciază

  22. Intrebare de baraj pentru millenials si generatia „Z”:
    UNDE SE AFLA TEZAURUL ROMANIEI?
    Variante de raspuns:
    A. La Washington – Federal Reserve.
    B. La Tel Aviv.
    C. La Berlin – Deutsche Bank
    D. La Moscova – Banca centrala a Rusiei.

    Milenials care stiu raspunsul sunt niste genii, mai mari decat Einstein…

    Apreciază

    • si la acestea de mai sus spuse adica profetii aratate de Sfinti ca Parintele Iustin Parvu sau Parintele Arsenie Boca pot a adauga si un vis ciudat ca o premonitie avuta in anul 2008 cand am fost in Bucuresti pentru a fi operat baiatul meu de hernie inghinala ce se dezvoltase in timpul sarcinii iar atunci avea numai doua luni .
      ,,eram Bucuresti in Bragadiru se facea ca baiatul meu era mai mare undeva la 13 , 14 ani si in Bragadiru unde ne aflam era pustiu totul doar cateva erau blocuri in picioare si am vazut multe transee sapate insa oameni nu erau care sa stea in aparare si veneau foarte multi soldati inarmati de rasa galbena , erau peste tot si incercam sa ajungem la niste blocuri unde ne puteam ascunde ca sa nu ne aflam in calea acestora insa nu a durat mult acest scenariu caci s au rispit si acei soldati si totul la un moment dat pentru ca ma intorsesem sa caut ceva lasat in transee …,,
      In felul acesta anticipez cam ce ne asteapta insa repet depinde de fiecare ce intelege prin LUMINA si ce intelege prin prigoana , prigoana adusa 666 din apus.

      MAICA DOMNULUI SA APERE ROMANIA si SA NE ACOPERE SUB SFANTUL SAU ACOPERAMINT.

      Apreciază

  23. da, doamna Stela …e bun usturoiul romanesc si cu ceapa si cu hrean . si o țuică bună de prune 🙂
    pt imunitate e buna tinctura de propolis …cate o lingurită cu miere si peste 2-3 picușuri de tinctura de propolis..ca altfel e amară !
    si sfecla rosie, merisoare , afine, maceșe si un peste fript. si-un pahar de vin de la moldova !
    si-o placinta cu mere la urmă !
    no hai…care face cinste ?

    Apreciază

  24. Da, cel mai bine ar fi o Romanie Unita, Mare, dar Basarabia e foarte saraca, judetul Brasov, e mai bogat decat toata Basarabia, este incredibil! Un singur judet din Romania, Brasov, mai bogat decat Republica Moldova, o tara, de cateva milioane.

    Basarabia este cu zeci de ani in urma Romaniei, infrastructura deloc…doua mitropolii canonice una romaneasca, alta romano-moldava sub patriarhia rusa.

    Oamenii de acolo sunt impartiti, unii cu romanii, altii cu rusii, dar cam toti sunt pentru a trai mai bine, se pleaca cu zecile de mii de acolo in occident, in cauza saraciei.

    Cine a vizitat Republica Moldova, stie despre ce e vorba, macar la suprafata, cat de cat…

    Dar ca ortodoxie, Moldova sta destul de bine, cu mici exceptii…Sunt manastiri frumoase, biserici, in stil rusesc, slujba si cantece in ritm rusesc…

    Catedrala din Chisinau, Nasterea Domnului, este impresionanta, nu prin dimensiuni, ci mai ales prin interior…picturi, icoane, moaste.

    Apreciază

  25. ,, iata calul rosu rosu bate la portile Rasaritului dar sa nu va temeti caci de acolo va veni Lumina , prigoana are sa vie din Apus,,
    Parintele Arsenie Boca
    insa depinde de fiecare ce intelege sau ce inseamna LUMINA pentru el si cum intelege asemeni prigoana din Apus.

    am dat deoparte parerile personale …

    asemeni trebuie luat in calcul si ce a spus Parintele Iustin Parvu
    ,,mucenicia crestinilor va veni de la rasa galbena ,, aici fiind rusii crestini orthodocsi peste care vor tabara chinezii cand ii vor trada si nu numai …

    Iar referitor la tot ce s a luat ROMANIEI va fi dat inapoiat inapoi prin forta majora de catre RUSIA de la DUMNEZEU atunci cand vor intelege de bunavoie ca aceasta este voia lui DUMNEZEU…

    Apreciază

    • si la acestea de mai sus spuse adica profetii aratate de Sfinti ca Parintele Iustin Parvu sau Parintele Arsenie Boca pot a adauga si un vis ciudat ca o premonitie avuta in anul 2008 cand am fost in Bucuresti pentru a fi operat baiatul meu de hernie inghinala ce se dezvoltase in timpul sarcinii iar atunci avea numai doua luni .
      ,,eram Bucuresti in Bragadiru se facea ca baiatul meu era mai mare undeva la 13 , 14 ani si in Bragadiru unde ne aflam era pustiu totul doar cateva blocuri erau in picioare insa am vazut multe transee sapate dar oameni nu erau care sa stea in aparare si veneau foarte multi soldati inarmati de rasa galbena ,puhoi chiar erau peste tot ,incercam sa ajungem la niste blocuri unde ne puteam ascunde ca sa nu ne aflam in calea acestora …si nu a durat mult acest scenariu caci s au rispit acei soldati la un moment dat pentru ca ma intorsesem sa caut ceva lasat in transee …,,
      In felul acesta anticipez cam ce ne asteapta insa repet depinde de fiecare ce intelege prin LUMINA si ce intelege prin prigoana , prigoana adusa de 666 din apus.

      MAICA DOMNULUI SA APERE ROMANIA si SA NE ACOPERE SUB SFANTUL SAU ACOPERAMINT.

      Apreciază

    • Doamne ajuta, sa ne dea inapoi ce ne-au furat si sa ne lase in pace ca numai necazuri ne-au adus. Sfintii si scriitorii lor ne-au mai alinat suferintele pricinuite de vecinatatea cu ei.

      Apreciază

  26. În sfârșit, am asistat la o dezbatere serioasă pe tema documentelor biometrice. Un preot si un fizician aduc lamuriri despre identitatea biometrica: „NUMELE PENTRU IMPARATIA NUMERELOR”
    Preotul Florin Puscas si fizicianul Alin Teusdea din Oradea
    dezbat stiintific si teologic chestiuni legate de indosarierea electronica.
    – Emisiune TV –
    Mi-a plăcut
    http://astradrom-filiala-bihor.blogspot.com/2020/01/identitatea-biometrica-numele-pentru.html

    Apreciază

  27. Sunt atatea profetii, ca nu stii ce sa mai crezi, dar cel mai bine este sa te rezumi la Biblie, si la cateva, deci cateva, ale unor cuviosi adevarati….Nu inteleg oamenii care au facut o obsesie pentru profetii, nu se mai roaga, nu mai merg la biserica, au numai profetii in cap, le talmacesc si rastalmacesc.
    Mai linistiti-va!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s